تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

اگر برای سفر به چین از بین تورهای مختلف ، تور گوانجو را انتخاب کرده اید ، مطمئن باشید بهترین تقریحات و سرگرمی ها پیش روی شماست . افراد زیادی تور گوانجو را بخاطر فراوانی مراکز خریدش ،تنها برای خرید انتخاب می کنند و از سایر تفریحات چین محروم می مانند .مژده به افرادی که هم قصد تفریح و هم قصد خرید دارند :شهر گوانجو با پیشرفت روزانه یکی از بهترین شهرهای چین برای این منظور است.

 



ادامه مطلب ...

مرکز خرید گرندویو مال یکی از بهترین مراکز خرید گوانجو می باشد که بعد از مرکز خرید تی مال قرار دارد و روزانه میلیونها نفر برای خرید مایحتاج و خرید سوغاتی به این فروشگاه رفته و خود را سرگرم خرید می کنند.گرندویومال در مرکز میدان تجاری تیان هه و در شمال میدان هاوایی پالم قرار گرفته است و فاصله ی کمی تا هتل های 5 ستاره گوانجو دارد .



ادامه مطلب ...

خیابان شان­شیاجیولو -Shangxiajiu Pedestrian Street

خیابان شان­شیاجیولو گوانجو چین از مراکز خرید گوانجو چین

خیابان شان­شیاجیولو یکی از خیابانهای مشهور شهر گوانجو چین برای خرید کردن می باشد. که خیلی از برندها و مارکهای لباس و پوشاک در آن شعبه دارند.و آنرا به یکی از مراکز خرید گوانجو چین تبدیل کرده است. شما نیز میتوانید برای خرید کردن لباس و کفش و همچنین خیلی چیزهای دیگر مثل بدلیجات و ساعت به این خیابان زیبا و دیدنی بروید. و از قدم زدن در آن لذت ببرید.و هر چه که دلتان خواست بخرید. در این خیابان تعداد بسیار زیادی رستوران، آبمیوه­ فروشی، اسنک­ فروشی، دست­فروشی و هرچیز خوردنی که فکرشو بکنید، وجود دارد .اگر در تور گوانجو چین زمانی برای خرید و همچنین تفریح اختصاص دادید . خوبست که بعدالظهر را برای رفتن به شان­شیاجیولو انتخاب کنید. چون که این خیابان در تاریکی شب و روشنایی چراغها زیبایی بیشتری پیدا می کند. و می توان گفت که در شب این خیابان تبدیل به یکی از جاذبه ها و دیدنی های شهر گوانجو چین می شود.

برای رفتن به خیابان شان­شیاجیولو گوانجو چین می توانید. از خط 1 مترو گوانجو ، ایستگاه Changshou Lu، خروجی D1 استفاده کنید و از همان ابتدای خیابان از سمت راست تا انتهای خیابان بروید. و در برگشت از سمت چپ خیابان برگردید.

 

بزرگترین و مهمترین مرکز خرید گوانجو چین- تی مال-Tee Mal

زرگترین و مهمترین مرکز خرید گوانجو چین تی مال-Tee Mal

بسیاری از ایرانیان که با تور چین و یا تور گوانجو به کشور چین مسافرت می کنند. به نوعی توریست خرید نیز محسوب می شوند. چون یکی از علایق ما ایرانی ها خرید می باشد. آنهم خرید از چین که جاذبه خاص خود را دارد. به همین منظور به معرفی یکی از مهمترین مراکز خرید چین می پردازیم.

مرکز خرید تی مال بزرگترین،مهمترین و مشهور ترین مرکز خرید مدرن در گوانجو چین محسوب میشود. و همچنین "مرکز خرید شماره 1 چین" نیز بحساب می آید.در این فروشگاه عظیم خرید انواع برندها و مارک های شرکت های معتبر غربی و چینی در زمینه پوشاک، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانه، منسوجات و غیره شعبه دارند. و شما برای خرید از چین هیچ مشکلی نخواهید داشت. تقریبا هر چیزی از هر مارکی را می توانید. پیدا کنید.

بدلیل بزرگی این فروشگاه عظیم خرید خدمات متنوع دیگری نیز وجود دارد. از جمله : انواع رستورانها و کافی شاپها، شعب فروشگاه های زنجیره ای مختلف، چندین داروخانه، خدمات تفریحی که یک طبقۀ پاساژ را به خودش اختصاص داده است. و آنرا به مرکز تفریحی در گوانجو  تبدیل کرده است. در این قسمت :زمین تنیس، استخر، زمین بسکتبال، یازهای کامپیوتری و ...وجود دارد.  خدمات سلامت و بهداشت مانند: سالنهای زیبایی، سالنهای آب گرم و ماساژ، بخت­ آزمایی و نمایشگاه­های متنوع .

معماری و طراحی پاساژ به گونه ای است که این مرکز خرید را به یکی از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری گوانجو چین تبدیل کرده است . وسط اولین طبقۀ پاساژ سنی به مساحت 3000 مترمربع برای برگزاری موسیقی زنده بنا شده و باغچه ای با گل های رنگارنگ نیز تعبیه شده است . در طبقات مختلف پاساژ فضاهایی درنظرگرفته شده که نمایندگی های انواع برندها و مارکها میتوانند در آن تبلیغ کنند و مسابقه برگزار کننده و به معرفی برند خودش بپردازند. تی مالی چهار ورودی دارد. و مجهز به 92 آسانسور و 11 هزار دستگاه تصفیه هوا برای تلطیف هوای استنشاقی می باشد.

برای رفتن به فروشگاه تی مالی می توانید از مترو گوانجو خط 1 یا خط 3 مترو، ایستگاه Tiyu Xilu استفاده کنید.

 

ماکائو-مکان-جاها-نقاط-دیدنی-های-جاذبه-تفریحی-کشور-چین

ماكائو یکی از بخش های خود مختار در چین میباشد که دارای مراکز خرید زیادی میباشد اما بزرگترین آن ها گراند كانال (Grand Canal) است كه به سبك ساختمان های ونیز در محیطی به مساحت 9 هكتار ساخته شده است. در آن جا بازارها و بیش از 350 مغازه برای خرید كالاها به قیمت مناسب وجود دارد. این منطقه به شكل بسیار زیبایی با استفاده از نورپردازی ها و نقاشی های شكیل، مزین شده است.
خرید طلا و جواهرات در این شهر مرسوم می باشد و بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها در این شهر به فروش طلا و جواهر می پردازند مركز خرید دیگر در این شهر، كنار اسكله ماهیگیری در نزدیكی ترمینال كشتی ها واقع شده است. این منطقه دارای فروشگاه ها، رستوران ها و ساختمان هایی است كه به سبك بنادر مختلف جهان مانند كیپ تاون، آمستردام و ونیز ساخته شده اند و بیشتر مارك های معروف مانند شانل، گوچی، دیور، آرمانی، پرادا و دیگر مارك های معروف در این منطقه یافت می شوند.اگر در تور چین خود زمان زیادی دارید به این بخش از چین هم مسافرت کنید واز نزدیک با انجا آشنا شوید.

در چین مراکز خرید زیادی است اما بعضی از آنها بسیا ر شلوغ است اما در این میان هستند کسانی که عادت به خرید در محیط ارام دارند
مرکز خرید طلای پکن به عنوان مرکز خرید طلائی و بسیار خوب پکن دارای شهرت بسیار زیادی است در حال حاضر به عنوان دومین مرکز خرید پکن و جهان است.این مرکز خرید 6 طبقه دارای مساحتی بالغ بر 6000.000 میلیون فوت مربع است که بیش از یک هزار فروشگاه را که دربردارنده مارکهای معتبر خارجی و داخلی است را در خود جای داده است.
دیگر مرکز خرید چین مرکز خرید جدید جنوب چین است که در شهرستان Dongguan در استان گوانگدونگ واقع شده است و دارای مساحتی بالغ بر 892.000 مترمربع است و در سال 2005 افتتاح گردیده است و دارای 2350 فروشگاه است.
دیگر مرکز خرید معروف در شانگهای است که شاهراه بزرگ خرید معروف است که در طبقه زیرین برجهای دوقلو شانگهای قرار گرفته است و دارای 6 طبقه است که در آن انواع کفش لوازم خانگی کالاهای چرمی خانگی لوازم الکتریکی و غیره به فروش می رسد این مرکز همچنین دارای سوپر مارکت سینما رستوران و مراکز تفریحی گوناگون است.
یکی دیگر از مراکز خرید مهم در جین مرکز خرید Plaza Causeway میباشد که دارای 65000 متر مربع زیربنا میباشد که از ویژگیهای آن ارائه انواع مارکهای معتبر خارجی  اجرای مد لباس محل تفریح کودکان و برنامه های ورزشی و تفریحی گوناگون برای مراجعه کنندگان است.
از مراکز خرید معتبر دیگر در چین میتوان به Plaza 66 در شانگهای ,مرکز خرید CITIC Plaza در گوانگجو و فروشگاه بزرگ  apm در پکن اشاره کرد.

در حال حاضر نزدیک به یک هزار کانال تلویزیون اعم از ملی، محلی و بین‌المللی در چین در حال فعالیت هستند. 
 زمانی که نام چین در عرصه رسانه‌ای مطرح می‌شود شاید تنها خبرگزاری شینهوا و روزنامه چاینا دیلی برایمان آشنا باشد و دیگر رسانه‌های این کشور قدری ناآشنا.
شاید یک دلیل آن کمبود مترجم زبان چینی باشد و دلیل دیگر عدم آشنایی رسانه‌های دو کشور از یکدیگر.
در طی 30 سال گذشته برنامه‌های دولت در حوزه فرهنگی، رسانه‌ای و تبلیغاتی به گونه‌ای سیاستگذاری شد که تعداد مخاطبان بیشتری را جذب و با توسعه کمی رسانه‌ها بازار داخلی این صنعت به مرز توسعه یافتگی رسید.
بر همین اساس در طول این مدت تعداد رسانه‌های تصویری از جمله تلویزیون گسترش قابل توجهی یافت و در حال حاضر قریب به یک هزار کانال تلویزیون اعم از ملی، محلی و بین‌المللی در این کشور در حال فعالیت هستند.
استودیو تلویزیون ملی چین در حال حاضر به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، اسپانیولی، روسی، عربی، ژاپنی و کره‌ای اقدام به پخش برنامه کرده و رادیوی بین‌المللی چین نیز به 64 زبان زنده دنیا برنامه پخش می‌کند.
گفتنی است همه استان‌های چین دارای سازمان‌های تلویزیون محلی با کانال‌های متنوعی هستند که برنامه‌هایی را به زبان‌های محلی تولید و پخش می‌کنند.
از نکات قابل توجه کنترل شدید فضای مجازی در این کشور است و بسیاری از سایت‌ها از جمله فیس‌بوک در چین فیلتر هستند.
چین در حال حاضر سعی دارد با فیلترینگ هوشمند تا حدودی فضای محیط‌های اجتماعی را تحت کنترل داشته باشد. این کشور در کنار ایجاد دو نهاد پلیس سایبری که به صورت علنی در مراکز پلیس به رهگیری ارتباطات شهروندان مشغول هستند، اقدام به ایجاد ارتش سایبری نیز کرده که به صورت مخفی در فضای سایبری مشغول به فعالیت است.
 در حال حاضر چین دارای یک موتور جستجوگر چینی تحت عنوان «بایدو» است که مورد توجه چینی‌ها قرار گرفته است. این سایت اکنون یکی از پردرآمدترین بنگاه‌های اقتصادی در زمینه خدمات اینترنتی در چین است و مدیر آن نیز ثروتمندترین فرد چین می‌باشد.
علاوه بر آن سایت دیگری به نام «سینا» خدمات مرتبط با ایجاد وبلاگ‌ها و محیط‌های اجتماعی را فراهم کرده است.
 بسیاری از مردم چین به دلیل مشغله کاری ترجیح می‌دهند اجناس و اقلام مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.
به همین دلیل خرید در چین به صورت اینترنی آمار بالایی دارد.
 

 بازار Qingping  بازار داروهای گیاهی چینی در گوانجو  واز دیدنیهای گوانجو واز مرکز خرید گوانجو البته دارو گیاهی  محسوب میشودواین بازار در گوانجو، یکی از 17  بازارچینی داروهای گیاهی است که توسط دولت در سال 1996 تایید شد،این بازارهمچنین اولین  بازار  مجازدر اجرای کسب و کار از پنج دسته عمده (گیاهان چینی، طب گیاهی چینی،  داروچینی و غربی تجهیزات پزشکی و محصولات مراقبت های بهداشتی) میباشد.
آدرس: تقاطع Liuersan، جاده Qingping منطقه Liwan میباشد.

بازار ابریشم از مراکز خرید پکن در قسمت های شرقی  خیابان Changan Stree MarketLocated، با شش ساختمان  با رستوران در طبقه ششم . بازار ابریشم از ساعت 8:30 صبح تا 11شب  باز است. بهترین زمان برای رفتن به خرید در اینجا تعطیلات آخر هفته است اگر شما به کیفیت محصولات و سپس به پول خود فکر میکنید ما دریافتیم که کیفیت بهتر در مورد هر آیتم وجود دارد. این بخصوص برای خرید خانمها بیشتر صدق میکند.
 


پلازا 66 مجتمع تجاری و اداری در شهر شانگهای است، متشکل از یک مرکز خرید و دو آسمان خراش است. مساحت بیش از 50،000 متر مربع می باشد. با 66 طبقه،در میدان 66، بلندترین ساختمان در منطقه شانگهای Puxi است.در ورودبه پلازا، شما احساس می کنید در حال راه رفتن در خیابان هستید، بسیاری از مارک های مدمعروف جهان، در اینجا وجود دارد این فروشگاه به عنوان  گل سرسبد فروشگاهها در شانگهای انتخاب شده است.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان