تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

 


marco_polo_bridge

این پل  قدیمی که از جمله نقاط دیدنی چین وپکن است در 15 کیلومتری جنوب غربی شهر  پکن قرار دارد و به پل Guangli  نیز معروف می باشد که 2 ساحل رودخانه Yongding را به یکدیگر وصل می کند.این پل قدیمی ترین پل پکن و جهان می باشد.
این پل در سال 1189 میلادی و به وسیله سلسله    Shizong بنا شد و بر اثر سیلابهای سخت رودخانه چندین بار ویران گردید که در سالهای 1444 و 1698 بازسازی کلی گردید. این پل 260 متری دارای 11 قوس و دهانه می باشد.
از ویژگیهای جالب و زیبای این پل وجود شیرهای سنگی در دو طرف پل می باشد که تعداد آنها به 485 عدد می رسد و هیچ یک از این شیرها  به هم شبیه  نیستند و با یکدیگر  متفاوت می باشند .
یکی از ویژگیهای باستانی این پل انجام مراسم ماه پاییز بر روی این پل بوده است این پل همچنین از این جهت به پل مارکوپلو موسوم است که وی در سفر خود به پکن از این پل بازدید نموده و شرحی از آن را به رشته تحریر درآورده است.

China_Beijing

 

کاخ تابستانی پکن از دیدنیهای چین که از مدرن ترین و زیباترین باغهای دنیا و اصلی ترین نمونه از باغ  به سبک چینی است ، همراه با مارتهای با شکوه و مجلل خود ، در کناره  غربی ناحیه Haidian، و در 15 کیلومتری  بخش مرکزی پکن قرار دارد.این باغ در دوران امپراتوری سلسله ی( Jin ) ساخته شد و در دوران امپراتوری سلسله(Qing) باغ مخصوص امپراتوری و استراحتگاه خانواده سلطنتی گردید و باغ Qingyi نام گرفت.پس از آنکه این باغ در حمله نیروهای متحد انگلیس و فرانسه ویران شد و در آتش سوخت ، در سال 1888میلادی توسط ملکه Dower Cixi ، که بیشتر سالهای پایان عمر خود را در آن سپری کرد،کاخ تابستانی (Yiheyuan) نام گرفت.

 

 میدان تیانانمن1

 

ميدان تیانانمن- Tiananmen Square - یکی از بزرگترين ميدان هاي دنیا به حساب می آید . كه شما مي توانيد سايتهاي مشهور زیادی را در اطراف آن ببينيد از جمله: مجسمه قهرمان كنگره ملي چين آرامگاه مائو موزه ملي
اين ميدان در مركز پايتخت یعنی پکن بنا شده است. محلي براي بازديد برج Tiananmen مقبره قهرمانان چين،كاخ ها و عمارت به ياد ماندني MAO ZEDONG و پرچم ملي چین در اين ميدان هميشه برافراشته است.
و هر روزه هزاران نفر از توریستها و گردشگران خارجی و داخلی چین از این ميدان بازديد مي كنند. اين ميدان در سال 1417 و طي سلسله MING در كنار شهرممنوعه ساخته شده است و موزه ملي چين در طرف شرق اين ميدان قرار دارد. و جالب اینکه اين ميدان هر روز با گلهاي زيبا و تازه آراسته مي شود و اين امر برجذابيت و زیبایی اين محل افزوده است.

 

میدان تیانانمن2


لشگر سفالی در شهر شیان چین یک اثر تاریخی مربوط به پادشاهی چین شی هوان  واز دیدنی های چینکه شما میتوانید  بادو ساعت پرواز از پکن با ورودی حدود 20 هزار تومانه به انجا بروید.
این آثار از مهم‌ترین اثار باستان‌شناسی جهان در سال‌های اخیر به حساب میاید.
مجسمه‌های لشکر سفالی  با  اندازه واقعی به عنوان «محافظان  معبد سلطنتی در چین باستان» قرار دارند.آنها به اولین امپراتوری چین متحد به نام چین شی هوان متعلق هستند این امپراتور از سال ۲۲۱ تا ۲۰۶ قبل از میلاد مسیح بر چین باستان حکومت می‌کرد.
اجساد سربازان بیش از دو هزار سال پیش به همراه امپراتور به خاک سپرده شدند تا بر پایه باوری قدیمی، در جهان پس از مرگ نگهبان و معبد سلطنتی امپراتور باشند و او را از آسیب دشمنانش حفظ کنند.
در سال ۱۹۷۴ میلادی، کشاورزان چینی در شهر شاآن‌شی به صورت کاملا اتفاقی مقبره چین شی هوان و پاسداران معبد سلطنتی را پیدا کردند. بر اساس برآوردها، مجسمه‌های لشکر سفالین شامل بیش از ۸۰۰۰ سرباز، ۱۳۰ کالسکه نظامی و ۵۲۰ اسب می‌شود .

آشنایی  با پکن - Introduction to Beijing

 

 

پکن پایتخت پرجمعیت ترین  كشور دنیا  چین می باشد.از شهرهای مشهور با قدمتی سه هزار ساله است. دارا بودن آب و هواي اقليمي گرم و نيمه مرطوب و چشم انداز زیبا  می باشد. مساحت پكن چین  بيش از 16800 كیلومتر مربع می باشد  و جمعيتي بالغ بر سيزده ميليون نفر را در خود جای داده است . پکن بزرگترين مركز علم و فن آوری  پيشرفته و مدرن در چين مي باشد.  

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان