تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید
برچسب:, :: ::  نويسنده : رامش
کشور چین دارای سواحل گسترده و آثارهای تاریخی متعدد و رستورانهای بیشمار و پلاژهای فراوان و بازارهای خرید روزانه میوه و سبزیجات می باشد که می توان به آسانی از تمامی این امکانات استفاده کرد . چین یک شهر زیبا با ساختمان های شیک و آب و هوای مناسب است و دلیل برخی از افراد برای انتخاب تور چین، رفتن به تورهای نمایشگاهی چین می باشد . اما صرف نظر از موقعیت ویژه این شهر ، جاذبه های گردشگری چین، رضایت گردشگران از سفر به چین را به دنبال دارد .
تور چین

چین کشوری پهناور،زیبا با صنعتی در حال پیشرفت است، سالانه گردشگران زیادی برای دیدن جاذبه های گردشگری و طبیعت زیبای این کشور به چین سفر میکنند. البته بسیاری از کسانی هم که وارد چین می شوند برای تجارت و یا شرکت در تورهای نمایشگاهی چین که بسیار معتبر هستند .

 



ادامه مطلب ...

هانگزو نیز یکی از شهرهای گردشگری و توریستی چین است ،طبیعت زیبای هانگزو در جذب گردشگران نقش بسزایی دارد . تور هانگزو با قیمت مناسبی که دارد ، یکی از پرطرفدارترین تورهای چین است .هتل های هانگزو، بسیار شیک و مدرن هستند .این هتل های دارای امکانات بینظیری هستند که در جلب رضایت میهمانان بسیار موثرند.یکی از هتل های لوکس در این شهر،هتل لاندیزیون پلازا (landison plaza hotel hangzhou) است که تنها چند دقیقه تا دریاچه و مراکز خرید و جاذبه های توریستی هانگزو فاصله دارد و در 3 کیلومتری ایستگاه راه آهن هانگزو واقع شده است.

 



ادامه مطلب ...

اگر برای سفر به چین از بین تورهای مختلف ، تور گوانجو را انتخاب کرده اید ، مطمئن باشید بهترین تقریحات و سرگرمی ها پیش روی شماست . افراد زیادی تور گوانجو را بخاطر فراوانی مراکز خریدش ،تنها برای خرید انتخاب می کنند و از سایر تفریحات چین محروم می مانند .مژده به افرادی که هم قصد تفریح و هم قصد خرید دارند :شهر گوانجو با پیشرفت روزانه یکی از بهترین شهرهای چین برای این منظور است.

 



ادامه مطلب ...

 یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام رزرو تور گوانجو باید به آن دقت کنید ، هتل محل اقامتتان است . خوشبختانه هتل های گوانجو از نظر قیمت و کیفیت تنوع زیادی دارند و میتوانید هتلی مناسب شرایطتان پیدا کنید . یکی از هتل های ۵ ستاره گوانجو، هتل د گاردن گوانجو است .هتل د گاردن (The Garden Hotel Guangzhou) یکی از هتل های 5 ستاره گوانجو می باشد که با توجه به موقعیت بی نظیری که دارد سالانه میلیونها مسافر را به خود جذب کرده است .فاصله ی این هتل 5 ستاره تا مراکز خرید گوانجو 5 دقیقه،تا فرودگاه بین المللی گوانجو 40 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 30 دقیقه می باشد.

 



ادامه مطلب ...

برای افرادی که مایلند در تور گوانجو در هتلی با موقعیت مناسب و دسترسی آسان به مرکز شهر و مترو و نمایشگاه بین المللی گوانجو اقامت کنند ،هتل دانلورد اینترنشنال یک هتل مناسب و ویژه است . با توجه به امکانات این هتل ۵ ستاره که یکی از بهترین هتل های گوانجو ست، گزینه خوبی برای تور تابستانی محسوب می شود . پارک آبی و استخرهای هتل ، گردشگران را برای ساعت ها مشغول میکند . در اینجا میتوانید بیشتر با هتل 5 ستاره دانلورد اینترنشنال گوانجو آشنا شوید .



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : رامش

یکی دیگر از جاهای دیدنی شانگهای ، پل نانپو (Nanpu Bridge) می باشد که بعنوان یکی از طویل ترین و زیباترین پل های کشور چین شناخته شده است که در سال 1993 میلادی افتتاح و به بهره برداری رسید که باعث اتصال منطقه پودونگ شانگهای به بقیه مناطق شانگهای شده است. پل نانپو شانگهای به شکل دو اژدهای در حال بازی می باشد که طول یکی از این دو پل  7658 متر و دیگری 8346 متر می باشد. که به فاصله 11 کیلومتری از یکدیگر قرار گرفته اند و به هم متصل شده اند.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان