تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور چین و دیوار چین

تور چین-Tour of China

به طور حتم پرجاذبه ترین و معروفترین دیدنی کشور چین ، دیوار چین می باشد. که قرنهای متمادی به عنوان سمبل شناخت چین برای سایر ملل بوده است. و همینک نیز تمام تورهای چین به طور صد در صد چند ساعتی را به دیدن و بازدید دیوار چین برای گردشگران سایر نقاط دنیا در نظر می گیرند. و اصلا چین ، تور چین و دیوار چین با هم عجین شده اند.

قدمت دیوار چین

تاریخ ساخت دیوار چین به قرن ۹ قبل از میلاد باز می‌گردد. حکومت وقت چین برای جلوگیری از حملات ملیت‌های شمالی، برجهای آتش برای خبر رسانی و یا قلعه‌های مرزی برای حصول اطلاعات دشمن را در ارتباط با دیوار و بر روی آن ایجاد کرد. در دوره حکمرانی سلسله‌های بهار و پاییز و کشورهای جنگجو، میان دوک‌ها جنگ بر پا شد و کشورها با استفاده از کوه‌های مرزی به ساخت دیوار پرداختند تا سال ۲۲۱ قبل از میلاد، امپراتور چین شی هوان پس از به وحدت رساندن چین، دیوارهای دوک‌ها را به هم متصل کرد که به صورت دیوار بزرگ در مرزهای شمالی بر روی کوه‌ها در آمد. او می‌خواست با این کار از حملات دشمن به مراتع شمالی جلوگیری کند.

در این زمان طول دیوار چین به ۵۰۰۰ کیلومتر می‌رسید. در سلسله خان پس از سلسله چین طول دیوار به ۱۰ هزار کیلومتر رسید. در تاریخ دو هزار و اندی ساله چین، حکمرانان دوران مختلف به ساخت دیوار چین پرداختند. تا اینکه طول دیوار به ۵۰ هزار کیلومتر رسید. این میزان معادل گردش به دور کره زمین است.
تصویری از دیوار چین در سال ۱۹۰۷ (میلادی)

دیواری که امروزه قابل مشاهده است، دیوار متعلق به سلسله مینگ (۱۳۶۸ – ۱۶۴۴ میلادی) است از غرب به دروازه «جایو گوان» در استان گانسو چین و از شرق به ساحل رود یالو جیان در استان لیائونینگ در شمال شرقی چین منتهی می‌شود و درمیان آن ۹ استان، شهر و ناحیه خود مختار به طول ۷۳۰۰ کیلومتر وجود دارد و مردم آنرا دیوار طولانی می‌نامند.


تور چین و دیوار چین
دیوار چین به عنوان پروژه تدافعی بر روی کوه‌ها ساخته می‌شد از بیابان‌ها مراتع و لجنزارها عبور می‌کرد. کارگران طبق عوارض زمینی، ساختار متفاوتی برای ایجاد دیوار در نظر گرفتند که درایت و عقل نیاکان چین را نشان می‌دهد. دیوار بر مسیر کوه‌های پر فراز و نشیب امتداد یافته‌است. در بیرون دیوار پرتگاه‌های بلند دیده می‌شود. در واقع کوه و دیوار به یکدیگر پیوند خورده‌اند. لذا دشمن به هیچ وجه قادر به نفوذ به این دیوار نبود. دیوار چین معمولاً با آجرهای بزرگ و سنگ مستطیل ساخته شده و در وسط ان خاک و خرده سنگ ریخته شده و ارتفاع ان ۱۰ متر است در پهنای دیوار برای عبور چهار اسب کافی است و در یک ردیف عرض آن ۴-۵ متر است تا در زمان انتقال غلات و سلاحها مشکلی ایجاد نشود. طرف درونی دیوار، نرده سنگی و در وجود دارد که به آسانی حرکت می‌کند. در فاصله معیینی سکوی دیواری و یا برج آتش برای خبررسانی ساخته شده‌است. سکوی دیواری برای ذخیره سلاحها و غلات و استراحت سربازان است و در جنگ مخفیگاه بوده‌است. هنگامی که دشمن دست به حمله می‌زد برج‌های آتش روشن می‌کردند و سراسر کشور از حمله آگاه می‌شدند. اکنون مقاومت دیوار چین به عنوان یک مانع نظامی از بین رفته‌است. اما زیبایی معماری مخصوص آن دیدنی است. زیبایی دیوار چین پر ابهت، و باعظمت است. از دور دیواری بلند و پر پیچ و خم بر روی کوه‌ها همانند اژدهایی در حال حرکت به چشم می‌خورد و صحنه‌ای شکوهمند ایجاد شده‌است. از نزدیک، دروازه‌های پر ابهت، دیوارها، سکوهای دیوار ی، برج‌های دیده بانی، برج‌های آتش هماهنگ با عوارض زمینی آکنده از دلربایی هنری است. دیوار چین دارای اهمیت تاریخی و فرهنگی و ارزش دیدنی است. چینی‌ها می‌گویند «کسی که به دیوار چین صعود نکرده باشد، قهرمان نیست».

 

تور چین بهار 93

تور چین بهار 93 با تسهیلات ویژه بهاری یک تور داخلی پکن رایگان - دریافت و اخذ ویزای چین حتی بدون حضور شما
China vacation tours including private China tour packages for family and small group routes to Beijing, Xian, Shanghai, Guilin, Yangtze with 24/7 best services 

8شب و 9 روزپکن
اعتبار از 93/01/20 الی 93/02/10

Beijing international 5* 3.450.000
crownplaza 5TOP* 3.650.000

5شب پکن +4 شب شانگهای

Beijinginter+renaissance 5* 4.000.000

Crownplaza+crown plaza fudan 5*TOP 4.750.000

خدمات تور چین بهار 93 :

بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر –هتل با صبحانه –راهنمای قارسی زبان – ویزای گروهی –ترانسفر بین پکن به شانگهای با قطارهای سریع السیر و لوکس-4 روز گشت شهری با 3 وعده ناهار (دیوار چین –پارک المپیک – کاخ تابستانی –میدان تیان آنمن – کارخانه مروارید و ابریشم –معبد بهشت –برج تلویزیونی شانگهای –گشت مراکز خرید )

مدارک مورد نیاز تور چین بهار 93 :

1)اصل پاسپورت با 7 ماه کامل اعتبار ، 2 قطعه عکس 5/3*5/5تمام رخ رنگی پشت زمینه سفید ، ، آدرس محل کار و منزل به طور دقیق
2)پرواز و هتل به صورت چارتر بوده و غیر قابل کنسلی و استرداد می باشد .
3)پرداخت 70% مبلغ تور در هنگام ثبت نام
4)مسئولیت کنترل پاسپورت به عهده آژانس ثبت نام کننده می باشد و این شرکت مسئولیتی در قبال صدور ویزا توسط کنسولگری نخواهد داشت .

برای اطلاع از آخرین وضعیت دریافت و اخذ ویزای کشور چین : ویزای توریستی ، ویزای تجاری ، ویزای تحصیلی  ، ویزای فوری چین و همچنین برای اطلاع از انواع تور های چین - تورهای ترکیبی چین ، هتل های چین و سایر دانستنی های کشور چین با ما تماس بگیرید. 

The top 10 best itineraries especially selected here are based on our experience and former customers' recommendations, and provide an ideal guidance for your vacation. Tailor-made private packages designed by our operators to visit the most classic cities including: the capital Beijing, metropolitan Shanghai, ancient Xian, and scenic Guilin.

تور چین 93

تور چین 93- شهر ممنوعه چین

یکی از مهمترین دیدنی‌های تاریخی کشور چین شهر ممنوعه پکن چین می باشد . که جزء مشهورترین مکان های دیدنی چین بشمار می‌آید. شهر ممنوعه پکن چین را برخی وسیع‌ترین و کامل‌ترین مجموعه معماری چوبی در کل جهان می دانند.

شهر ممنوعه برای بسیاری از مردم جهان یک رویا می باشد . که به عنوان یک جاذبه اصلی و دیدنی کشور چین در کنار دیوار چین توانسته هر ساله میلیونها توریست و جهانگرد را مجذوب خود نماید.

احداث شهر ممنوعه در سال ۱۴۰۶ میلادی با دستور جو دی دومین امپراتور سلسله مینگ آغاز گردید و ظرف ۱۴ سال ساخته شد. تا سال ۱۹۱۱ میلادی و نابودی سلسله چینگ (قریب ۵۰۰ سال) جمعاً ۲۴ امپراتور در این شهر ممنوعه اقامت کرده و بر چین فرمان رانده‌اند. از سال ۱۹۲۴ بازدید از این مجموعه به عنوان کاخ موزه برای عموم آزاد گردید و ممنوعه بودن آن پایان پذیرفت.

تعداد قصرها و اتاق‌ها در شهر ممنوعه بسیار زیاد است. می‌گویند جمعاً ۹۹۹۹٫۵ اتاق در آن وجود دارد. به اعتقاد پیشینیان چینی، اقامتگاه امپراتوران آسمانی دارای ۱۰ هزار اتاق است و امپراتورانی که پسر امپراتور آسمانی دانسته می‌شدند باید خویشتندار بوده و نمی‌بایست از شمار اتاق‌های امپراتور آسمانی تجاوز می‌کردند. از این رو شمار اتاق‌های شهر ممنوعه نیم اتاق کمتر از شمار اتاق‌های کاخ آسمانی است. (آن نیم اتاق ظاهراً تنها یک راه پله را در بر می‌گیرد.)

این اثر نادر و فوق العاده با ساختگاهی مستطیل شکل مساحتی حدود ۷۲ هکتار را در برمی گیرد. ابعاد آن ۹۶۱ متر طول در امتداد شمال به جنوب و ۷۵۳ متر عرض در امتداد شرق به غرب است. دیواری با ارتفاع ۱۰ متر و خندقی با عرض ۵۲ متر دورتا دور مجموعه را فراگرفته‌است. دیوار در هر ضلع خود یک دروازه را جای داده‌است. بر روی ضلع جنوبی «دروازه نیمروز» (Meridian Gate) و بر روی ضلع شمالی «دروازه نیروی ایزدی» (Gate of Divine Might) قرار دارد. دیوارها ضخیم هستند و طوری طراحی شده‌اند که در برابر آتش توپخانه آن زمان مقاومت کنند.

خدمات تور چين- پكن :

بلیط رفت و برگشت ایران ایر 

7شب اقامت در هتل 5 ستاره با صبحانه

ترانسفر فرودگاهي

راهنماي فارسی زبان 

ويزاي گروهي چين

3 روز گشت متنوع با نهار شامل(دیوار چین – پارک المپیک-کاخ تابستانی-میدان تیان آنمن چين – کارخانه مروارید و ابریشم- معبد بهشت آسمانی)

بیمه مسافرتی تور چين تابستان 93
 

خدمات تور چين -پكن + شانگهاي :

بلیط رفت و برگشت ایران ایر 

8شب اقامت در هتل 7 ستاره با صبحانه

ترانسفر فرودگاهي

راهنماي فارسی زبان 

ويزاي گروهي

پرواز داخلی چين پکن،شانگهای،پکن

بیمه مسافرتی

3روز گشت متنوع با نهار شامل برخی از این دیدنی های چین (دیوار چین – پارک المپیک – کاخ تابستانی – میدان تیان آنمن چين – باغ یو – برج تلویزیونی شانگهای دیوار چین،کاخ تابستانی،غارهای نی فلوت ، میدان تیانانمن،کارخانه ابریشم سازی ،نمایشگاه های بین المللی پکن و شانگهای ،استادیوم المپیک پکن ،معبد شائولین و ...)

تور چين بهار 93

تور چین و مجسمه های شنی

بزرگترین نمایشگاه و پارک مجسمه های شن و ماسه ای جهان در شاندونگ چین افتتاح شده است .که در حال حاضر به یکی از جاهای دیدنی و جاذبه های کشور چین تبدیل شده است.
به گزارش واحد مرکزی خبر،پارک مجسمه های شن و ماسه ای جهان در محوطه ای به مساحت 8 هزار متر مربع درمنطقه ویهای شاندونگ افتتاح شده است و دهها مجسمه و تندیس عظیم شنی و ماسه ای در معرض دید عموم قرار گرفته است. علاوه بر مجسمه های عظیم تکمیل شده شمار زیادی از تندیس و مجمسه های دیگر نیز در این پارک در حال ساخته شدن می باشد . 

این پارک مجسمه های شنی چین توانسته توجه و اشتیاق توریست ها و گردشگران سایر کشور های جهان که از اقصا نقاط دنیا با تور چین به این کشور مسافرت کرده اند را نیز به خود جلب کند.

ویزای چین

جهت دریافت و اخذ هرگونه ویزای کشور چین

  • ویزای توریستی چین
  • ویزای تجاری چین
  • ویزای تحصیلی چین
  • ویزای فوری کشور چین

در اسرع وقت و در کوتاهترین مدت زمان با ما تماس بگیرید.

 

هتل آرک چین


معمار برجسته روسی،الکساندر رمیزوف، طرحی برای یک هتل چینی در بخش هتل های آینده ارائه داده است که به نام هتل آرک چین معروف شده است. هتل ارک چین به راحتی 10000 نفر توریست و جهانگرد و میهمان را در خود می تواند جای دهد . این هتل چین از پلاستیک های فشرده ساخته شده است و قابلیت اجرا در خشکی و همچنین بر روی سطح آب را دارد.

نکته قابل توجه در این سازه، استفاده از انرژی های نو می باشد. همچنین مطابقت با محیط زیست از دیگر موارد قابل تامل است. در بخش مرکزی هتل، یک ژنراتور بادی تعبیه شده است که انرژی های مورد نیاز ساختمان را تامین می کند.

در لایه بیرونی این هتل لوکس و مجلل چین  از سلول های فتوولتائیک استفاده شده است. این سلول ها قادر به تبدیل انرژی خورشید به انرژی الکتریکی هستند و همچنین زمانیکه سازه بر روی دریا اجرا می شود، این سلول ها انرژی گرمایی آب را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند.

شکل و ساختار این سازه گنبدی شکل است و این ویژگی در جذب انرژی های مختلف و همچنین واکنش ساختمان در مقابل زلزله بسیار حائز اهمیت است. متریال به کار رفته در این هتل چینی شکیل، بسیار سبک و مقاوم می باشد.

هتل آرک در چین یک دست آورد قابل توجه در صنعت ساختمان ها  و هتلی شگفت انگیز و جذاب در جهان می باشد . این هتل توسط یک شرکت روسی به نام Remistudio طراحی شده است . این هتل ساختار شگف انگیزی برای مطابقت با محیط زیست دارد.

تور چین و هتل آرک

هتل آرک چین که یک هتل شگفت انگیز و بسیار قشنگ و جذاب در جهان می باشد خودش بزودی تبدیل به یکی از جاذبه های دیدنی کشور چین می شود که تورهای چین گردشگران زیادی را برای دیدن این سازه پر جاذبه به سمت آن خواهند کشاند.

تور چین پرواز به چین چهارشنبه هر هفته

تور چین پرواز هر هفته

برای سفر و مسافرت با استفاده از تور چین می توانید از تجربیات ما در زمینه گردشگری و توریستی برای سفری خوش و خاطره انگیز به کشور دیدنی و پرجاذبه چین استفاده کنید.

انواع تور چين :

تور پکن ،تور شانگهاي ، تور گوانجو ، تور هانگزو ، تور شنزن و تور هاي ترکيبي چين
دیدنی های چین:دیوار چین،کاخ تابستانی،غارهای نی فلوت ، میدان تیانانمن،کارخانه ابریشم سازی ،نمایشگاه های بین المللی پکن و شانگهای ،استادیوم المپیک پکن ،معبد شائولین و ...

هتل های تور چین :

هتل های 5 ستاره ، هتل های 4 ستاره ، هتل های 3 ستاره در تمام شهرهای توریستی چین
خدمات توريستي ما : اخذ ويزاي چين ، بليط رفت و برگشت هواپیما ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنماي فارسي زبان ، رزرو بهترين هتل هاي چين ، بیمه توریستی ، گشت های ویژه

تور چین با پرواز قطر ایر ویز

تور چین با پروازهای شرکت های چینی

هتل 5ستاره عالی واقع در مراکز شهرهای چین

 

تور چین+پکن+شانگهای+هانگزو

  • هر نفر اتاق یک تخته
  • هر نفر اتاق دو تخته
  • كودك با تخت " 6 تا 12 سال"
  • كودك بدون تخت "2 تا 12 سال"

خدمات تور های چین :

  • پروازقطری به چین
  • 8شب اقامت با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • ویزای گروهی پکن

گشت های ویژه تور چین:

  • پکن: شهر ممنوعه، میدان تیان آنمن، دیوار چین، کاخ تابستانی، استادیوم المپیک، طب سنتی چین، معبد آسمانی، گشت خرید بازار یاشو، گشت خرید خیابان ونفوجینگ، کارخانه یشم و مروارید. 3 وعده نهار بوفه
  • هانگزو: کروز دریاچه غربی (West Lake)، معبد بودایی لیفنگ، پارک گلها، مزرعه چای، یک وعده نهار در رستوران برزیلی
  • شانگهای: باغ یو، برج تلویزیونی (Pearl Tower)، موزه مردم شناسی شانگهای، کارخانه ابریشم، خرید در خیابان نانجینگ، یک وعده نهار بوفه

 

ویزای چین :

در صورت نداشتن ویزای چین آژانس مسافرتی ما با کمترین هزینه ممکن بدون نیاز به حضور شما ویزای کشور چین را برای شما اخذ می کند.

توجه :

برای خروج از کشور داشتن حداقل 7ماه اعتبار گذرنامه الزامی می باشد.

هتل سونجیانگ چین- Songjiang Hotel 

یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره دنیا  هتل سونجییانگ چین می باشد. جزو کم نظیرترین هتل های 5 ستاره جهان می باشد. که تور های چین آنچنانی برای آن صف می کشند.

نکته جالب در باره این هتل این است که این هتل 5 ستاره چین را در یک معدن متروکه بلااستفاده ساخته اند و یک محیط زشت را به یک هتل مجلل و زیبا تبدیل کرده اند. و از قبالش درآمدزایی دارند.

هتل سونجیانگ چین- Songjiang Hotel - یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره دنیا

هتل سونجیانگ چین- Songjiang Hotel - یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره دنیا

هتل سونجیانگ چین- Songjiang Hotel - یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره دنیا

عکس های قشنگ بیشتری از هتل سونجیانگ چین قسمت دوم

ویزای چین - visa chin

انواع ویزای چین-تور چین-ویزای چین-دیدنی های چین
vizaye chin - visaye chin - visa chin


vizaye tejari :

vizaye tejari 1 mahe chin fori ..............( 3 rooze kari ) 550000 tooman

vizaye tejari 1 mahe chin addi .................( 20 rooze kari ) 450000 tooman

vizaye tooristi :

vizaye tooristi 5 nafare addi  har nafar ..........130000 tooman

fori har nafar ..............150000 tooman

ویزای تجاری چین :

ویزای تجاری یکماهه چین فوری ...........( 3 روز کاری ) 550000 هزار تومان

ویزای تجاری چین یکماهه عادی .......... ( 20 روز کاری ) 450000 هزار تومان

ویزای توریستی چین :

ویزای توریستی پنج نفره هر نفر فقط ............ 130000 هزار تومان ( فوری 3 روزه ) ( عادی 12 روزه )


بدون حضور مسافر

بلیط چین با ایرلاین سی زد چین

بلیط چین از ایران ( بلیط هواپیما چین ) توسط ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی عرضه می گردد . ولی وقتی که به هزینه سفر فکر می کنیم متوجه می شویم که باید حساب ویژه ای برای بلیط چین باز کنیم ، چرا که بلیط هواپیما هزینه عمده ای از هزینه های سفر را شامل میشود. به همین خاطر مسافران ترجیح میدهند با کاهش هزینه های بلیط خود هزینه های سفر را نیز کاهش دهند.بهمین خاطر همکاران ما در برای کمک به شما بلیط چین با ایرلاین سی زد چین را به شما معرفی میکنند. این ایرلاین بدلیل ارائه بلیط ارزان چین هزینه های سفر شما را کاهش خواهد داد.


بلیط چین با ایرلاین سی زد چین

بلیط شهرهای مختلف چین را با قیمت مناسب از ما تهیه کنید. ما بلیط ارزان شنزن، بلیط ارزان شانگهای، بلیط ارزان پکن با پرواز سی زد چین در به شما پیشنهاد میدهیم.

شما عزیزان میتوانید خدمات بلیط هواپیما چین را ازطریق دفتر ما انجام دهید.ما همیشه در آماده کمک به شما برای تهیه بلیط به تمامی نقاط جهان هستیم.

برای رزرو بلیط چین ارزان یا خرید بلیط چین و یا برای دریافت ویزای چین و همچنین برای در اختیار گرفتن بهترین تور های چین با ما تماس بگیرید.

 

تور چین-تورچین-دیدنی های چین-ویزای کشور چین.ویزای چین

ویزای کشور چین


خدمات تخصصی ویزای چین را با ما تجربه کنید . برای سفر به چین از دو نوع ویزای کشور چین می توان استفاده کرد :

  1. ویزای گروهی چین
  2. ویزای توریستی چین

این ویزا جهت استفاده گروههای بیش از پنج نفرصادر می گرددکه حداقل دو نفرمی بایست به کشور چین وارد شوند. و برای ان دسته افرادی مناسب می باشد. که با هم سفرمی کنند و هم تصمیم دارند هزینه ویزای چین آنها نسبت به ویزای تجاری چین ارزانتر شود . و دارای 2 برگ است که یکی هنگام ورود به چین و دیگری هنگام خروج توسط پلیس گذرنامه چین بررسی و اخذ می شود. تاریخ اعتبار مدت اقامت مجاز در متن ویزا طبق درخواست سفارت چین قید شده است.

ویزای تجاری یا ویزای انفرادی چین

این ویزا دارای اعتبار سه ماهه برای فقط یکبار ورود به چین است که 15 روز تا یک ماه اعتبار اقامت نیز دارد. این ویزا به صورت کاغذ ویژه غیر قابل جعل است که در یکی از صفحات گذرنامه توسط سفارت چین چسبیده می شود. قابل ذکر است انواع دیگری ویزا برای چند بار ورود و خروج و نیز ویزای نامحدود یکساله و شش ماهه توسط این سفارت صادر می شود که مراحل اداری سختتر و مدارک بیشتری نیازمنداست. ویزای تجاری چین از ویزای گروهی و یا توریستی چین اعتبار بیشتری دارد.

برای تورچین به چه مدارکی نیاز دایم ؟

1- اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
2- اصل و کپی دعوتنامه رسمی
3- فرم پر شده مخصوص سفارت (Application Form)
4- عکس رنگی تمام رخ با زمینه روشن الصاق شده به فرم
5- اصل بلیط رفت و برگشت یا رزرواسیون بلیط به همراه کپی
6- رزرواسیون هتل در چین محل اقامت
برای مشاهده لیست قیمتها وجاذبه های توریستی چین به قسمت دیدنی های چین در سایت ما
مراجعه فرمایید.

درخواست ویزای چین - china visa application

چین کشوری که در تمام ابعاد مدعی رقابت با سایر کشور های دنیا می باشد. از نظر جذب توریست و گردشگری هم توانسته یکی از کشورهای موفق چهان باشد . چرا که این کشور دارای پتانسیل های فراوان دیدنی و تفریحی می باشد. که برای سایر مردم دنیا بسیار مهیج و شگفتی آور می باشد.   .

امروزه تعداد زیادی از ایرانیان مقصد گردشگری خودشون چین انتخاب می کنند چرا که هم واقعا اماکن تاریخی زیادی دارد و هم فاز تجاری خوبی دارد بخصوص اگر توی ایران از بازار شناخت خوبی داشته باشند لذا هرچند کشور چین واقعا بزرگ و وسیع است ولی توی این وب سایت اطلاعات تقریبا کاملی را براتون گذاشتم که از اون می تونید استفاده کنید و به یک سفر خوبی بروید :

چگونه می توان بهترین تور چین را انتخاب کرد ؟

اولاباید اون شرکت مجری مستقیم باشه

دوم هر انعطافی که شما بخواهید را داشته باشد نوع هتل تعداد روز شهرهای گوناگون و ...

سوم خدمات خوبی هم به شما بده چه توی ایران و چه توی چین


چگونه ویزای چین تهیه کنم ؟


اولا این کشور به شما به صورت انفرادی ویزا نمیده باید 5 نفر باشید یا هزینه 5 نفر را پرداخت کنید معمولا ده روز ویزای چین صادر میشه ولی فوری انهم هست اما گرونه

مدارک مورد نیاز ویزای چین

کپی پاسپورت

عکس رنگی زمینه سفید 

شهر ممنوعه چین-تور چین

شهر ممنوعه چین

یکی از مهمترین دیدنی‌های تاریخی کشور چین شهر ممنوعه پکن چین می باشد . که جزء مشهورترین مکان های دیدنی چین بشمار می‌آید. شهر ممنوعه پکن چین را برخی وسیع‌ترین و کامل‌ترین مجموعه معماری چوبی در کل جهان می دانند.

تور چین و بازدید از شهر ممنوعه چین

شهر ممنوعه برای بسیاری از مردم جهان یک رویا می باشد . که به عنوان یک جاذبه اصلی و دیدنی کشور چین در کنار دیوار چین توانسته هر ساله میلیونها توریست و جهانگرد را مجذوب خود نماید.

تاریخ احداث شهر ممنوعه چین

احداث شهر ممنوعه در سال ۱۴۰۶ میلادی با دستور جو دی دومین امپراتور سلسله مینگ آغاز گردید و ظرف ۱۴ سال ساخته شد. تا سال ۱۹۱۱ میلادی و نابودی سلسله چینگ (قریب ۵۰۰ سال) جمعاً ۲۴ امپراتور در این شهر ممنوعه اقامت کرده و بر چین فرمان رانده‌اند. از سال ۱۹۲۴ بازدید از این مجموعه به عنوان کاخ موزه برای عموم آزاد گردید و ممنوعه بودن آن پایان پذیرفت.

تعداد اتاق های شهر ممنوعه چین

تعداد قصرها و اتاق‌ها در شهر ممنوعه بسیار زیاد است. می‌گویند جمعاً ۹۹۹۹٫۵ اتاق در آن وجود دارد. به اعتقاد پیشینیان چینی، اقامتگاه امپراتوران آسمانی دارای ۱۰ هزار اتاق است و امپراتورانی که پسر امپراتور آسمانی دانسته می‌شدند باید خویشتندار بوده و نمی‌بایست از شمار اتاق‌های امپراتور آسمانی تجاوز می‌کردند. از این رو شمار اتاق‌های شهر ممنوعه نیم اتاق کمتر از شمار اتاق‌های کاخ آسمانی است. (آن نیم اتاق ظاهراً تنها یک راه پله را در بر می‌گیرد.)

ابعاد شهر ممنوعه چین

این اثر نادر و فوق العاده با ساختگاهی مستطیل شکل مساحتی حدود ۷۲ هکتار را در برمی گیرد. ابعاد آن ۹۶۱ متر طول در امتداد شمال به جنوب و ۷۵۳ متر عرض در امتداد شرق به غرب است. دیواری با ارتفاع ۱۰ متر و خندقی با عرض ۵۲ متر دورتا دور مجموعه را فراگرفته‌است. دیوار در هر ضلع خود یک دروازه را جای داده‌است. بر روی ضلع جنوبی «دروازه نیمروز» (Meridian Gate) و بر روی ضلع شمالی «دروازه نیروی ایزدی» (Gate of Divine Might) قرار دارد. دیوارها ضخیم هستند و طوری طراحی شده‌اند که در برابر آتش توپخانه آن زمان مقاومت کنند.




ادامه مطلب ...

چرخ گوانجو یکی از ده مکان دیدنی دنیا در سال 2014 میلادی

چرخ گوانجو (Guanzhou) – چین

کشور چین نه تنها بیشترین جمعیت دنیا را دارد بلکه می توان گفت بیشترین مکانهای دیدنی دنیا را نیز دارد. یکی از نقاط دیدنی و تفریحی چین آسمان خراش دایره ای شکل گوانژو می باشد. که توانسته است در فهرست ده مکان دیدنی دنیا در سال 2014 میلادی قرار بگیرد.

این آسمان خراش یا همان چرخ گوانجو که به شکل حلقه فلزی مانند دونات می ماند.توانسته هزاران توریست را از سراسر دنیا با انواع و اقسام تور چین به این کشور و به  شهر گوانجو  بکشاند این دونات حدود 138 متر ارتفاع دارد و بزرگ ترین آسمان خراش دایره ای دنیا به شمار می رود. این ساختمان در ساحل رودخانه Pearl در چین جنوبی قرار دارد. گردشگران می توانند در کافه و رستوران در داخل آن  در ارتفاع 50 متری بیرون را تماشا کنند. طراحی این سازه زیبا و متفاوت را هنرمندی به نام «جوزف دی پاسکوال» است.

ویزای کشور چین

جهت دریافت انواع ویزای چین و اطلاع از آخرین تحوالات قیمتی و سیر اداری دریافت ویزای چین از سفارتخانه چین با ما تماس بگیرید.

 

هزینه بلیط  و  ویزای چین

 

بلیط  پکن با هواپیمایی ایران ایر- ویزای گروهی پکن

 

قیمت بلیط چین و ویزای چین: 1490000 تومان

 پرواز مستقیم به شهر پکن چین 

هر هفته چهار شنبه ها

مدت اقامت در چین 8روز

 

 بلیط  چین و  ویزای چین  و  هزینه ویزای چین

طول مدت زمان پرواز از تهران تا پكن حدود 7ساعت مي باشد و اختلاف ساعت پكن با تهران حدود سه ساعت و نيم می باشد.

برای اطلاع بیشتر از تور چین -  با ما تماس بگیرید

 

آژانس مسافرتی سعادت سیر گیتی- خانم هنردوست

88548853-09199116567  ده خط ویژه

 هتل ماریوت سیتی وال پکن- هتل های چین

Beijing Marriott Hotel City Wall

هتل ماریوت سیتی وال پکن

هتل ماریوت سیتی وال پکن از موقعیت مکانی خوبی برخوردار می باشد این هتل چین با ارائه امکاناتی نظیر اقامت لوکس، نظافت شبانه روزی، مرکز آب گرم، استخر سرپوشیده گرم و 5 رستوران و بار از میهمانان خود استقبال میکند. میهمانان میتوانند از خدمات ماساژ، معالجات صورت و بدن مرکز آب گرم Quan هتل بهره مند شوند. جکوزی، استخر شیرجه، اتاق بخار و حمام درمانی از جمله امکانات سلامتی هتل به شمار میروند. میهمانان میتوانند در رستوران و بار هتل به صرف خوراکهای آسیایی، چینی، ایتالیایی و غربی مشغول شوند. علاوه بر امکانات فوق، پارکینگ رایگان هتل نیز در اختیار میهمانان قرار گرفته است. هتل کمی پیاده تا ایستگاه راه آهن پکن فاصله دارد.

  • امکانات هتل ماریوت سیتی وال پکن:
    • سالن كنفرانس
    • سونا
    • لابي
    • پارك كودكان
    • جكوزي
    • كافي شاپ
    • آژانس خدمات مسافرتي
    • رستوران
    • ماهواره
    • خدمات خانه داري
    • پاركينگ اختصاصي هتل
    • اينترنت در لابي
    • فضاي سبز
    • پاركينگ سرپوشيده
    • اينترنت در واحد
    • گشت درون شهري و برون شهري
    • نمازخانه
    • تاكسي سرويس
    • لاندري
    • سالن ورزشي
    • صندوق امانات اختصاصي
    • كافي نت فروشگاه و غرفه
    • ترانسفر رايگان فرودگاه
    • گيم نت
    • چايخانه سنتي
    • چايخانه در بام هتل
    • زمين تنيس بيليارد

    بهترین هتل های چین در خدمت مسافران و توریستهای ایرانی

تور چین بهار 93

تور چین بهار 93

بلیط هواپیمای ایران ایر

ویزای گروهی چین

ترانسفر فرودگاهی

7شب اقامت شانگهای با صبحانه

راهنمای فارسی زبان

3 روزگشت شهری همراه باناهار(دیوار چین-شهر ممنوعه-پارک المپیک-گشت مراکز خرید-کاخ تابستانی-میدان تیان ان من –کارخانه مرواردید-کارخانه ابریشم-معبد بهشت)

تور چین -  پکن - شانگهای بهار 93


7 شب پکن
3150000 5A/BB PERESIDENTAL
3299000 5A/BB MARRIOTCITY WALL
3299000 5A/BB SHERATON
بلیط هواپیمای ایران ایر 

ویزای گروهی چین

ترانسفرفرودگاهی 

4 شب پکن

3 شب شانگهای با صبحانه

3 روزگشت باناهار(دیوار چین-شهر ممنوعه-پارک المپیک-گشت مراکز خرید-کاخ تابستانی-میدان تیان آن من –کارخانه مرواردید-کارخانه ابریشم- باغ یو- برج تلویزیون شانگهای )

بلیط داخلی پکن شانگهای با قطار سریع السیر 

راهنمای فارسی زبان 

بیمه مسافرتی

4شب پکن+3شب شانگهای
3990000 5A/BB PERESIDENTAL/RADISSON
4200000 5A/BB SHERATON/MARRIOT
4499000 5A/BB MARRIOTCITY WALL/RENAISSANCE SHANGHAI PUTUO
بلیط داخلی پکن شانگهای هوائی


مدارک لازم :

اصل گذرنامه با 7 ماه اعتبار 

2 قطعه عکس 3.55 رنگی تمام رخ

مشخصات کامل فردی آدرس- شغل- شماره تلفن
زمان لازم جهت اخذ ویزای چین 14 روز قبل از پروازو پس ازآن مبلغ 200000 تومان بابت ویزای فوری چین به نرخ تور چین اضافه می گردد.
تکمیل فرم سفارت چین
کلیه نرخها به تومان و کلیه پروازها چارتر و هتل ها گارانتی بوده و غیر قابل استرداد و تغییر نام و تغییر تاریخ میباشد .

نکته مهم : بیمه مسافرتی برای مسافرین بالای 60 سال اجباری بوده و مبلغ 45000 تومان جداگانه مازاد بر مبلغ تور اخذ خواهد شد .
در صورت عدم صدور ویزای توسط کنسولگری ،شرکت آسمان پرستاره هیچگونه تعهدی را در صدور روادید نخواهد داشت و مبلغ پرداختی به سفارت ،ایرلاینها و هتلها عینا از مسافر دریافت خواهد شد .

تحویل اتاق های هتل های چین :
Check in- ساعت 00/14 و Check out ساعت 00/12 ظهر می باشد .
-کمیسیون بچه با تخت نصف بزرگسال و بچه بدون تخت و زیر 2سال بدون کمیسیون می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر  تماس حاصل نمایید.

ویزای و تور چین در استان دیدنی گوئیژو چین - Guizhou Province

تور چین و استان گوئیژو


اقوام مختلفی از مردم کشور چین در مزارع برنج و در میان کارست ها که ناحيه‌اى می باشد كه‌ از سنگ‌هاى آهكى‌ پر سوراخ‌ و شكاف‌هاى ژرف‌ پوشيده‌ شده‌ است‌ و جوی ها و غارهاى زيرزمينى‌ دارد . زندگی می کنند. که این استفاده از سنگهای آهکی برای خانه تبدیل به یکی از زیباییها و دیدنی های کشور چین شده است. و هر ساله هزاران توریست از آن بازدید می کنند.

کی به استان گوئیژو چین برویم ؟
متاسفانه یکی از مکانهای دیدنی چین که در حال تغییر و مدرن شدن است این استان می باشد. پس باید قبل از آنکه بخاطر توسعه شهری، زیبایی ها و جاهای دیدنی گوئیژو چین از بین برود و ناپدید شود. زودتر از آن بازدید کرد.
 
چطور به استان گوئیژو چین برویم ؟
هر روز 7 پرواز از شانگهای چین تا گوئی یانگ، مرکز این استان، وجود دارد.

کجا بمانیم ؟
با مدیر تور چین هماهنگ کنید و در یکی از هتل های یا مسافرخانه های گوئیژو چین اتاق رزرو کنید. تا مشکلی برای اقامت در آنجا نداشته باشید.

انواع ویزای چین

برای دریافت انواع ویزای تحصیلی ،ویزای تجاری،ویزای توریستی،ویزای گروهی،ویزای انفرادی چین با ما برای دریافت جدید ترین تغییر و تحولات در زمینه قیمت ،زمان و نحوه دریافت انواع ویزای چین در تماس باشید.

ویزای چین | ویزای فوری چین | ویزای ارزان چین

ویزای چین

کشور چین با ارزانترین قیمت و کمترین زمان انواع ویزاهای چین یک ماهه انفرادی، ویزای چین یک ماهه گروهی، ویزای چین سه ماهه دبل،ویزای چین شش ماهه،ویزای چین یک ساله و ویزای توریستی چین .قابل توجه متقاضیان عزیز، لازمه ویزای یک ساله چین داشتن ویزای شش ماهه می باشد. همچنین ویزای توریستی چینبه کسانی تعلق می‌گیرد که با هدف گردشگری و یا دیدار با اعضای خانواده، قصد ورود به کشور جمهوری خلق چین را دارند.

قیمت وشرایط انواع ویزای چین به شرح ذیل است:

 

نوع ویزا

مدت اعتبار

مدت اقامت

قیمت

مدت زمان آماده شدن

ویزای یک ماهه انفرادی چین

یک ماه

یک ماه

3640000 ریال

10 روز کاری

ویزای یک ماهه گروهی چین

یک ماه

یک ماه

2730000ریال

10 روز کاری

ویزای چین سه ماهه دبل

 

 

13030000ریال

20 الی 25 روز کاری

ویزای شش ماهه چین

 

 

21210000ریال

20 الی 25 روز کاری

ویزای یک ساله چین

 

 

33330000ریال

20 الی 25 روز کاری

ویزای توریستی چین

 

 

3940000ریال

20 الی 25 روز کاری

 

 

مدارک ویزای چین:مدارکی که به سفارت چین ارائه می‌شوند، باید به ترجمه‌ی رسمی زبان انگلیسی با مهر تائید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برسند و برای هر مدرک، یک فرم مخصوص تائید مدرک تکمیل شده و دو سری کپی از هر کدام موجود باشد. فرم تائید مدارک را می‌توان همراه با فرم درخواست روادید از سفارت جمهوری خلق چین در تهران دریافت کرد.
تائید مدارک حدوداً یک هفته طول می‌کشد و هزینه‌ی آن برای ویزاهای غیرتجاری چین ٢٠٠٠٠ تومان و برای ویزای تجاری چین ٤٠٠٠٠ تومان است.

  • شناسنامه ایرانی
  • گذرنامه؛ اعتبار گذرنامه باید حداقل شش ماه بیشتر از تاریخ سفر باشد.
  • دو قطعه عکسرنگی زمینه روشن؛ سایز عکس‌ها ٦×٤و باید شبیه به چهره‌ی فعلی متقاضی باشد.
  • دعوت‌نامه؛ خانواده یا دوست مقیم چین شما باید اصل فرم دعوت‌نامه را برای شما ارسال کند.
    اگر دعوت‌نامه ندارید، برگه‌ی رزرو هتل برای تمام مدت اقامت در چین یا مدارکی که نشان دهد شما صاحب مسکن در این کشور هستید.
  • بلیط هواپیمایا رزرواسیون قطعی رفت و برگشت به مقصد چین

نکات مهم در ارتباط با ویزای چین:   ویزای توریستی چین برای دو هفته تا شش ماه صادر می شود و اجازه‌ی کار و اقامت  بیش از مدت اعتبار ویزا را به متقاضی نمی‌دهد. جهت تقاضای روادید چین، حضور متقاضی الزامی نیست و مصاحبه انجام نمی‌گیرد ولی اصل و کپی مدارک شناسایی باید همراه نماینده یا وکیل متقاضی باشد (در مورد ویزای تجاری چین، مقررات متفاوت است و حضور شخص متقاضی روادید تجاری الزامی است

 

سفارت چین در ایران:

تلفن :     +9821-22291240
   
 +9821-22291241
 

سایت: chinaemb_ir@mfa.gov.cn
emchnir@neda.net

آدرس: پاسداران، نارنجستان هفتم  پلاک 13

 

 مکان های دیدنی چین - علفزارهای هولونبویر - Hulunbuir Grasslands

علفزارهای هولونبویر - Hulunbuir Grasslands


 علفزارهای هولونبویر در ایالت خودمختار مغولستان درونی چین چنان است که انگار انتهایی ندارند بیش از 35 هزار مایل مربع از علفزارها را به خود اختصاص داده است. می توانید در قسمتی از برنامه های تور چین تان برای تفریح و تفرج هم که شده در این علفزارهای وسیع اسب سواری کنید و همچنین خیمه های سنتی مغولی را با گوسفندان و گاوهایشان از نزدیک ببینید و از رودهای پر از ماهی آن عبور کرده و برای شام ماهی طبخ کنید .

کی به علفزارهای هولونبویر  برویم ؟
بهترین زمان برای تور علفزارهای هولونبویر چین اواخر مه تا اواسط سپتامبر، وقتی متوسط دمای هوا 20 درجه سانتیگراد است، می توانید به آنجا سفر کنید، البته باران و پشه در این فصل فراوان است.

چطور به علفزارهای هولونبویر برویم؟
فرودگاه هولونبویر به چندین شهر چین سرویس می دهد و 15 دقیقه با ماشین تا هیلار فاصله دارد. این علفزارها با تاکسی یک ساعت فاصله دارند که 15 دلار از شما کرایه می گیرند.

هتل و اقامت در علفزارهای هولونبویر چین
دهکده جین ژانگان در دره ای خوش منظره قرار گرفته که نمونه کوچکی از جامعه مغول است و خیمه های کوچکی دارد که می توانید در ماه های ژوئن تا اواسط سپتامبر با پرداخت روزی 10 دلار در آنها بمانید. سرویس مسافرتی CITS شعبه ای در هایلار دارد که کارمندان انگلیسی زبان دارد و می توانند به شما کمک کنند.

توجه :

هنگامی که با تور چین همراه شده اید برای بازدید های مختلف و خارج از برنامه تور های چین حتما با مدیر تور چین هماهنگ باشید.

ویزای چین

جهت اخذ انواع ویزای چین با ما تماس داشته باشید. در صورتی که بخواهید از تور های لحظه آخری چین استفاده کنید قبلا نامتان را در فهرست انتظار تور چین دقیقه نود ما ثبت کنید.

طولانی-ترین-مترو-دنیا-جهان-پکن-چین

مترو پکن دارای 8 خط، 200 کیلومترطول ،123 ایستگاه مترو،روزانه 3565000 نفر را جایجا می کند. رکورد 4920000 نفر جابجایی در روز را نیز این خط مترو از آن خود کرده است. و با توجه به اینکه خود پکن نیز بعنوان پایتخت کشور پر از جاذبه چین که دیدنی ها و مکان های فراوانی را نیز در خود جای داده است. روزانه هزاران توریست و گردشگر نیز از سایر نقاط دنیا در این شهر اوقات تعطیلات و مسافرت خود  راطی می کنند.که باعث شده این مترو به سرعت رو به گسترش برود . بگونه ای که پکن می خواهد طولانی ترین مترو دنیا را با اخداث 19 خط و  561 کیلومتر طول را تا سال 2020 میلادی احداث کند که دز این صورت طولانی ترین سیستم مترو دنیا خواهد شد.به هر حال برای گردشگران و مسافرات دانستن ساعت کار مترو پکن بسیار مهم است چرا که شاید نیاز به آن پیدا کنند. زمان فعالیت مترو پکن از ساعت 5 صبح تا 11 شب می باشد. و در روزهای خاص مثل تعطیلات گاها افزایش زمان کار دارد.

 ویزای تجاری چین

برای اخذ و دریافت این نوع ویزای چین ، داشتن دعوت نامه رسمی از یک شرکت چینی و یا گواهی رسمی شرکت در نمایشگاه های تجاری الزامی است. پس از دریافت دعوت نامه، لازم است فرد با تکمیل فرم های مربوط به ویزای تجاری و پاسپورت ، عکس و... به سفارت چین مراجعه نماید. مدت زمان لازم برای صدور این ویزا معمولاً یک ماه می باشد اما در مواردی ممکن است بیشتر یا کمتر از زمان یاد شده طول بکشد. این نوع ویزای چین از لحاظ قیمت و هزینه نسبت به سایر انواع ویزای چین گرانتر می باشد.اما نگران هزینه و زمان اخذ ویزای تجاری چین نباشید ما تا جایی که امکان داشته باشد سریعتر و ارزانتر برای شما ویزای تجاری چین را اخذ می کنیم.

پارک ملی وولینگ یوان از مکان های دیدنی چین

پارک ملی وولینگ یوان

پارک ملی وولینگ یوان از مکان های دیدنی چین است که در استان هونان چین واقع می باشد. یکی از نکات مهم درباره این پارک این است که بدلیل جاذبه ها و زیبایی های خاص این پارک ملی از مناظر آن در فیلم آواتار استفاده فراوان شده بود.
گذشته از ستون های بلند ماسه سنگ، این پارک پر از گیاهان و حیوانات متنوع است. سمندر غول آسا و گوزن آبی چینی که هر دو گونه های در خطر انقراض هستند ممکن است جایی در جنگل پنهان باشند.

کی به پارک ملی وولینگ یوان برویم؟

فصل بهار یعنی وقتی شکوفه های گیلاس و آلو در می آیند و تا قبل از تابستان بروید که گرما به اوج خود نرسیده است.

چطور به پارک ملی وولینگ یوان برویم؟

از پکن یا شانگهای، پروازی دو ساعته به فرودگاه هه هوآ در شهر ژانگ جیاجیه خواهید داشتید که 23 مایل از پارک فاصله دارد.

چگونه در پارک ملی وولینگ یوان اقامت کنیم ؟

از راهنمایان تور چین و یا تورهایی مانند WildChina کمک بگیرید تا با مشکلاتی در مورد زبان یا دردسر حمل و نقل نداشته باشید و مسافرخانه ای ساده و مرتب در کنار پارک گیر بیاورید.

ویزای چین - تور چین - بلیط چارتر چین

بلیط چارتر چین+ بلیط ایران ایر +ماهان+ ویزای فوری چین+ ویزای تجاری چین+ویزای گروهی چین +تور چین

سعادت سیر مجری مستقیم چین یکی از معتبرترین آژانس های مسافرتی و برگزار کننده انواع تورهای خارجی و داخلی

برنامه پروازی تا 6 فرودین مدعی ارزانترین نرخ بلیط چارتر در تهران و ایران


برنامه پروازهای چارتر شانگهای چین


پرواز چارتر شانگهای ماهان


بلیط چارتر ماهان ( تهران - شانگهای )

قیمت بلیط پرواز ماهان ( تهران - شانگهای ) : 600.000 تومان

ساعت پرواز ماهان ( تهران - شانگهای ) : 21:15

روزهای پرواز ماهان ( تهران - شانگهای ) : دوشنبه – چهارشنبه – جمعه

صدور بلیط یک طرفه : ندارد

مدت اعتبار بلیط : 7 شب

بلیط چارتر ماهان ( شانگهای - تهران )

قیمت بلیط پرواز ماهان ( شانگهای - تهران ) : 600.000 تومان

ساعت پرواز ماهان ( شانگهای - تهران ) : 23:15

روزهای پرواز ماهان ( شانگهای - تهران ) : شنبه – سه شنبه – پنج شنبه

صدور بلیط یک طرفه : ندارد

مدت اعتبار بلیط : 7 شب

برنامه پروازهای چارتر پکن چین


پرواز چارتر پکن ایران ایر


بلیط چارتر ایران ایر ( تهران - پکن )

قیمت بلیط پرواز ایران ایر ( تهران - پکن ) : 510.000 تومان

ساعت پرواز ایران ایر ( تهران - پکن ) : 19:40

روزهای پرواز ایران ایر ( تهران - پکن ) : چهارشنبه

صدور بلیط یک طرفه : ندارد

مدت اعتبار بلیط : 9 شب

بلیط چارتر ایران ایر ( پکن- تهران )

قیمت بلیط پرواز ایران ایر ( پکن- تهران ) : 510.000 تومان

ساعت پرواز ایران ایر ( پکن - تهران ) : 01:40

روزهای پرواز ایران ایر ( پکن - تهران ) : جمعه

صدور بلیط یک طرفه : ندارد

مدت اعتبار بلیط : 9 شب

با ما تماس بگیرید

تور چین - ویزای چین - رزرو بلیط هواپیماسال نو مبارک  یا مقلب القلوب و الابصار

سال نو مبارک

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال


حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد
رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت
را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم.

ویزای چین

 در سال جدید افتخار ماست که بهترین خدمات را در زمینه تور چین ، اخذ و دریافت انواع ویزای چین به هموطنان گرامی ارائه نماییم. عید نوروز بر تمام هموطنان گرامی مبارک باشد.

در تور چین مراقب هیولای دریاچه کاناس -Kanas Lake-باشید !

دریاچه کاناس - Kanas Lake یک جاذبه طبیعی

دریاچه کاناس در شین جیانگ چین واقع شده است. درباره این دریاچه ده ها سال است که افسانه های زیادی در باره وجود یک هیولا در دریاچه کناس در میان مردم پخش شده است، ولی این دریاچه بقدری جالب و زیبا می باشد که گردشگران و توریست هایی که دوستدار مناظر کوهستانی جنگلی و طبیعی هستند با انواع تور چین خود را به این قسمت می رسانند تا کوهنوردی، پاراگلایدر و فعالیت های پرهیجان دیگر این منطقه را از دست ندهند. به هر حال با وجود شایعه هیولا این منطقه را می توان یکی از مکان های دیدنی و تفریحی چین محسوب کرد.
کی به دریاچه کاناس برویم ؟
بهترین زمان اواخر ماه سپتامبر وقتی که برگ های درختان غان و نارون می ریزد، زیباترین و جادویی ترین مناظر به رنگ های نارنجی و طلایی در این منطقه دیده می شود.

چطور به دریاچه کاناس برویم؟
در فصل تابستان، خطوط هوایی چاینا ساوترن هر روز از اورومکی به فرودگاه کاناس پرواز دارند. در فصل های دیگر، بهترین راه برای رسیدن به این دریاچه، پرواز از اورومکی به التای است. از آنجا می توانید دو کورس اتوبوس سوار شوید و به کاناس برسید.

در دریاچه جایی برای ماندن هست؟
مجتمع 52 ویلایی در گردشگاه هونگفوی دریاچه کاناس، شبیه دهکده های کوهستانی اروپایی است و بهترین مکان و هتل برای اقامت است.

ویزای چین

برای رفتن به چین ،دریافت انواع ویزای چین،انتخاب بهترین زمان و بهترین تور چین با ما تماس بگیرید.

 کوهستان رنگارنگ گانسو چین را در تور چین ببینید

کوهستان رنگارنگ گانسو چین را در تور چین ببینید

کوهستان رنگارنگ گانسو چین را در تور چین ببینید

کوهستان گانسو چین

یکی از دیدنی ها و جاذبه های منحصر به فرد کشور چین کوههای رنگارنگ و زیبایی می باشد که به نظر می رسد نقاشی چیره دست آن را با انواع رنگ هايي مثل قرمز، سبز ، قهوه اي، طلايي،سفيد و حتي سياه رنگ آمیزی کرده است.

در استان گانسو چین كوه هاي بسیار جالب و حیرت آوری قرار دارد. که باعث شده است سالانه هزاران نفر گردشگر  و توریست با تور چین براي ديدن آنها به اين منطقه از کشور چین مسافرت کنند . اين كوه ها داراي تركيب و رنگ بندي كم نظيري می باشند که منظره های خارق العاده ای را برای گردشگران پدید می آورد.

آداب و رسوم مردم کشور چین در عید بهار-تور چین-ویزای چین

آداب و رسوم مردم چین و مراسم عید بهاربرابر عید نوروز ما ایرانی ها


مراسم عید بهار در کشور چین از بیست و سومین روز ماه آخر آغاز می شود این روز را روز بدرقه سال نیز می نامند. خانه تکانی از این روز آغاز می شود و می کوشند تا در نوروز همه جا پاک و درخشان و نورانی باشد، خرید پوشاک نو و غذاهای سنتی از رونقی خاص برخوردار است. شعرهای فراوان خوانده می شود و در پکن در یکی از ترانه ها برنامه کار هشت روز مانده به نوروز را چنین بیان می‌کنند:

روز بیست و سوم پختن آش شکامونی (بودا). روز بیست و چهارم خانه تکانی. روز بیست و پنجم آماده کردن دوفو (خوراک لوبیا). روز بیست و ششم فراهم کردن گوشت. روز بیست و هفتم فراهم کردن مرغ. روز بیست و هشتم آرد خمیر کردن. روز بیست ونهم عود سوزاندن. روز سی ام شب زنده داری.

آش شکامونی یا ساکیا مونی را با جمع آوری هشت نوع غله به نشانه هشت روز مانده به پایان سال به کمک یاران و همسایگان فراهم می کنند، تا از درویشانه زیستن بودا و با دیگران خوردن وی یاد آورده باشند. آجیلی هم از ذرت و لوبیای قرمز و تمبر چینی و پسته زمینی فراهم می کنند.

ویزای چین

دریافت و اخذ انواع ویزای کشور چین در کمترین زمان و با ارزان ترین قیمت ،مجری برگزاری انواع تور های کشور چین، با ما تماس بگیرید.

مرکز خرید چاینا پلازا -China Plaza- یکی از بزرگترین مراکز خرید گوانجو چین

مرکز-خرید چاینا-پلازا--China-Plaza-تور-چین-گوانجو-ویزای-چین

ویزای انفرادی ال چین و ویزای انفرادی اف چین

ویزای انفرادی ال L ( 1 ماه فرصت خروج 1 ماه اقامت )
زمان لازم جهت اخذ ویزای عادی : 15 روز
زمان لازم جهت اخذ ویزای فوری : 10 روز(35$ گرانتر )
مدارک لازم : گذرنامه + 2 قطعه عکس 4X6 + فرم مشخصات فردی
هزینه ویزا : $ 125
ویزای انفرادی اف ( 3 ماه فرصت خروج 1 ماه اقامت )
زمان لازم جهت اخذ ویزای عادی : 25 روز
مدارک لازم : گذرنامه + 2 قطعه عکس 4X6 + فرم مشخصات فردی

 

 معرفی مرکز خرید چاینا پلازا گوانجو

مرکز خرید چاینا پلازا گوانجو را باید دومین پاساژ خرید بزرگ این شهر دانست. در این مرکز مهم خرید هشت طبقه وجود دارد. که  انواع کالاها و برندهای شرکت های بین المللی آمریکایی ،اروپایی ، آسیایی و خود کشور چین به فروش میرسد.

طبقۀ چهارم چاینا پلازا نمایشگاه دائمی های-تک  هست. یک طبقه هم مخصوص فروش کتاب و نوشت افزار  و محصولات فرهنگی مربوط به کشور چین است. چیزهای جالبی هم توی این طبقه دیده میشود. مثل محصولات صنایع دستی مانند: سفال چین، مبلمان کلاسیک چینی، باغبانی چینی، هنرهای فولکلور و انواع هنرهای دستی چینی.  یک طبقه هم به فروش لوازم خانه اختصاص داره که در انحصار 9 شرکت برتر می باشد . و آنها تولیدات خود را در معرض نمایش و فروش گذاشته اند. در این مرکز حرید گوانجو، یک طبقه نیز شامل انواع رستوران های چینی، کره ای، ژاپنی و ... می باشد. طبقۀ دیگر را هم لوکس ترین سیتمای شهر گوانگجو به خود اختصاص داده تا در کنار خرید از گوانژو یا گوانحو یک مرکز تفریحی نیز در گوانجوی چین محسوب شود.

این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب مشغول بکار می باشد. برای رفتن به این مرکز خرید گوانجو می توانید. از مترو گوانژو خط 1 ، ایستگاه lieshi Lingyuan  استفاده کنید.

تور چین و دیدن خرس پاندا در منطقه چانگ کینگ

تور چین 

منطقه چانگ کینگ - Changqing National Nature Reserve

منطقه چانگ کینگ در استان شاآنشی چین یکی از مکانهای تفریحی و دیدنی چین می باشد. که از جاذبه های مهم آن دیدن خرس های پاندای بسیار بزرگ می باشد. خرسهای پاندا فقط در کشور چین زندگی می کنند .  
برای تماشای پانداهای غول آسا هیچ جایی بهتر از چانگ کینگ نیست. چانگ کینگ در ارتفاعات کوه های کینگ لینگ در استان شاآنشی واقع شده است. حدود 100 پاندا در مساحتی در حدود 115 مایل مربع زندگی می کنند و بزرگترین تراکم پانداهای کشور در همین منطقه است.

زمان مناسب برای تور چین و دیدن این منطقه

در زمستان ، وقتی خرس های پاندا به سمت شیب ها می آیند تا در دره ها بامبو بخورند، شانس اینکه یکی از آنها را ببینید خیلی زیاد است.

چطور به چانگ کینگ برویم؟


چانگ کینگ در 180 مایلی شی آن قرار دارد که از هر جای آسیا می توان به آنجا پرواز کرد. می توانید از فرودگاه با اتوبوس یا اجاره اتومبیل شخصی به آنجا بروید اما اگر با تور چین مسافرت کرده اید هماهنگی با مدیر تور لازم است .

هتل ها و مسافرخانه های چانگ کینگ
مسافرخانه های دولتی شبیه به کلبه های روستایی هستند. شرکت های مسافرتی همچون WildChina سطح رفاه بیشتری دارند و محل خواب راحت، میوه تازه و محصولات بهداشتی باکیفیت برای حمام و دستشویی دارند.

ویزای چین

001-تور-چین-ویزای-تحصیلی-دانشجویی-چین.jpg

 

 ویزای تحصیلی کشور چین یکی از انواع ویزاهایی است که برای کشور چین توسط سفارت چین در ایران برای هموطنان گرامی صادر می شود.

ویزای دانشجویی کشور چین - X Visa -Study Visa-Student Visa:


برای  شرکت دوره های آموزش زبان بیشتر از 6ماه ،کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری صادر می 'گردد.
مدت زمانی که این نوع ویزا اعتبار دارد . بسته به مدت زمان تحصیل از شش ماه تا یک سال می باشد .هرچند امکان تمدید ویزا در کشور چین وجود دارد.
مدارک مورد نیاز ویزای دانشجویی چین:

  • اصل و تصویر گذر نامه که دارای حداقل 6ماه اعتبار باشد.
  • تکمیل فرمهای اخذ ویزا(Q1)
  • 2 قطعه عکس 3در 4 که حتما باید پشت نویسی شده باشد.
  • اصل و یک تصویراز نامه پذیرش از دانشگاه مورد تایید در کشور چین
  • اصل و یک تصویراز تاییدیه خارجه فرم درخواست روادید دانشجویی (JW201 یا JW202) صادر شده توسط واحد مربوطه دولت چین
  • گواهی عدم سوء پیشینه ، ترجمه شده به زبان انگلیسی که توسط وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تائید شده
  • 7در صورت ادامه تحصیل بیش از یک سال گواهي نامه معاينه بدني-Physical Examination
  • پول صندوق سفارت

مدت زمان لازم برای صدور ویزا : 4 تا 7 روزکاری می باشد.

برای اخذ و دریافت انواع ویزای چین و همچنین برای انواع تور چین ،تور پکن ، تور گوانجو،تور شانگهای،تور شنزن،تور هانگزو  می توانید همه روزه با همکاران ما در تماس مستقیم باشید.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان