تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور و ویزای چین مروری بر تمدن های باستانی کشور چین

تمدن‌های اولیه چینی

تمدن های اولیه در کشور فعلی چین در کناره رودهای یانگ تسه و رود زرد واقع شده است . یافته‌های مربوط به 5000 سال پیش از میلاد، نشان می‌دهد که انسان‌هایی در دره یانگ تسه ساکن شده و به کشاورزی پرداخته‌اند. آنها آبادی‌هایی را پدید آوردند و برنج کاری را توسعه دادند، اما در دره رود زرد «خوانگ خه» ارزن کاشته می‌شد، زیرا هوای شمال کشور چین برای کشت برنج بسیار سرد بود. در این منطقه فرهنگی سر بر آورد که آن را به افتخار روستایی از استان خی نن، فرهنگ یانگ شائو نامیده‌اند - زیرا در سال ۱۹۲۱ میلادی، بقایای سکونت انسان‌ها در این منطقه به دست آمد. دوران اوج و شکوفایی این فرهنگ بین سالهای 5000 تا 3000 پیش از میلاد بود.

در اواسط قرن بیستم، باستان‌شناسان روستای ۶۰۰۰ ساله بانپو را از زیر خاک بیرون آوردند. در این منطقه، پایه‌های تعداد زیادی ساختمان، محل‌های روشن کردن آتش، انبارهای مواد غذایی، ظروف سفالی و چندین گور حاوی اسکلت شناسایی شد. وجود ساختمان عمومی مدوری که خانه‌های مسکونی در اطراف آن قرار داشتند نیز حاکی از آن بود که زندگی گروهی-اجتماعی سازمان یافته‌ای در این منطقه وجود داشته است. طغیان‌های عظیم دو رود یانگ تسه و خوانگ خه، تمدن‌های باستانی چین را از بین برد.

ویزای چین

جهت دریافت انواع ویزای چین ،ویزای توریستی ، ویزای تجاری،ویزای تحصیلی ،ویزای دانشجویی ، ویزای فوری چین ، ویزای نیمه فوری چین با ما تماس بگیرید. ما راهنمایی صحیح و درست شما را یک وظیفه می دانیم .

دیوار چین ، آکواریوم هیانگ گان ، هاتونگ ها ، اورينت پلازا-دیوار چین ،مزارع برنج چین-تور پکن 

تور پکن

تور لحظه آخری پکن

تور دقیقه نود 90

تور لحظه آخری چین و پکن در زمستان 92

تورهای ویژه چین و پکن در بهترین هتل های پنچ ستاره پکن

تور پکن با گشت های ویژه ازدیوار چین ، آکواریوم هیانگ گان ، هاتونگ ها ، اورينت پلازا و ...

تور پکن و تور خرید از پکن

ویزای چین

اخذ و دریافت ویزای چین از طریق مدیریت تور

راهنمایی و مشاوره توسط راهنمای فارسی زبان

تور خیابان لیدی پکن چین برای خانم ها-مراکز خرید پکن چین

تور خیابان لیدی پکن چین برای خانم ها


هر انسانی بخاطر علاقه ای خاصی که دارد ویزای چین می گیرد و خوشحال خندان خود را برای تور چین آماده می کند. در این میان چینی ها هم برای جذب توریست و گردشگر به کشورشان از تمام سلیقه ها و علایق مختلف استفاده می کنند. و سعی می کنند هر ساله تعداد بیشتری از مردم جهان را به کشورشان بکشانند. یکی از این علایق خاص ،علاقه بسیار افراطی خانم ها و زنان به پوشاک و لباسهای زنانه مختلف با شکل و شمایل مختلف در مدلهای بسیار متنوع می باشد. چینی ها به همین خاطر حتی نام خیابانی را هم به نام تمام خانم ها اسم گذاری کرده اند. یعنی :

خیابان لیدی پکن چین - Beiging Lady's Street - خیابان خانم پکن

خوب همانطور که از این اسم مشخص است این خیابان مختص خانم ها می باشد. در خیابان لیدی پکن می توان انواع مدلهای مختلف لباسهای شرق آسیا مخصوصا کره و ژاپن را در این مرکز خرید لباس و پوشاک زنانه پیدا کرد . این خیابان به یکی از مراکز خرید مهم و مشهور پکن تبدیل شده است.
 

برای رفتن به خیابان لیدی پکن می توانید خطوط اتوبوس رانی زیر استفاده کرد :

405.406.421.659.942 ایستگاه  Maizidian Xijie

 

ویزای چین.تور چین.اخذ ویزای چین .خرید کالا از چین.تحصیل در چین.کشور چین.چین.ویزا.مدارک ویزای چین.خرید کالا از چین.تحصیل در چین

ویزای چین

اگر که زمان به اندازه کافی ندارید و از طرفی هم بقدری مشغله دارید که اصلا فرصتی برای پیگیری کارهای اخذ ویزای کشور چین را ندارید. و یا شاید هم اصلا حوصله کارهای اداری دریافت ویزای چین را ندارید. خلاصه شاید هم از سفارت کشور چین خوشتان نمی آید ! به هیچ عنوان نگران نباشید کافیست که با ما تماس بگیرید ما با کادری مجرب و آموزش دیده براحتی ویزای شما را در اختیارتان قرار می دهیم.

اخذ ویزای چین

برای اخذ ویزای چین تنها کاری که شما انجام می دهید. این است که مدارک مورد نیاز ویزا چین را به ما تحویل دهید. ما در کمترین زمان ممکن ویزای شما را اخذ می کنیم و به شما تحویل می دهیم.

با ما تماس بگیرید و از تجربیات ما در زمینه های تور چین ، ویزای چین ، خرید کالا از چین ، تحصیل در چین و ... استفاده کنید . مشاوره رایگان است.

آیا ادامه تحصیل در چین مقرون به صرفه است-ویزای چین-تور چین

ادامه تحصیل در چین

تور چین - ویزای چین

بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان ایرانی برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری کشورهای آمریکا و اروپایی را مد نظر دارند و بسیاری هم کشورهای آسیایی مثل مالزی ترکیه دبی هند و ... و عده ای هم کشور باستانی چین را برای دانش آموختن مورد توجه قرار می دهند . و با توجه به اینکه تخصص ما چین و تور چین و انواع ویزای چین می باشد. برای آشنایی هموطنان گرامی که علاقمند به تحصیل در خارج از کشور هستند. مطلب زیر را آماده کرده ایم . 

در سال 2009 میلادی بیش از 250 هزار دانشجو از سراسر جهان برای تحصیل در چین به کشور چین اعزام شده اند. بنا به برنامه ریزی های رسمی، دولت چین قصد دارد تا سال 2020 تعداد حداقل 500 هزار دانشجو را ازسراسر جهان به چین جلب نماید که از این حیث دارای رتبه بسیار بالایی در سطح دنیا خواهد بود. طبق آمارهای رسمی دولت مرکزی چین در سال 2010 مبلغ 800 میلیون وان به بورسیه دانشجویان خارجی اختصاص داد. همچنین دولت های محلی و استانی هم مبلغی بالغ بر 110 میلیون وان برای پرداخت کمک هزینه و بورسیه به دانشجویان خارجی پرداخت کردند.



ادامه مطلب ...

قیمت ویزای چین 92 -نرخ ویزا چین ویژه نمایشگاه گوانگجو 2013 پاییز 92

نرخ انواع ویزای چین


نرخ ویزا چین ویژه تور نمایشگاه گوانگجو چین 2013 پاییز 92
 
ویزای تجاری چین در کمترین زمان ممکن حداقل  25 روزه 320 دلار

ویزای انفرادی توریستی چین در کمترین زمان ممکن 10 روزه 125 دلار

ویزا گروهی توریستی چین در کمترین زمان ممکن حداقل 14 روزه 90 دلار

نرخ های ویژه و استثنائی ویزای چین را از ما بخواهید
نرخ های فوق به همراه رزرواسیون و خرید بلیط چین ارائه میگردد.
این قیمت ها تا1392/9/13 اعتبار دارد. بعد از این تاریخ با ما درباره قیمت ها و نرخ انواع ویزای چین تماس بگیرید.

تور نمایشگاه چایناپلاس شانگهای Chinaplas 2014 -فروردین 1393

تور نمایشگاه چایناپلاس  Chinaplas 2014

نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک و لاستیک

تور های نمایشگاهی شانگهای چین به همراه اخذ ویزای چین


هرساله تعداد زیادی از انواع و اقسام نمایشگاه در کشور چین انجام می گیرد. و بسیاری از این نمایشگاه ها از اعتبار بین المللی برخودار می باشند. و از سراسر دنیا برای شرکت در این نمایشگاه ها در قالب تور های نمایشگاهی چین و یا به صورت فردی و گروهی شرکت می کنند.
نمایشگاه چاینا پلاس 2014 ، در شهر شانگهای چین
23 الی 26 آپریل 2014 ( 3 الی 6 اردیبهشت 1393 )
28 امین نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و لاستیک چین

ویزای چین

جهت شرکت در تور نمایشگاهی چاینا پلاس به راحتی ویزای کشور چین را توسط همکاران ما دریافت کنید. فقط کافی است که مدارک لازم را به ما بسپارید . تا ما در کوتاهترین زمان ممکن ویزا را از سفارت چین دریافت کنیم.

 



ادامه مطلب ...

تور چین و مرکز خرید مد و مدل های عجیب و غریب در پکن

خیابان نقره ای پکن - Silver Street

آیا دوست دارید در تور چین عجیب ترین مدل های جهان را ببینید ؟ پس حتما باید به خیابان نقراه ای پکن چین که مخصوص مدهای عجیب و غریب است. سری بزنید . در این مرکز خرید پکن می توانید انواع و اقسام فروشگاههای معتبری همچون Liz Jane Shopping Center, Longfu Plaza and plentyof franchised stores که هر کدام انواع مدلهای زیبا و متنوع جهان را به شما ارائه می کنند را یکجا ببینید. حتی مارکهای مشهور ورزشی متنوعی همچون

Puma, Liz & Jane, Adidas and Girddar مدلهای لباس ورزشی مختلف را به شما نشان خواهند داد.

برای رفتن به این محل می توانیداز خطوط اتوبوس زیر در پکن استفاده کنید:

 1.4.10.25.37.39.41.52.106.111.116.684.685.728.802.814.

و همچنین می توانید از خطوط متروی 1 و 5 ایستگاه  Silver Street

 

مرکز خرید خیابان دا شی لان  Da Shi Lan تور چین ویزای چین قشنگیها و زیبایی های کشور چین

مرکز خرید خیابان دا شی لان  Da Shi Lan

مرکز خرید داشی لان در اصل یک خیابان است که در آن تعداد زیادی مغازه و فروشگاه برای خرید دارد. خیابان دا شی لان در شمال خیابان Qianmen Dajie قرار گرفته است. که خیابانی تقریبا باریک به طول حدود 300 متر می باشد . دا شی لان را می توان یکی از مراکز خرید مهم پکن بحساب آورد. که بسیاری از گردشگران از این خیابان اجناس مورد نیاز خود را تهیه می کنند.
برای رفتن به این مرکز خرید می توان خطوط اتوبوس به شماره های زیر استفاده کرد و خود را به ایستگاه Dashilan رساند :

 2.20.48.59.120.729.740.803.819.826 

عکس دیدنی های و جاذبه ها و زیباییهای چین ویزای چین تور چین

ویزای ارزان چین

ارزانترین ویزای چین

را از ما بخواهید

ویزای توریستی چین 1 ماه عادی در طی 15 روز کاری

ویزای توریستی چین 1 ماه فوری در طی 7 روز کاری

ویزای تجاری انفرادی چین در طی 2 روز کاری

مدارک لازم برای ویزای چین :

گذرنامه + 1 قطعه عکس + فرم مشخصات فردی

رزرو و صدور بلیط پرواز های داخلی چین

رزرو هتل در پکن شانگهای گوانجو و در تمام شهر های چین با واچر رسمی

تور های ترکیبی چین

رزرو و صدور بلیط هواپیما به چین

تورهای ارزان قیمت و با کیفیت چین

برای کسب اطلاعات بیشت به سایت رسمی ما مراجعه نمایید

 

چین باستان و ورزش ( بدون توپ و تور ) مردم

چین باستان و ورزش

برای آشنایی با مردم و فرهنگ مردم کشور کهن چین مطلبی کوتاه درباره ورزش و فعالیت بدنی از دیدگاه مردم باستان چین می پردازیم . تا چین و مردمش را بهتر از قبل بشناسیم.
مردم چین علی‌رغم پافشاری که بر تعالی  ذهن و تأثیر تأئوئیسم، بودیسم، و کنفوسیوئیسم بر زندگی روحانی و غیر مادی آرام و پرزحمت داشتند شواهد و قراین روشنی دال بر شرکت در فعالیتهای تربیت‌بدنی و ورزش در چین وجود دارد.



ادامه مطلب ...

رودخانه طلایی.رودخانه خونی.رود طلایی. رود خونی.چین.رود چین.کشور چین.دیدنی های چین .تور چین.رود یانگ‌تسه.رودخانه طلايی.ویزای چین.طولانی ترین رود چين .تور.چین.

یکی از دیدنی های اعجاب آور چین: رود خونی

طولانی ترین رود چين یعنی رود یانگ‌تسه که به رودخانه طلايی شهرت دارد. مدت زمانی است که به صورت اسرار آمیزی تغییر رنگ داده است. و به یکی از دیدنی های چین تبدیل شده است.

كارشناسان زيست محيطي از تغيير رنگ اسرار آميز و قرمز شدن ناگهاني طويل‌ترين رود چين به نام «یانگ‌تسه» معروف به «رودخانه طلايي» شگفت زده شده و تاكيد كردند كه تغيير رنگ اين رودخانه پديده‌اي بي سابقه و باور نكردني است.

به گزارش سرويس «محيط زيست» خبرگزاري دانشجويان ايران ايسنا، رنگ رود بزرگ «یانگ‌تسه» كه ساليان متمادي طبيعي بوده اخيرا قرمز شده و مقامات چين هنوز هيچ دليل موجهي براي اين تغييررنگ مرموز، ارائه نكرده‌اند.

به گزارش شبكه خبري اي بي سي، «یانگ‌تسه» طويل ترين و بزرگترين رود در چين و سومين رود بزرگ جهان پس از نیل و آمازون است كه در نزديكي شهر چونگ كوئينگ واقع شده و به رودخانه جيالين متصل مي‌شود. رودخانه یانگ‌تسه همچنين طولانی‌ترین رودخانه آسیا است. نام جدید چینی آن «چانگ جیانگ» است و بسیاری از نقشه‌های جدید از این نام استفاده می‌کنند.

مردم محلي رودخانه «یانگ‌تسه» را به دليل دريافت حجم زيادي از آب باران در طول سال، رودخانه طلايي ناميده‌اند. مقامات چين در تلاش براي كشف علت اين پديده غيرعادي هستند.

تور چین

از این به بعد می توان هنگامی که برای دیدن جاذبه های بسیار زیبای چین که کم هم نیستند به کشور کهن چین سفر می کنید. از این دیدنی جدید و مدرن کشور چین غافل نشوید. و حتما از رود خونی چین هم دیدن کنید. مطمئنا از دیدن رودخانه ای قرمز رنگ به وجد خواهید آمد.

ویزای-چین-تور چین-ویزای توریستی چین،ویزای تحصیلی چین،ویزای دانشجویی چین،ویزای تجاری چین،ویزای فوری چین ،ویزای نیمه فوری چین

ویزای چین

چگونه ویزای تحصیلی چین بگیریم ؟

پس از پذیرش در دانشگاه های چین و گرفتن تاییدیه نهایی از هر یک از دانشگاه های کشور چین دو فرم زیر را باید پرکنید:

1.فرم اورجینال (اصلی) JW202 (کپی و یا پرینت این فرم قابل قبول نیست چرا که باید توسط دانشگاه امضا و مهر شده و قسمت های مخصوص امور اداری در آن توسط دپارتمان و دانشگاه تکمیل شده باشد)
2. اصل نامه پذیرش شما در دانشگاه مورد نظر

پس از دریافت و پر کردن هر دو فرم ذکر شده در بالا، شما می بایست مدارک لازم را برای اخذ ویزای چین آماده نمایید. مدارک لازم برای اخذ ویزای دانشجویی به شرح زیر می باشد:

 



ادامه مطلب ...

مراکز خرید مهم پکن چین-تور-چین-ویزای-چین

خیابان Qianmen Dajie

 
این خیابان یکی از مراکز خرید مهم پکن چین می باشد. این خیابان اجتماع تعداد زیادی از فروشگاه های مشهور و معتبر که در جهان شهره هستند می باشد. در ضمن این خیابان یکی از خیابانهای بسیار قدیمی شهر پکن می باشد. که می توان آنرا با قدمت 500 سال کهن ترین خیابانهای پکن دانست. این خیابان می تواند یکی از مکان های خرید شما در کشور چین باشد.
برای رفتن به این خیابان می توان از خطوط اتوبوس رانی زیر در پکن استفاده کرد:

5.17.20.22.48.59.66.120.126.203.301.646.723.726.729.744.803.819.826.

همچنین می توان از خط متروی پکن نیز استفاده کرد:

خط 2 مترو ایستگاه Qianmen Dajie

عزاداری امام حسین (ع) در پکن شانگهای و گوانجو چین-ویزای-چین

ایام محرم در چین

هر ساله در بسیاری از کشورها مراسم عزاداری امام حسین (ع) برگزار می شود. در این میان کشور چین نیز یکی از این کشورها می باشد. که هم ایرانیان در آنجا بسیارند. و هم شیعیان چین و سایر کشور های مسلمان در این کشور حضور دارند. امسال نیز شیعه نیوز به نقل از ایرنا خبر داد ، که در پکن هموطنان مقیم و شمار زیادی از عاشقان امام حسین (علیه السلام) از کشورهای دیگر در حسینه سفارت جمهوری اسلامی ایران به عزاداری می پردازند. دراین مراسم که از شب اول محرم آغاز شده حجت الاسلام و المسلمین شریعتی درمورد سیره تربیتی سالار شهیدان حسین ابن علی (علیه السلام) درصحنه کربلا سخنرانی می کند.

ویزای چین



ادامه مطلب ...

Beijing Silk Street

مرکز خرید خیابان سیلک پکن

یکی دیگر از مراکز خرید مهم در بیجینگ یا پکن چین خیابان سیلک می باشد. این خیابان به سفارت کشور آمریکا در پکن بسیار نزدیک است. در این خیابان 300 مغازه و فروشگاه بزرگ برای خرید گردشگران داخلی چین و گردشگران خارجی موجود است. در این خیابان تقریبا هرچه که نیاز داشته باشید از کیف و کفش گرفته تا پوشاک و صنایع دستی و هزاران وسیله دیگر .

ویزای چین و کلاه چینی

نکته مهم در هنگام خرید از این خیابان این است که سنت ایرانی چانه زدن را حتما حفظ کنید. و الا شاید یک کلاه چینی رایگان سرتان بگذارند. اگر چانه زدن را فراموش کنید. مانند این است که ویزای چین را در سفر به چین فراموش کنید.



برای رفتن به این خیابان می توانید از خطوط اتوبوس رانی پکن استفاده کنید:

1.4.9.28.37.43.120.126.205.639.640.668.673.728.729.802.810.

و یا از خطوط مترو پکن استفاده کنید:

خط 1 ایستگاه Xiushai Street

 ویزای چین را از ما بخواهیدمرکز خرید بیجینگ چین

مرکز خرید Beiging Hongqiao Market

این مرکز دقیقا مقابل پارک تیان تن Tiantan  قرار گرفته است . این مرکز خرید بیجینگ چین یکی از مراکز مشهور خرید و فروش مروارید در دنیا به حساب می آید . هر ساله بیشتر از 1.000.000نفر از این مرکز خرید پکن بازدید و خرید می نمایند. این مرکز از چنان مشهوریتی برخوردار است که مارگارت تاچر Margaret Thatcher نخست وزیر اسبق انگلستان بارها از این مرکز دیدن و خرید کرده است. این مرکز دارای 4500 متر مربع زیر بنا و در 8 طبقه  بنا شده است . البته این مرکز بغیر از مروارید کالاهای دیگری نیز به نمایش و فروش گذاشته می شوند.


برای رفتن به این محل می توانیداز خطوط اتوبوس رانی پکن استفاده کرد :

اتوبوس خطوط :  6.34.36.39.41.4360.106.116.723.743.821

 

مراکز خرید پکن چین

یکی دیگر از مراکز خرید پکن چین

خیابان  Beijing Xidan Commercial در پکن جزء مراکز مهم خرید چین محسوب می شود. این خیابان در فاصله حدود دو کیلومتری از میدان معروف و مشهور تیانان من پکن قرار دارد. یعنی شما براحتی هم می توانید از میدان تیانان من پکن بازدید کنید. و هم برای خرید از کشور چین سری به این خیابان بزنید. این خیابان به خاطر اهمیتش به وان فوجینگ دوم (Wan Fujing دوم) شهرت پیدا کرده است. این بازار خرید پکن حدود 5 کیلومتر طول دارد. که در آن می توان انواع فروشگاههای مهم مواد غذایی ،پوشاک و ... را مورد بازدید قرار داد. این خیابان به زبان چینی xī dān shāng yè jiē نامیده می شود.

در صورت تمایل برای خرید از این مرکز خرید می توانید از خطوط اتوبوس به شماره های زیر استفاده کنید: 1.4.10.15.22.37.47.52.102.105.109.603.604.726.728.808.826
 

ویا از خطوط مترو 1 و 4 ایستگاه Xidan Commercial  استفاده کرد.

ویزای چین

تخصص ما ویزای چین و تور چین می باشد. جهت دریافت هرگونه اطلاعات پیرامون ویزا و تور چین با ما تماس بگیرید.

ویزای تجاری چین -بیمه مسافرتی -بیمه مسافرتی چین-تور چین

تعریف بیمه مسافرتی چیست ؟     

بیمه مسافرتی بعنی پوشش صدمات بدنی و بیماری مسافران که عازم خارج از کشور می باشند . یعنی کسی که قصد سفر به خارج از کشور را دارد خود را بیمه کند از لحظه شروع سفر به خارج از کشور خدای ناکرده اتفاق و عارضه ناگهانی و غیر قابل پیش بینی که ابتلا به آن و یا آغاز آن پس از شروع مسافرت خارجی بوده پیش بیاید . آن شخص مسافر می تواند مشمول بیمه مسافرتی شود و شخص بیمه شده اصلی یا نمایندگان قانونی وی می توانند از بیمه درخواست خسارت و برآورد هزینه مطابق بیمه نامه مسافرتی کنند.

ویزای چین

جهت اخذ و دریافت انواع ویزای چین ویزای تحصیلی چین ویزای توریستی چین ویزای تجاری چین و دریافت آخرین تغییرات در قوانین صدور ویزای چین با ما تماس بگیرید.

بهترین مراکز خرید از پکن
خیابان چانگ آن مرکز خرید Beijing Wangfujing Dajie

این مرکز خرید که یکی از بهترین مراکز خرید از پکن می باشد. از شرق خیابان چانگ آن ( Chang'an ) پکن شروع می شود . و امتداد می یابد تا به گالری هنرها در شمال منتهی  می شود. خیابان چانگ آن را به جرات می توان شلوغ ترین مرکز خرید پکن دانست . که روزانه بیشتر از 600.000 نفر منجمله توریستها و گردشگران از آن بازدید می کنند . در این خیابان مغازه های متعدد و بوتیکهای متنوع و مختلفی از تمام مارکهای بین المللی را می توانید مشاهده کنید. در حال حاظر این خیابان یکی از مدرنترین خیابانهای خرید چین است تا جایی که به این خیابان لقب خواهر خوانده خیابان Champs-Elysess پاریس داده اند.

برای خرید کردن از این خیابان می توانید از :

اتوبوس خطوط:10.20.37.41.59.120.126.205.420.802.استفاده کنید. و یا با خطوط مترو  پکن با استفاده از خط یک مترو ایستگاه Wan Fujin Dajie خود را به این محل برسانید.


هتل های شنزن هتل شنزن لاها

از هتل های چین می توان از هتل شنزن لاها چین نام برد. که دارای 220 اتاف برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران می باشد. یکی از مزیت های این هتل داشتن فروشگاه های متعدد در درون هتل می باشد.يک صرافي نيز برای تبدیل پول در هتل وجود دارد.اتاق جلسه این هتل کاملا مجهز ميباشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

برنامه گشت و گذار خود و دیدن جاذبه های شنزن را با مدیر گردشگری ما می توانید هماهنگ کنید.در ضمن مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل شنزن لاها استفاده نمایید. در این هتل ماساژ ، جکوزی ، سونا نیز به عنوان خدمات و امکانات در نظر گرفته شده است .

ویزای چین را نیز می توانید توسط آژانس مسافرتی ما اخذ کنید.

 

ویزای چین

آیا برای گرفتن ویزای چین بدون رفتن به تور چین نیز می توان اقدام کرد ؟

چین - تور چین - دیدنی های چین-ویزای چین- ویزا-ویزای گروهی چین-ویزای توریستی چین

خیلی از هموطنان گرامی بنا به دلایلی نیاز به اخذ ویزای کشور چین را دارند اما تمایلی به استفاده از یکی از تور های چین پکن شانگهای شنزن هانگزو گوانجو را ندارند. که در این صورت نیز بازهم می توانند ویزای چین را اخذ کنند و در مدت زمان قانونی که ویزا چین اعتبار دارد . و همچنین با توجه نوع ویزای دریافت شده می توانند در زمان مناسب و از هر آژانس مسافرتی بلیط مسافرت به چین را دریافت کنند . و هیچ لزومی نیست که حتما برای رفتن به کشور چین حتما از همان دفاتر آزانس های مسافرتی ویزا دریافت کرده اید. بلیط مسافرت به کشور چین را نیز دریافت کنید.

 دیدنی های شانگهای چین

پل نانپو که در شانگهای چین از دیدنی های چین

پل نانپوی شانگهای چین یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین پل های دنیا

در تور چین حتما ببینید

پل نانپو شانگهای چین

پل نانپو باعث اتصال منطقه پودونگ شانگهای به بقیه مناطق شانگهای شده است. یکی از طولانی ترین پل های دنیا و جهان به حساب می آید. این پل در اکتبر 1993 میلادی افتتاح شد. این پل به شکل دو اژدهای در حال بازی کردن می باشد که دو پل دیگر را که یکی 7658 متر و دیگری 8346 متر طول دارند. و به فاصله 11 کیلومتری از یکدیگز قرار گرفته اند را بهم متصل می کند.این پل بقدری زیبا و جالب هست که به یکی از دیدنی ترین و زیباترین دیدنی های کشور چین و شهر شانگهای تبدیل شده است.

 

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری چین و پکن ویژه پاییز 92

تور لحظه آخری چین و پکن دیوار چین

ویزای چین

داشته باشیدمی توانید خیلی سریع از تور های دفیقه 90 استفاده کنید. این تورها زمان مشخصی ندارند و هر لحظه این احتمال می رود که بدلیل پر نشدن ظرفیت پروازی تور چین پکن شانگهای این فرصت بوجود بیاید که افرادی که فصد مسافرت به کشور چین را دارند اما هنوز زمان و تور برای مسافرت به این کشور را انتخاب نکرده اند . بتوانند در این تورهای لحطه آخری ثبت نام کنند . با قیمت بسیار پایین تر از قیمت واقعی تور چین به این کشور مسافرت کنند. این نوع تورهای دقیقه نودی یک نمونه از مبانی برد برد برای طرفین می باشند از طرفی آژانس های مسافرتی و مجریان برگزاری تور های چین از ضرر بیشتر جلوگیری می کنند و مسافران و توریستهای ایرانی نیز از قیمت پایین این نوع تورها استفاده می کنند.

نداشتن ویزای چین و زمان مسافرتنکته منفی این تورها اینست که زمان مسافرت به کشور چین اصلا در اختیار گردشگران نیست و از طرفی شاید زمان تور چین با برنامه کاری و شغلی گردشگران هماهنگ نشود.

برای آگاهی از چگونگی و انجام تور های دقیقه نود چین با ما در تماس باشید.

 

ویزای چین ،تور چین در تخصص ماست

پل عابر پیاده لوجیازوی واقع در منطقه‌ پودونگ (Pudong) در محدوده شهر شانگهای نه تنها یکی از دیدنی های شانگهای چین است

 

پل عابر پیاده لوجیازوی واقع در منطقه‌ پودونگ (Pudong) در محدوده شهر شانگهای نه تنها یکی از دیدنی های شانگهای چین است. بلکه یکی از پل های دیدنی ، منحصر به فرد و زیبای حال حاضر جهان می باشد.

این پل عابر پیاده که توسط مهندسان و کارشناسان چینی طراحی و ساخته شده است . توانسته خیلی سریع به یکی از جاذبه های شانگهای تبدیل شود و با ساخت این پیاده‌روهای عجیب و جالب در این کشور توانسته اند به سهولت رفت و آمد مردم از خیابانها عریض و پهن کمک شایانی نمایند . این پل که یک پل عابر پیاده غول پیکر است . دور تا دور میدان بزگ شهر را بهم متصل می کند . این پل تقریبا 15 متر بالاتر از سطح خیابان‌ها می باشد . و با چندین ورودی و خروجی مجهز به پله برقی‌ طراحی و ساخته شده است.

برج زیر شلواری یا برج شلوار شرق یا برج دروازه شرق چین

برج زیر شلواری یا برج شلوار شرق یا برج دروازه شرق چین  ویزای چین بگیرید زیر شلواری چین ببینید

ویزای چین بگیرید زیر شلواری چین ببینید

خوب ! خود مردم چین هم کمی به این برج سیصد متری می خندند. ما که جای خود داریم. بهر حال جالب است که با کلی دنگ و فنگ ویزای کشور چین را بگیریم و با یک تور عالی چین هم به کشور چین سفر کنیم تا یا زیر شلواری به اندازه آسمانخراش ببینیم.

اما بهر حال این موضوع یکی از دیدنی ها و جاذبه های جدید و مدرن کشور چین می باشد . برج ها و آسمان خراشهای چینی به اشکال مختلف ساخته می شود که یکی از آنها آسمان خراش"دروازه شرق" است که می بینید.
 بعد از سالها تلاش برای تکمیل شدن این برج 300 متری بالاخره رو به اتمام بوده و چهره شهر سوژو چین را دگرگون خواهد کرد.
این آسمان خراش نزدیک شانگهای واقع شده و مردم محلی روی اینترنت و در سایت weibo معتقدند که شبیه زیر شلواری است و به همین خاطر به عنوان تفریح و خنده در کنار آن و با آن عکس می اندازند و می گویند به جای دروازه شرق باید نام  آن "شلوار شرق" شود.
معمار و طراح آن کمپانی انگلیسی RMJM بوده که شامل دو برج بوده که در قسمت بالا بهم متصل شده و یکی می شوند.
سوژو در استان جیانگ سو واقع شده و این برج به صورت سمبلیک " دروازه شرق" نام گرفته است. برخی نیز عقیده دارند که این نوع معماری شایسته و زیبنده شهرشان نیست.

 

تور چین |هتل ارینتال ریور ساید شانگهای چین

چین - تور چین - دیدنی های چین-ویزای چین- ویزا-ویزای گروهی چین-ویزای توریستی چین

این هتل 5 ستاره زیبا در شهر شانگهای کشور چین قرار دارد. مزیت مهم این هتل این است که از تمام نقاط شهر شانگهای براحتی می توان به آن رسید . هتل ارینتال- Oriental hotel دارای 260 اتاق می باشد. و هر یک از میهمانان و توریست ها حتی آنهایی که بغیر از تور چین شانگهای در این هتل اقامت می کنند . می توانند از تسهیلاتی چون تهویه مطبوع ، مرکز نگهداری از کودکان ، سالن استراحت ، بار ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، کافی شاپ ، تلفن ، لاندری

ویزای چین

گرفتن انواع ویزای چین را به ما بسپارید . و بدور از کارها و گرفتاری های اداری ویزا فقط به فکر برنامه ریزی برای تور شانگهای و چین خود باشید.

تور چین

تور چین.تور پکن.تور.چین.هتل های چین.دیدنی های چین.جاذبه های چین

تور چین - تور پکن

در فصل پاییز 92 ویژه مهر و آبان ماه 92

11 شب و 10  روز  شهر پکن چین


هتل 5 ستاره کاپیتال پکن - Hotel Capital 

خدمات تور چین:

پرواز خارجی
صبحانه
ترانسفر فرودگاهی
راهنمای چینی فارسی زبان
ویزای گروهی چین
1روز گشت با ناهار


مدارک تور چین :
پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
دو قطعه عکس رنگی 5/3*5/4 دارای زمینه سفید جدید
یک برگ کپی از شناسنامه صفحه اول و دوم
آدرس و تلفن محل کار و سکونت الزامی می باشد.

 
نکات مورد توجه در تور چین:
پرواز چارتر و غیر قابل استرداد می باشد.
در موارد خاص کانفرم نشدن هتل مورد نظر هتل مشابه جایگزین خواهد شد.با همان کیفیت وقیمت
آژانس مسافرتی مسئولیتی در قبال  عدم  صدور ویزای چین توسط سفارت کشور چین را به عهده نمی گیرد.

کوهستان تیانزی چین 

کوهستان تیانزی چین یکی از زیباترین و قشنگترین و دیدنی ترین مکان های طبیعی کشور چین

در چین مناظری وجود دارد که مانند تصویر های مینیاتوری بسیار زیبا می باشد که یکی از این جاذبه های طبیعت کوهستانی چین است واقع در بخش شمال غربی منطقه خوش منظره ولینگ یانگ, دراستان هونان  چین، مشرف به دره سوکی میباشد. نام این کوهستان تیانزی چین  میباشد.
این کوهستان دارای اشکال عجیب و منحصر به فردی است. تیغه های بلند سنگی که در دل مه کوهستانی مناظرشگفت انگیز  و عجیب را به وجود میآورند که یادآور افسانه های قدیمی چینی است.
آبشارها و غارهای زیبا و عجیب بر جذابیتهای کوهستان  می افزاید و این منطقه را به یکی از ۱۰ منطقه برتر گردشگری کشور چین بدل کرده است. مناظر این کوهستان در هر چهار فصل سال دیدنی است و مخصوصا  بعد از بارندگی زیبایی خاصی را به ارمغان می آورد.
ویزای چین

دریافت و اخذ انواع ویزای کشور چین ویزای تحصیلی چین  ویزای توریستی چین ویزای تجاری چین در تخصص ماست . با ما جهت مشاوره و راهنمایی رایگان تماس بگیرید.

تور لحظه آخری چین و پکن پاییز و مهر ماه 92

 
برای اطلاع از چگونگی و شرایط تور های دقیقه نود چین با ما تماس بگیزید.

تور های چین پکن شانگهای گوانجو شنزن را با ما تجربه کنید.

تور های چین ویژه اولین ماه پاییز 92 مهر ماه

دریافت و اخذ ویزای چین به صورت فوری یا نیمه فوری

رزرو بهترین و مجهزترین هتل های 5 ستاره پکن چین

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان