تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

چین باستان

چین - تور چین - دیدنی های چین-ویزای چین- ویزا-ویزای گروهی چین-چین-باستان-آثار-ویزای توریستی چین

کشورهای بسیاری در شکل گیری تمدن عظیم بشری سهیم بوده اند. که یکی از آن تمدن ها، تمدن باستانی کشور چین می باشد. که سهم قابل ملاحظه ای در علوم پایه داشته اند . اما با این وجود هنوز مدارک کافی در این زمینه وجود ندارد .شاید به این خاطر باشدکه :
چینیان باستان کشفیات خود در ارتباط با علوم مختلف مانند ریاضیات را بر روی خیزران ثبت می کردند و طبیعی می باشد که با گذشت روزگار و عدم توانایی در فراهم آورد شرایط مناسب نگهداری ، اغلب آنها از بین بروند.

دلیل دیگر اینست که امپراطور خودخواهی و نفهمی بنام شی هو آنگ تی (Shi Huang-ti) که در حدود 200 سال قبل از میلاد حکمرانی می کرده است. که به یکباره دستور به آتش کشیده کلیه کتب موجود در زمان خود را صادر نمود. او می خواست از پیشرفت علوم و دستوراتی که کنفسیوس مبلغ آن بود جلوگیری بعمل آورد . اگرچه دستورات او بصورت کامل از طریق برخی زیر دستان فهیم اجرا نشد و یا سعی شد بسیاری از کتابها پس از سوزانده شدن از روی حافظه دو باره نوشته شود اما حداقل این گمان وجود دارد که منابعی که در حال حاضر از چین باستان به دست ما رسیده است صحت کامل نداشته باشند.

اما مشکل بزرگ دیگر زبان ناشناخته چینی برای محققان خارجی می باشد. بعنوان مثال عمده اطلاعات محققان در باره ریاضیات در چین باستان بر پایه کتابی است که در سال 1913 توسط یک ریاضیدان چینی بنام یوشو میکامی (Yosho Mikami) تحت عنوان "ریاضیات در چین و ژاپن" نوشته شده است. همچنین کتاب دیگری بنام "علم و تمدن چین" در سال 1959 توسط دانشمندی بنام J.Needham تهیه شده است که از دیگر منابع محدود راجع به تاریخ علوم در چین باستان می باشد.

 چین - تور چین - دیدنی های چین-ویزای چین- ویزا-ویزای گروهی چین-ویزای توریستی چین

اسکای نیوز عربی این گزارش را داده است که، این مقبره تاریخی که با 36 متر طول، در عمق 10 متری از سطح زمین قرار گرفته است، دارای یک ورودی بلند و چندین اتاق و پنجره‌هایی برای تأمین نور این مقبره وجود دارد . این مقبره باستانی در نزدیکی فرودگاه «ژیان یانگ» در استان «شانسی» چین واقع است.
نقاشی‌ها و خطوطی که بر روی دیواره‌های داخلی این مقبره وجود دارد، نشان می‌دهد متعلق به خانواده سلطنتی «وو زیتیان» است. تا کنون در این مقبره هیچ‌گونه اثر تاریخی، جسد و یا طوماری کشف نشده است. دانشمندان معتقدند تمام این آثار بعدها در یک اقدام عامدانه و سازماندهی شده تخریب شده‌اند.این مقبره متعلق به «شانگوان وانر»، نخست وزیر زن چینی و یکی از بانفوذترین چهره‌های سیاسی چین باستان است که بین سال‌های 664 و 710 قبل از میلاد در خانواده سلطنتی «تانگ» زندگی می‌کرد.
ویزای چین در تخصص ماست
این زن مشهور چینی علاوه‌بر فعالیت‌های سیاسی گسترده خود در زمینه ادبیات و شعر هم بسیار فعال بوده و یکی از مفاخر ادبی چینی‌ها محسوب می‌شود.«یوگینجی»، استاد تاریخ و مردم‌شناسی دانشگاه شهر «شانسی» چین اعتقاد دارد ، زندگی این زن به دلیل استعداد ادبی و فعالیت‌های سیاسی‌اش در تاریخ چین بسیار حائز اهمیت است.
این زن دوره‌ای طولانی به عنوان فرد مورد اطمینان شخص امپراطوری «وو زیتیان» به امور دیوان این امپراطوری مشغول بوده است.

آیا می دانید کوچکترین پا های دنیا متعلق به چه کسی است؟ آیا می دانید رکورد دار پاهای کوچک در کتاب گینس کیست ؟

یک زن چینی رکورد دار  کوچک ترین پا در دنیا می باشد.

یک زن چینی رکورد دار  کوچک ترین پا در دنیا می باشد.

یک زن چینی رکورد دار  کوچک ترین پا در دنیا می باشد.

چینی ها مردمی بسیار عجیب با سنت های مختلف و هممچنین گاهی غیر عقلانی هستند. برخی از این سنت های عجیب آن ها از دیرباز وجود داشته اند اما این روزها دیگر کسی آن ها را انجام نمیدهد.

یکی از دیدنی های عجیب چین برخی سنت هایی هستند که می توان برای چینی ها نام برد . مانند : استفاده از کفش های بسیار کوچک برای دختران است. در این رسم عجیب دختران مجبور هستند از سنین پایین کفش هایی کوچکتر از سایز پایشان استفاده کنند.

“هان کویاونی” یک پیرزن ۱۰۲ ساله است که در منطقه یوکسیان زندگی می کند و به نظر می رسد او تنها بازمانده از نسل دخترهای چینی با پای کوچک است. او این روزها کفشی را به پا دارد که در سن دوسالگی پایش کرده اند.
این خانم در مورد سنت عجیب می گوید: درآن زمان همه دخترها از این کفش ها استفاده می کردند و همه پاهایی بسیار عجیب و بدچهره داشتند اما کفش هایلوتوس طلایی” محبوبترین و البته سنتی ترین کفش های آن زمان بود.این کفش ها باعث می شود تا پا از حالت عادی خارج شده و شکلی بسیارعجیب داشته باشد همچنین عصب های پا برای همیشه از کار می افتد. مورخان اعتقاد دارند که تاریخچه این کفش ها به سال ۹۶۰ قبل از میلاد مسیح  بر می گردد.
خانم هان در مورد کفش خود می گوید: که این روزها راه رفتن با آن بسیار ساده شده است اما در ابتدا ۶ ماه با درد و رنج قدم برداشته است تا کم کم به آن عادت کند. این کفش ها یکی از معضلات جامعه چین تا چند سال پیش بود. هر چند که در حال حاضر این موضوع یکی از جاذبه ها و دیدنی های چین برای بسیاری از گردشگران به حساب می آید.

 

 ويزاي چین - ويزاي هنگ كنگ

براي دريافت و اخذ ويزاي هنگ‌كنگ به حداقل 3 هفته زمان نیاز مي‌باشد.
اگر كه اين زمان براي شما زياد مي‌باشد و مايليد زودتر پروسۀ كاري ويزاي هنگ کنگ شما انجام شود، تنها راه برای کاهش این زمان این است که با دعوت‌كننده يا اسپانسر خود در هنگ‌كنگ تماس برقرار كنيد و از ايشان بخواهيد كه در وزارت امور خارجه هنگ‌كنگ پاسخ ويزاي شما را پيگيري كند تا هرچه سريع‌تر به اين كنسولگري اطلاع داده شود.
مدارك مورد نياز براي ويزاي هنگ‌كنگ :

  • 1- فرم مخصوص تقاضاي ويزاي هنگ‌كنگ(كه در صفحۀ فرمها در همين وب‌سايت قابل دسترسي‌است)
    2- كپي از صفحۀ اوّل فرم كه عكس متقاضي به آن الصاق مي‌شود
    3- كپي گذرنامه متقاضي
    4- دعوتنامه از شخص يا شركت هنگ‌كنگي
    5- برنامه سفر يا بليط رفت و برگشت
    6- گواهي تمكن مالي از بانك متقاضي ويزا( اين گواهي نشانگر توان مالي شما درتقبل هزينه هاي سفر ميباشد )
    7- معرفي‌نامه شغلي متقاضي از محل كار

  • * لطفاً دقت بفرماييد فرمها كامل و خوانا پر شود. و حتماً يك شماره تماس يا شماره همراه قابل دسترس در بالاي صفحۀ اوّل فرم A درج فرماييد.
    * با نوجه به زمان حداقل 3 هفته‌اي براي آماده شدن ويزاي هنگ‌كنگ در صورتي كه به گذرنامۀ خود نياز داشتيد، مي‌توانيد با پرداخت وجه ويزا به حساب سفارت و تحويل pick up فرم گذرنامۀ خود را تا دريافت پاسخ ويزا از وزارت خارجه هنگ‌كنگ دريافت نماييد.جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

تور-چین-گوانجو-گوانژو-شانگهای-شنزن-ارزان-رزرو-هتل-بهترین-ارازنترین

تور چین پکن مهر ماه و پاییز 92

مدت اقامت تور پکن : 10 شب و 11 روز پکن
 

خدمات تور پکن :

ایران ایر، بلیط ایران ایر، صبحانه ،  ترانسفر فرودگاه ،  راهنمای چینی مسلط به فارسی ، ویزای گروهی چین ،   3 روز گشت با ناهار


ویزای چین


هتل 5 ستاره هتل شراتون چین

مدارک لازم:
• اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
• دو قطعه عکس رنگی 5/3*5/4 زمینه سفید جدید
• کپی شناسنامه صفحه اول و دوم
• آدرس و تلفن محل کار و سکونت اجباری

 
تذکرات:
• پرواز چارتر و غیر قابل استرداد میباشد و در صورت کنسلی سوخت کامل خواهد شد.
• در موارد خاص در صورت کانفرم نشدن هتل مورد نظر هتل مشابه جایگزین خواهد شد.
• آژانس مسئولیتی در قبال  عدم  صدور ویزای چین توسط کنسولگری  چین به عهده نمی گیرد.

هتل های 3 ستاره پکن چین

هتل های چین

هتل یونیورسال یک هتل 3 ستاره در امتداد رودخانه Li در شهر پکن چین قرار دارد . فاصله این هتل تا فرودگاه پکن  45 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن پکن 10 دقیقه می باشد و از مزیت های آن این است که اکثر مناطق توریستی پکن و مراکز خرید و مغازه های محلی در مجاورت آن قرار دارند . تسهیلات هتل 230 اتاقه Universal عبارت است از تهویه مطبوع ، مرکز تجاری ، کافی شاپ ، سالن کنفرانس ، تلفن ، فیلم های ویدئویی ، مینی بار ، رستوران ، تلویزیون، ماهواره و ...

ویزای چین بخاطر پاندا

خرس پاندا یکی از دیدنی های زنده و منحصر به فرد چین

یکی از دیدنی ها و جاذبه های بسیار زیبای کشور چین و پکن، پاندا می باشد. پاندا نوعی خرس می باشد که در نواحی مرکزی و جنوب غربی کشور چین زندگی می‌کند. پاندا را می توان به سادگی توسط لکه‌های سیاه روی گوش و دور چشم و دور بدنش شناخت . این حیوان هرچند در راسته زیستی گوشتخوارسانان قرار دارد اما ۹۹٪ رژیم غذایی آن را گیاه بامبو تشکیل می‌دهد. پانداهایی که در اسارت نگهداری می‌شوند غذاهایی مانند عسل، تخم پرندگان، ماهی، مرکبات، موز، برگ گیاهان و سیب زمینی را هم مصرف می‌کنند.
ویزای چین
خرس پاندا امروزه فقط در چند کوهستان مرکزی چین عمدتاً در ایالت سیچوآن و در حد کمتری در شاآن‌شی و گانسو زندگی می‌کنند. پانداها زمانی در نواحی کم‌ارتفاع‌تر هم زندگی می‌کردند اما با پیشرفت زمین‌های زراعی و همزمان از بین رفتن جنگل‌ها و برخی از عوامل دیگر پانداها مجبور شده اند به مناطق مرتفع پناه بیاورند.



ادامه مطلب ...

 لیست کامل انواع هزینه ها و قیمت های ویزای چین



هزینه و قیمت برای ویزاهای تا 6 ماه با یكبار اجازه ورود(انفرادی)            = 100 $


هزینه و قیمت برای ویزاهای تا 6 ماه با یكبار اجازه ورود(انفرادی-فوری)    = 130 $


هزینه و قیمت برای ویزاهای تا 6 ماه با دوبار اجازه ورود(انفرادی)            = 150 $


هزینه و قیمت برای ویزاهای 6 ماهه با اجازه ورود مكرر(انفرادی)            = 200 $


هزینه و قیمت برای ویزاهای 12 ماهه با اجازه ورود مكرر(انفرادی)          = 300 $

 



ادامه مطلب ...

یکی از جاذبه های زیبا در چین سدهایی است که بروی رود های عظیم  کشور پهناور احداث میشود یکی از این سدها  سد سه دره است این سد بزرگ بر سر رودخانه یانگ تسه قرار دارد. از این سد می توان شاهد طبیعت زیبا و بی همتایی بود. جاذبه و زیبایی  مناظر این شد مشهور دنیا حتی از تصاویر آن نیز معلوم است و مطمئنا برای کسی که این شانس را داشته باشد که از این منطقه دیدن کند، نباید تماشای مناظر سد سه دره چین را در تور چین از دست داد.

 

ویزای چین

001-تور-چین-ویزای-تحصیلی-دانشجویی-چین.jpg

 

یکی از انواع ویزاهایی که برای کشور چین صادر می شود ویزای تحصیلی کشور چین می باشد. که توسط سفارت چین در ایران برای هموطنان گرامی صادر می شود.

ویزای تحصیلی کشور چین - X Visa -Study Visa-Student Visa:


برای  شرکت دوره های آموزش زبان بیشتر از 6ماه ،کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری صادر می 'گردد.
مدت زمانی که این نوع ویزا اعتبار دارد . بسته به مدت زمان تحصیل از شش ماه تا یک سال می باشد .هرچند امکان تمدید ویزا در کشور چین وجود دارد.
مدارک مورد نیاز ویزای دانشجویی چین:

  • اصل و تصویر گذر نامه که دارای حداقل 6ماه اعتبار باشد.
  • تکمیل فرمهای اخذ ویزا(Q1)
  • 2 قطعه عکس 3در 4 که حتما باید پشت نویسی شده باشد.
  • اصل و یک تصویراز نامه پذیرش از دانشگاه مورد تایید در کشور چین
  • اصل و یک تصویراز تاییدیه خارجه فرم درخواست روادید دانشجویی (JW201 یا JW202) صادر شده توسط واحد مربوطه دولت چین
  • گواهی عدم سوء پیشینه ، ترجمه شده به زبان انگلیسی که توسط وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تائید شده
  • 7در صورت ادامه تحصیل بیش از یک سال گواهي نامه معاينه بدني-Physical Examination
  • پول صندوق سفارت

مدت زمان لازم برای صدور ویزا : 4 تا 7 روزکاری می باشد.

برای اخذ و دریافت انواع ویزای چین و همچنین برای انواع تور چین ،تور پکن ، تور گوانجو،تور شانگهای،تور شنزن،تور هانگزو با ما در تماس باشید.

تور پکن

تور چین- پکن

در آخرین ماه تابستان 92 شهریور ماه

10شب و 9 روز پکن


هتل کاپیتال پکن - Hotel Capital 

خدمات تور پکن:

• ایران ایر یا آسیا ایر
• بلیط ایران ایر یا آسیا ایر
• صبحانه
• ترانسفر فرودگاهی
• راهنمای چینی فارسی زبان
ویزای گروهی چین
• 1روز گشت با ناهار



مدارک :
• اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
• دو قطعه عکس رنگی 5/3*5/4 دارای زمینه سفید جدید
• کپی از شناسنامه صفحه اول و دوم
• نشانی و تلفن محل کار و سکونت الزامیست

 
تذکرات:
• پرواز چارتر و غیر قابل استرداد می باشد.
• در موارد خاص کانفرم نشدن هتل مورد نظر هتل مشابه جایگزین خواهد شد.با همان کیفیت وقیمت
• این شرکت مسافرتی مسئولیتی در قبال  عدم  صدور ویزای چین توسط کنسولگری  چین را به هر دلیلی قبول نمی کند.

 

خیابان بیجینلو گوانجو -Beijing Lu- یکی از مراکز خرید مهم گوانجو چین

خیابان بیجینلو گوانجو -Beijing Lu- یکی از مراکز خرید مهم گوانجو چین


خیابان بیجین لو یا خیابان پکن گوانجو یکی از زیباترین خیابانهای این شهر می باشد. خیابان بیجینلو پر از انواع فروشگاه لباس و پوشاک، کفش فروشی و بدلیجات با برندهای معروف اروپایی آمریکایی و چینی است. می توان گفت تمام برندهای مطرح پوشاک دنیا در این خیابان شعبه دارند. انواع رستورانها و مخصوصا غذافروشی های  چینی هم اینجا دیده میشوند. که ما توصیه به استفاده از غذاهای چینی نمی کنیم. بعضی از آن غذاها برای ما ایرانی ها وحشتناک هستند.

درکل بیجین لو یکی از جاهای دیدنی شهر گوانجو چین می باشد. که به خاطر سبک چینی و زیبایی و سرزندگیش به توریستها و گردشگران که با تور چین و یا تور گوانجو چین به این کشور مسافرت کرده اند. توصیه میشود تا هم از آن دیدن کنند. و هم در صورت امکان از این مرکز خرید مشهور خرید هم داشته باشند. برای رفتن به خیابان بیجینلو گوانجو می توانید. از خط 1 یا 2 مترو گوانجو ، ایستگاه Gongyuanqian، خروجی  C استفاده کنید.

 

ویزای مولتی 3 ماهه چین

ویزای مولتی 3 ماهه چین چیست؟

این نوع ویزای چین برای 2 بار ورود به کشور چین می باشد. که بیشتر تجار و کسانی که باید چند بار در طول سه ماه به کشور چین مسافرت کنند. مناسب می باشد. هزینه و قیمت این نوع ویزای 3 ماهه چین 350 دلار می باشد. که نیاز به 20 روز کاری برای اخذ آن از سفارت کشور چین دارد.

در صورتی که بخواهید این نوع ویزای چین را به صورت فوری دریافت کنید. قیمت و هزینه آن کمی افزایش می یابد. یعنی برای دریافت ویزای مولتی سه ماهه چین به صورت فوری باید. 430 دلار هزینه کرد. و زمان انتظار برای دریافت ویزا از 20 روز کاری به 5 روز کاری کاهش می یابد.

برای دریافت هرگونه اطلاعات و اخذ انواع ویزای چین:ویزای توریستی چین،ویزای گروهی چین،ویزای تجاری چین،ویزای مولتی چین،ویزای 3 ماهه چین،ویزای 6ماهه چین، ویزای یکساله چین با ما  تماس بگیرید.

خیابان شان­شیاجیولو -Shangxiajiu Pedestrian Street

خیابان شان­شیاجیولو گوانجو چین از مراکز خرید گوانجو چین

خیابان شان­شیاجیولو یکی از خیابانهای مشهور شهر گوانجو چین برای خرید کردن می باشد. که خیلی از برندها و مارکهای لباس و پوشاک در آن شعبه دارند.و آنرا به یکی از مراکز خرید گوانجو چین تبدیل کرده است. شما نیز میتوانید برای خرید کردن لباس و کفش و همچنین خیلی چیزهای دیگر مثل بدلیجات و ساعت به این خیابان زیبا و دیدنی بروید. و از قدم زدن در آن لذت ببرید.و هر چه که دلتان خواست بخرید. در این خیابان تعداد بسیار زیادی رستوران، آبمیوه­ فروشی، اسنک­ فروشی، دست­فروشی و هرچیز خوردنی که فکرشو بکنید، وجود دارد .اگر در تور گوانجو چین زمانی برای خرید و همچنین تفریح اختصاص دادید . خوبست که بعدالظهر را برای رفتن به شان­شیاجیولو انتخاب کنید. چون که این خیابان در تاریکی شب و روشنایی چراغها زیبایی بیشتری پیدا می کند. و می توان گفت که در شب این خیابان تبدیل به یکی از جاذبه ها و دیدنی های شهر گوانجو چین می شود.

برای رفتن به خیابان شان­شیاجیولو گوانجو چین می توانید. از خط 1 مترو گوانجو ، ایستگاه Changshou Lu، خروجی D1 استفاده کنید و از همان ابتدای خیابان از سمت راست تا انتهای خیابان بروید. و در برگشت از سمت چپ خیابان برگردید.

 

عروس گریان - آیا در تور چین عروس های چینی را گریان می بینید؟

در هر کشوری برای ازدواج آداب و رسومی دارند. که می تواند برای بسیاری از مردمان سایر فرهنگها جالب و یا حتی عجیب و خنده دار باشد. مانند عروس گریان در کشور چین که در نوع خود منحصر به فرد است.

 در یکی از نواحی جنوب غربی چین چنین رسم است که عروس چه دوست داشته باشد چه نداشته باشد، باید در مراسم ازدواج خودش گریه کند!

 



ادامه مطلب ...

هتل های 5 ستاره گوانجو چین-هتل وستين گوانجو

هتل های 5 ستاره گوانجو چین هتل وستین گوانجو


هتل وستين گوانجو چین دارای 40 طبقه می باشد. و در 448 اتاق از میهمانان و توریست ها و گردشگران پذیرایی می کند. این هتل برای رفاه حال مسافران 6 آسانسور در خود جای داده است. فاصله این هتل تا فرودگاه گوانجو 40 کیلومتر است.

هتل وستین گوانجو چین فاصله بسیار نزدیکی تا ایستگاه مترو دارد. که در عرض 2 دقیقه پیاده روی شما می توانید وارد مترو شوید. که این از نقطه های مثبت این هتل 5 ستاره محسوب می شود. از دیگر مزیت های این هتل فاصله 8 کیلومتری با نمایشگاه pazhou complex گوانجو می باشد. این هتل می تواند محل اقامت مناسبی برای مسافرانی که با تور چین و یا تور گوانجو به کشور چین مسافرت کرده اند باشد.

امكانات این هتل شامل :

استخر روباز،استخر سر پوشيده ، سونا ، شاپ، اجاره ماشين، لابي بزرگ،پاركينگ ، بيزينس سنتر، خدمات مسافرتي و...

ویزای چین

انواع ویزای تجاری کشور چین

ویزای 6 ماهه تجاری کشور چین - حداقل 3 بارسفر به چین - هزینه و قیمت اخذ ویزا : 800 دلار
ويزای تجاری 6 ماهه مولتی عادی - تحويل 20 روز کاری - هزینه و قیمت اخذ ویزا : 1265 دلار
ويزای تجاری 6 ماهه مولتی فوری - تحويل 10 روز کاری - هزینه و قیمت اخذ ویزا : 1465 دلار

جهت رزرو بلیط هتل در پکن ، شانگهای ، گوانجو ، هانگزو ، شنزن و سایر شهر های کشور چین با ما تماس بگیرید.

 

گرندویو مال-Grandview Mall-یکی از مراکز خرید مهم و مشهور گوانجو چین

 

مرکز تجاری گرندویو مال در نزدیکی تی­مال مهمترین مراکز تجاری چین و گوانجو


مرکز تجاری گرند ویو مال در نزدیکی تی­مال مهمترین مراکز تجاری چین و گوانجو قرار گرفته است که مجموعه­ ای است: شامل هتل، مرکز خرید و مرکز تفریحی. در گرندویو مال که 57000 مترمربع مساحت را به خود اختصاص داده است. امکانات تفریحی و مهیجی مانند: سینمای سه بعدی، پیست سر پوشیده اسکی رو یخ ، باشگاه بدن­سازی، خدمات اس­پا و غیره وجود دارد. بزرگترین فوارۀ بهارۀ موزیکال چین هم در همین مرکز خرید چین ساخته شده است . هر روز حدود 250 هزار نفر به گرندویو برای خرید و یا تفریح می روند. اگر هنگامی که در تور گوانجو چین هستید. بخواهید از این مرکز دیدن کنید . می توانید با استفاده از مترو گوانگجو خط 1 مترو ، ایستگاه Sports Center West Station یا خط 3 مترو، ایستگاه  linhexi خود را به این مرکز بزرگ تفریحی تجاری برسانید.

در صورت داشتن هرگونه سوال درباره چین ، تور چین،تور پکن، ویزای چین و مراکز خرید مهم چین با ما تماس داشته باشید.

تور لحظه آخری چین و پکن تابستان و شهریور ماه 92

 
برای آگاهی از چگونگی و انجام تور های دقیقه نود چین با ما در تماس باشید.

تور های چین پکن شانگهای گوانجو شنزن را با ما تجربه کنید.

تور های چین ویژه آخرین ماه تابستان 92 شهریور ماه

دریافت و اخذ ویزای چین به صورت فوری یا نیمه فوری

از ویزای چین مهمتر

شماره تلفن های ضروری -مهمتر از ویزای چین

بعد از دریافت ویزای چین و مسافرت به کشور وسیع زیبا و تاریخی چین گاها نیاز به یک سری از شماره تلفن های ضروری در این کشور پیدا می شود . که دانستن و به همراه داشتن این شماره ها مانند به همراه داشتن پاسپورت مفید خواهد بود.و حتی ممکن است برای شما از ویزاي چین مهمتر شود. هر چند که مسئولین برگزاری تور چین معمولا مهمترین نکات را به شما یاد اوری می کنند. اما شما نیز شخصا باید به فکر مواقع خاص باشید. در شماره های تماس ضروری که در پایین می آید. یک سری شماره تلفن هایی وجود دارد که مثلا اگر احیانا در تور پکن شما از خدمات یک هتل در پکن ناراضی بودید. و فکر کردید که در حق شما اجحاف کرده اند. می توانید از طریق این شماره ها اقدام قانونی بنمایید. در ضمن شكايت خود از هتلها و آژانسهای توريستي و ديگر موسسات گردشگری را در چين براحتی با مراكز بازرسي گردشگری چین در ميان بگذاريد .



شماره تماس هاي مراكز بازرسي و رسيدگي به شكايات گردشگران در استانهاي مختلف چين


Beijing Law Enforcing Brigade    
010-65150198

Beijing Quality Supervision Institute    
010-65130828

Tianjin Quality Supervision Institute    
022-28359093

Shanghai Quality Supervision Institute    
021-64393615



ادامه مطلب ...

ویزای گروهی چیست ؟

 چین - تور چین - دیدنی های چین-ویزای چین- ویزا-ویزای گروهی چین-ویزای توریستی چین

ویزای گروهی نوعی از انواع ویزای چین است. که در آن یک گروه حداکثر 5 نفره برای کاهش هزینه های سفر و مقرون به صرفه شدن مسافرت به کشور چین اقدام به تهیه آن می کنند. و از این گروه پنج نفره حداقل دو نفر باید به کشور چین سفر کنند. در مورد نحو و چگونگی دریافت ویزای گروهی چین باید گفت که :

برای صدور و اخذ ویزای گروهی5 نفره کشور چین 7 روز کاری وقت لازم دارد. همچنین اصل پاسپورت ، 2 قطعه عکس و نشانی دقیق مدارکی است که برای دریافت ویزا نیاز می باشد. هزینه و قیمت ویزای گروهی چین 90 دلار می باشد .

در صورتی که تمایل به مسافرت به کشور چین دارید. و یا می خواهید از انواع تور چین ،تور پکن، تور شانگهای ،تور گوانجو،تور شنزن استفاده کنید. و نیاز به اخذ ویزای چین دارید. کارهای اجرایی و اداری آنرا به ما بسپارید. گرفتن ویزای چین در تخصص ماست.

برای دریافت جدیدترین و بروز ترین اطلاعات درباره: هتل های چین، هتل های پکن، هتل های شانگهای، هتل های شنزن، هتل های گوانجو و همچنین زمان انجام تور پکن در تابستان 92 و شهریور ماه 92 با ما تماس بگیرید.

هتل 5 ستاره رامادا پلازا از هتل های گوانجو چین

هتل 5 ستاره رامادا پلازا از هتل های گوانجو چین

 

هتل رامادا پلازا که یکی از مشهورترین هتلهای شهر گوانگجو چین می باشد. هر ساله توانسته صدها توریست و گردشگر داخلی و خارجی که با تور چین یا بالاخص تور گوانجو به این شهر مسافرت داشته باشند. را به خود جذب کند. این هتل دارای 15 طبقه و 214 اتاق دارد. که برای آسایش رفت و آمد مسافران از 4 دستگاه آسانسور استفاده می کند.

از مزیتهای این هتل این است که تقریبا در مرکز شهر است. و با مرکز شهر فقط یک کیلومتر فاصله دارد. از دیگر مزیت های آن فاصله 30 کیلومتری تا فرودگاه گوانجو می باشد. اما نکات قابل توجه دیگر این هتل در مقایسه با سایر هتل های گوانجو چین همجواری این هتل با ایستگاه مترو گوانجو می باشد. که می توان پیاده در عرض 2 دقیقه پیاده روی به آن رسید. با حدود یک دقیقه پیاده روی نیز می توان به ایستگاه اتوبوس رسید. که اینها در هنگام اقامت در گوانجو به راحتی و لذت از تور و مسافرتتان به گوانجو چین می افزاید.

سایر امكانات هتل رامادا پلازا گوانجو :

لابي ، پاركينگ ، شاپ، استخر روباز‌، استخر مخصوص بچه ها ، بوتيك ، اجاره ماشين ، بيزينس سنتر

برای راهنمایی و دریافت اطلاعات پیرامون : تور چین،هتل های چین،رزرو هتل های چین و گوانجو ،ویزای چین،اخذ ویزای چین و... با ما در تماس باشید.

ویزای چین

در صورتی که تمایل به مسافرت به کشور چین دارید. و یا می خواهید از انواع تور چین ،تور پکن، تور شانگهای ،تور گوانجو،تور شنزن استفاده کنید. و نیاز به اخذ ویزای چین دارید. کارهای اجرایی و اداری آنرا به ما بسپارید. گرفتن ویزای چین در تخصص ماست.

اخذ ویزای انفرادی L چین

در کمتر از 7 روز کاری
مدارک لازم جهت اخذ ویزا :

اصل پاسپورت ، 2 قطعه عکس ، نشانی و شماره تماس
هزینه دریافت ویزا : 120 دلار می باشد.

با ما تماس بگیرید.

 

ویزای چین - china visa - خدمات تخصصی ویزای چین

اخذ و دریافت انواع ویزای چین ویزای گروهی توریستی تجاری تحصیلی و دانشجویی 

دوستان عزیز و گرامی برای سفر به کشور چین و یا همراهی با تور چین می توان حداقل از دو نوع ویزا استفاده کرد. نوع اول از انواع ویزای چین :

ویزای  گروهی چین

یا همان

ویزای توریستی  چین


ویزای گروهی چین جهت استفاده گروههای بیشتر از پنج نفر صادر می گردد . که حداقل دو نفر می بایست به کشور  چین  وارد شوند. وبرای آندسته افرادی مفید است. که با هم سفر می کنند. و قصد دارند هزینه و قیمت ویزای چین  انها نسبت به  ویزای  تجاری ارزانتر و مقرون به صرفه تر باشد . و دارای 2 برگ می باشد. که یکی هنگام  ورود به  چین  و دیگری هنگام خروج توسط پلیس گذرنامه  چین  بررسی و اخذ می شود. تاریخ اعتبار مدت اقامت مجاز در متن ویزا طبق درخواست سفارت چین  قید شده است. اما نوع دوم ویزای چین:

ویزای  تجاری چین

یا همان

ویزای انفرادی  چین


ویزای تجاری چین دارای اعتبار سه ماهه برای فقط یکبار ورود به کشور چین  می باشد. که 15 روز تا یک ماه اعتبار اقامت نیز دارد. این نوع ویزا به صورت یک برگ کاغذ ویژه غیر قابل جعل کردن می باشد. که در یکی از صفحات گذرنامه توسط سفارت چین  چسبانده می شود. لازم  به ذکر می باشد. انواع دیگری از ویزا برای چند بار ورود و خروج  به کشور چین و نیز  ویزای چین نامحدود برای ورود و خروج یکساله و شش ماهه توسط این سفارت صادر می شود که مراحل اداری آن سختتر ، طولانی تر و نیازمند مدارک بیشتر می باشد . همچنین ویزای تجاری چین از  ویزای  گروهی و یا توریستی  چین  شامل مدت زمان اعتبار بیشتر می باشد .

مرکز خرید چاینا پلازا -China Plaza- یکی از بزرگترین مراکز خرید گوانجو چین

مرکز-خرید چاینا-پلازا--China-Plaza-تور-چین-گوانجو

مرکز خرید چاینا پلازا گوانجو را باید دومین پاساژ خرید بزرگ این شهر دانست. در این مرکز مهم خرید هشت طبقه وجود دارد. که  انواع کالاها و برندهای شرکت های بین المللی آمریکایی ،اروپایی ، آسیایی و خود کشور چین به فروش میرسد.

طبقۀ چهارم چاینا پلازا نمایشگاه دائمی های-تک  هست. یک طبقه هم مخصوص فروش کتاب و نوشت افزار  و محصولات فرهنگی مربوط به کشور چین است. چیزهای جالبی هم توی این طبقه دیده میشود. مثل محصولات صنایع دستی مانند: سفال چین، مبلمان کلاسیک چینی، باغبانی چینی، هنرهای فولکلور و انواع هنرهای دستی چینی.  یک طبقه هم به فروش لوازم خانه اختصاص داره که در انحصار 9 شرکت برتر می باشد . و آنها تولیدات خود را در معرض نمایش و فروش گذاشته اند. در این مرکز حرید گوانجو، یک طبقه نیز شامل انواع رستوران های چینی، کره ای، ژاپنی و ... می باشد. طبقۀ دیگر را هم لوکس ترین سیتمای شهر گوانگجو به خود اختصاص داده تا در کنار خرید از گوانژو یا گوانحو یک مرکز تفریحی نیز در گوانجوی چین محسوب شود.

این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب مشغول بکار می باشد. برای رفتن به این مرکز خرید گوانجو می توانید. از مترو گوانژو خط 1 ، ایستگاه lieshi Lingyuan  استفاده کنید.

بزرگترین و مهمترین مرکز خرید گوانجو چین- تی مال-Tee Mal

زرگترین و مهمترین مرکز خرید گوانجو چین تی مال-Tee Mal

بسیاری از ایرانیان که با تور چین و یا تور گوانجو به کشور چین مسافرت می کنند. به نوعی توریست خرید نیز محسوب می شوند. چون یکی از علایق ما ایرانی ها خرید می باشد. آنهم خرید از چین که جاذبه خاص خود را دارد. به همین منظور به معرفی یکی از مهمترین مراکز خرید چین می پردازیم.

مرکز خرید تی مال بزرگترین،مهمترین و مشهور ترین مرکز خرید مدرن در گوانجو چین محسوب میشود. و همچنین "مرکز خرید شماره 1 چین" نیز بحساب می آید.در این فروشگاه عظیم خرید انواع برندها و مارک های شرکت های معتبر غربی و چینی در زمینه پوشاک، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانه، منسوجات و غیره شعبه دارند. و شما برای خرید از چین هیچ مشکلی نخواهید داشت. تقریبا هر چیزی از هر مارکی را می توانید. پیدا کنید.

بدلیل بزرگی این فروشگاه عظیم خرید خدمات متنوع دیگری نیز وجود دارد. از جمله : انواع رستورانها و کافی شاپها، شعب فروشگاه های زنجیره ای مختلف، چندین داروخانه، خدمات تفریحی که یک طبقۀ پاساژ را به خودش اختصاص داده است. و آنرا به مرکز تفریحی در گوانجو  تبدیل کرده است. در این قسمت :زمین تنیس، استخر، زمین بسکتبال، یازهای کامپیوتری و ...وجود دارد.  خدمات سلامت و بهداشت مانند: سالنهای زیبایی، سالنهای آب گرم و ماساژ، بخت­ آزمایی و نمایشگاه­های متنوع .

معماری و طراحی پاساژ به گونه ای است که این مرکز خرید را به یکی از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری گوانجو چین تبدیل کرده است . وسط اولین طبقۀ پاساژ سنی به مساحت 3000 مترمربع برای برگزاری موسیقی زنده بنا شده و باغچه ای با گل های رنگارنگ نیز تعبیه شده است . در طبقات مختلف پاساژ فضاهایی درنظرگرفته شده که نمایندگی های انواع برندها و مارکها میتوانند در آن تبلیغ کنند و مسابقه برگزار کننده و به معرفی برند خودش بپردازند. تی مالی چهار ورودی دارد. و مجهز به 92 آسانسور و 11 هزار دستگاه تصفیه هوا برای تلطیف هوای استنشاقی می باشد.

برای رفتن به فروشگاه تی مالی می توانید از مترو گوانجو خط 1 یا خط 3 مترو، ایستگاه Tiyu Xilu استفاده کنید.

 

تور گوانجو - شهر گوانجو - بهشت خرید چین

با اینکه کشور چین یکی از مراکز خرید جهانی بحساب می آید . باید دانست که شهر گوانجو به بهشت خرید چین شهرت دارد . گوانجو یا گوانگجو یک شهر ساحلی می باشد . تا دلتون بخواد مراکز خرید و پاساژ و بازارهای قدیمی و جدید و مدرن در این شهر پیدا می شود. و به عنوان یکی از قطبهای اساسی صادرات و واردات کشور چین محسوب میشود. چیزی وجود ندارد که توی این شهر بزرگ خرید و فروش نشود . تنوع و تعداد بازارها و مراکز خرید انقدر زیاد هست. که به راحتی نشود از همشون دیدن کرد . یا حتی همشون رو فهرست کرد. و یا در یک دسته­ بندی کلی میشود.

اما برای راحتی کار مراکز خرید گوانجو چین را به دو دسته کلی : مراکز خرید تک فروشی و مراکز خرید عمده فروشی تقسیم می کنیم. البته در مراکز خرید عمده فروشی نیز خیلی از مواقع می توانید خرید تک و جزئی نیز داشته باشید. و البته با قیمت مناسب و نسبتا ارزان تر .

بهر حال اینکه از کدام دسته خرید کنید. را به خودتون  و مشورت با سایر کسانی که در تور چین گوانجو همراهتان هستند. واگذار می کنیم .   در مطلب بعدی به این فروشگاه ها و مراکز خرید گوانجو چین می پردازیم.

 

تراس های برنج یوان یانگ چین  

آمیزه ای از تخیل و واقعیت در تور چین می باشد. که چشم اندازهای بدیع و روح نواز مزارع برنج یوان یانگ چین شما را مبهوت می کند. و نسیم خنک  که بوی عطر شالیزارهای برنج را به مشام شما می رساند. حسی زیبا و فرح بخش را برای شما به ارمغان می آورد. رنگ آمیزی و کنتراست های طبیعی  این مزارع عجیب تمام افکار را معطوف به خود می کند.  

چین.تور چین.تراس های برنج یوان یانگ چین .تراس های برنج یوان یانگ .تراس های برنج چین.تراس های برنج.یوان یانگ چین.مزارع برنج.دیدنی های چین.جاذبه های دیدنی چین.جاذبه های چین .زیباترین مزارع دنیا  .یوان یانگ .تراس های.تراس.مردم چین.بازار روز

لطفا به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان