تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

Macau Airport

فرودگاه بین المللی ماکائو - Macau Airport
ماکائو شبه جزیره‌ای در دریای چین می باشد که تا چند سال قبلتر مستعمرهٔ کشور پرتغال بود ولی در حال حاضر بخشی از خاک جمهوری خلق چین میباشد. ماکائو هر چند تا حدی از خود کشور چین فاصله دارد ولی آنرا  یکی از قطب های گردشگری بزرگ و تماشایی آسیا در جهان بحساب می آورند. فرودگاه بین المللی ماکائو در شهر ماکائو واقع است که به دلیل موقعیت مکانی و مجاورت آن با دریا دارای شرایطی خاص و جالبی است . که شاید همین موضوع این فرودگاه را به یکی از مکانها و دیدنی های چین تبدیل کرده است.

A_night_view_of_Beijing

فرودگاه بین المللی پکن - Beijing Capital International Airport با طراحی نورمن فاستر فرودگاه بین المللی پکن است.که بخاطر طراحی زیبای آن خودش یکی از دیدنی های پکن و چین می باشد.و کسانی که از این فرودگاه استفاده می کنند باید حواسشان باشد که در حال گذر از یکی از جاذبه های مدرن چین و پکن می باشند. بزرگ ترین ساختمان فرودگاه جهان با شالوده وتاسیسات زیربنایی چند بیلیون دلاری و نگاهی جدید در صنایع هوایی چین قرن 21 .
سقف جالب توجه این پایانه هوایی جدید مانند یک اژدهای در حال پرواز است که با بالهایی به عرض 3.25 کیلومتر محوطه این پایانه چیزی حدود 100 هکتار است که برابر با مساحت 170 زمین فوتبال میشود .
این باعث شده که این فرودگاه بزرگ تر از پنتاگون و تقریبا 20 درصد بزرگتر از همه ی 5 پایانه ی فرودگاه Heathrow لندن با همدیگر باشد .


 



ادامه مطلب ...

Beijing Shichahai Lake

 

دریاچۀ شی چا هایی یا دریاچۀ معابد که از 3 دریاچۀ کوچک به نام های دریاچۀ پیشین (چیان هایی)، دریاچۀ پسین (هوئو هایی) و دریاچۀ غربی (شی هایی) متشکل می باشد. این دریاچه ها در هر فصلی از سال منظره و ویو ویژه ای به خود می گیرد. بین دریاچۀ پیشین و پسین پلی به نام شمش نقره ای می باشد . از روی این پل می توان رو به سمت شمال غربی، کوه غربی (شی شیان) را در ده ها کیلومتر فاصله دورتر مشاهده کرد.
با وجود این که امروزه دریاچۀ معابد بسیار آرام و ساکت است، ولی در زمان سلسلۀ مغول یوان در 700 سال پیش، اینجا یک بندر پرازدحام و پرشکوه بین المللی بود. کانال بزرگ پکن تا هان جوئو که در عالم معماری شهرت جهانی دارد، از اینجا شروع می شد و شمار زیادی کشتی از مناطق جنوب چین با بار چای و ابریشم به اینجا می آمدند و پهلو می گرفتند. بار آنها از این مرحله به بعد وارد جادۀ باستانی ابریشم می شد و به غرب آسیا و سپس اروپا و آفریقا راه می یافت. پس از هفت صد سال از آن رونق باستانی نشانی نمانده ولی اگر در سنگ ها و ساختمان ها دقیق شوید، می توانید رونق آن روزها را حس کنید.
کوچه کلاغ
اگر حدود 200 متر از مرکز منطقۀ تجاری جلو تر برویم ، به منطقۀ ساکت و آرامی می رسیم که با 200 متری خود زمین تا آسمان متفاوت می باشد. این منطقه بسیار خلوت و ساکت است و زندگی در آن با ازدحام و رونق دویست متر آن طرف تر بسیار بسیار متفاوت است. جالب این که این منطقه از ابتدا تا انتها یک کوچه است و کوچۀ کلاغ نام دارد. بر اساس نوشته های به جا مانده، ریشۀ این نامگذاری به پانصد تا ششصد سال پیش می رسد. در انتهای دریاچۀ معابد یک پل کمانی سنگی دیده می شود که درست در محور شهر قدیم پکن قرار دارد و شهر ممنوع در جنوب آن واقع است. کارشناسان بر این باورند که زمانی که معماران پایتخت سلسلۀ مغول یوان را به مرکزیت این پل ساختند، پکن بزرگ ترین شهر در سراسر جهان به شمار رفت. امروز آب به آرامی از زیر پل جاری است ولی آن شکوه و جلال و رونق باستانی جای خود را به گردشگران داخلی و خارجی که با تور چین به این کشور آمده اند تا دیدنی های چین و پکن را که گوشه ای از آن در اطراف دریاچۀ زیبا و باستانی معابد می باشد را قدم زنان به تماشا بنشینند.

Hutong

یکی از جاذبه های چین و پکن خانه‌های تاریخی و قدیمی به نام هاتونگ - Hutong می باشد که برای بسیاری از گردشگران خارجی اقامت در این خانه ها جالبتر و زیباتر می باشد تا اقامت در هتل های 5 ستاره چین و پکن. به همین علت اتاق‌های هتل‌های لوکس و گران‌‌قیمت خیلی از مواقع خالی می‌ماند. هرچند که از نیمه قرن 20 میلادی بسیاری از هاتونگ‌ها با هدف عمران و آبادی تخریب شده است مثلا در منطقه اکسچنگ حدود 200هاتونگ در سال‌های اخیر نابود شده است و بسیاری از ساکنان این خانه‌ها سکونتگاه اجدادیشان را با آپارتمان های جدید عوض کرده‌اند، عده‌ای نیز آنها را به مراکز گردشگری تبدیل کرده اند. هاتونگ‌ها یا همان خانه‌های قدیمی باقیمانده که نشان تاریخی پایتخت چین هستند و هر کدام نام مخصوص خود را دارند، فرصت مناسبی برای گردشگران ایجاد می کنند تا با شیوه زندگی و فرهنگ سنتی چین از نزدیک آشنا شوند. جالب اینجاست که بسیاری از مشتریان این هاتونگ‌ها را خارجی‌ها تشکیل می‌دهند.در حالی که گردشگران چینی بیشتر به هتل ها وقصر های مدرن می روند .و در حال حاضر هاتونگ ها به یکی از دیدنی های پکن تبدبل شده اند. و توریستهای خارجی که با تور چین مسافرت کرده اند به آن توجه بیشتری نشان می دهند.

تور چین در عید نوروز و فرودین 92

با ما دیدنی های چین پکن شانگهای گوانجو شنزن

را همراه با تور های چین پکن شانگهای گوانجو شنزن

با شادی و رضایت کامل تجربه کنید.

تور چین در عید نوروز و فرودین 92

با ما دیدنی های چین پکن شانگهای گوانجو شنزن

را همراه با تور های چین پکن شانگهای گوانجو شنزن

با شادی و رضایت کامل تجربه کنید.

Shanghai Museum of Glass


یکی از جدید ترین موزها که به جمع دیدنی های چین و بلاخص دیدنی های شانگهای اضافه شده است . موزه شیشه شانگهای - Shanghai Museum of Glass می باشد که در سال 2011 میلادی افتتاح شده است . این موزه در یکی از کارخانه های قدیمی شیشه سازی ایجاد شده است که کاربری آن را به موزه بدل نموده اند و هم شیشه سازی را بصورت زنده  برای بازدیدکنندگان و گردشگران تور های چین انجام می دهند. موزه چهار بخش دارد که هر بخش آن آموزش خاص خود را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد و همچنین بخش نمایشی موزه نیز قابل استفاده است.

 

تور چین تور لحظه آخری چین

با عرض تبریک فرارسیدن سال نو

زمان حرکت جمعه 2 فروردین 1392

برگشت سه شنبه 13 فروردین 1392

 

 

Yu-Yuan Garden

در قسمت مرکزی شهر بزرگ و شلوغ شانگهای باغی با نام  باغ یویوان که به آن باغ یو و یا Yu-Yuan Garden نیز می گویند قرار گرفته است. این باغ یکی از جاذبه های شانگهای است. در اطراف باغ یو بازارچه های مختلف از صنایع دستی چین وجود دارند که آنقدر جاذبه دارد که چند ساعت از وقت شما را بگیرد. برای خرید هر چیزی در این بازار به سنت خودمان حتما چانه زدن را فراموش نکنید وگر نه ممکن است به سختی از خریدتان پشیمان شوید.بازارچه از ترکیب خانه ها و بناهای چینی قدیمی است و دیدنش چه در روز به سبب زیبایی ساختمان ها و چه در شب به سبب نورپردازی عالی خالی از لطف نیست.خود باغ با کمی پیاده روی از درون بازارچه راه دارد و شما می توانید با پرداخت کردن مبلغ ورودی 2 ساعت  خود را برای دیدن یکی از دیدنی های شانگهای که بسیار رویایی نیز می باشد آماده کنید.
حکایت ساخته شدن این باغ هم در نوع خود شنیدنی و جالب است ، در گذشته های  دور ، تنها اعیان و اشراف چینی توانایی تحصیل داشته اند ، پدر و مادری فقیر با سخت کوشی فراوان پسرکوچکشان را به مدرسه می فرستند ، این پسر بچه کوشا، به خوبی از پس تحصیل علم و دانش بر می آید ، به گونه ای که به مقامی ارشد نزد امپراطور وقت دست می یابد . بعد تر برای قدردانی از پدر خود این خانه را به سبک و سیاق خانه های اشرافی آن زمان برای پدرش مهیا می کند ، اما پدر پیر در راه رسیدن به این خانه دنیا را بدرود می گوید و هرگز زیبایی مدهوش کننده این باغ که پسرش برای تشکر از زحمات پدر برایش آماده کرده را نمی تواند ببیند.

تور چین ارزان قیمت با کیفیت عالی معمولا با هم تناسبی ندارند ولی اگر بدنبال چنین تور چین می گردید باید به شما عرض کنم که خودتان را زیاد خسته نکنید. ولی اگر بخواهید باید یک نکته به شما بگویم شاید شما را به هدفتان برساند.  و آن اینست که باید برای این منظور دنبال تور های لحظه آخری بگردید.چرا که در این صورت آژانس های مسافرتی مجبور به دریافت حداقل هزینه از مسافران هستند تا ایجاد رغبت کنند و کمتر ضرر ببینند.

001Roses

نوروز 92 و سال جدید را از طرف تمام عزیزان همکار سایت تور چین 20 تبریک می گویم و امیدوارم که تمام هموطنان گرامی سالی خوب و پر از موفقیت را پیش رو داشته باشند.

با امید سرافرازی و بهروزی شما

مدیر سایت

تور لحظه آخری چین

تور چین پکن شانگهای گوانجو شنزن در نوروز 92

بعد از لحظه سال تحویل 92

تعطیلات عید در چین

خرید عید در چین

با ما در همراه باشید.

 

سال نو مبارک

001Tibet-railway.jpg

راه آهن چینگهای تبت یکی از دیدنی ها و جاذبه های چین و تبت به حساب می آید چرا که خصوصیات منحصر به فردی دارد . و مرتفع ترین راه آهن جهان محسوب می شود و به همین خاطر پنجره های قطارهای آن به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند اکسیژن کافی به داخل بفرستند.طول این خط آهن 1956 کیلومتر می باشد.و ارتفاع آن به 5072 متر بالاتر از سطح دریا می رسد که مرتفع ترین راه آهن جهان می باشد.سرعت آن به 120 کیلومتر بر ساعت می رسد. بهای بلیط های این قطار از 226 یوان شروع می شود و حتی مسیر پکن تا لهاسا تنها 1260 یوان هزینه خواهد داشت.مرتفع ترین ایستگاه راه آهن و  مرتفع ترین تونل راه آهن در جهان نیز از دیگر جاذبه های این راه آهن مشهور و مرتفع دنیا می باشد.نکته جالب دیگر این جاذبه چین اینست که هنگامی که با تور چین مسافرت کرده اید. و بخواهید از مناطق دور افتاده و بکر چین و تبت دیدن داشته باشید .از این راه آهن می توانید استفاده کنید.

 

 

 

Presidential Plaza


هتل پرزیدنتال پلازا - Presidential Plaza این هتل نسبتا کوچک با حیات خلوت مجلل در داخل یک بنای تاریخی که به سلسله Qing بر می‌گردد بنا نهاده شده است. این هتل 5 ستاره یکی از هتلهای پکن می باشد .که در ناحیه Dongcheng واقع شده، در اینجا اتاق‌هایی با دکور سنتی مشرقی و رستوران‌هایی که غذاهای چینی را بهمان خوبی غربی سرو می‌کنند وجود دارد.
نشانی: 53 Shijia Hutong, Dongcheng District
تلفن: 00861065125557

the bund shanghai


یکی از اسکله های زیبا و از جاذبه های شهر شانگهای گذر آبی به نام Zhongshan Dong Yi Lu می باشد .این منطقه از پل Baidu تا شرق رودخانه Jinling ادامه  می یابد و حدود 1.5 کیلومتر طول دارد. با قدم زدن در این منطقه ساحلی و اسکله ای می توانید در قسمت مقابل برج تلویزیونی معرف Oriental Pearl TV Tower و Jin Mao Tower را مشاهده کنید.این منطقه یکی از 10 مکان دیدنی شانگهای است که ارزش قدم زدن و دیدن را دارد.که می توانید اگر با تور چین شانگهای به مسافرت آمده اید.خودتان به قدم زنی و پیاده روی در این مکان بپردازید. مهم ترین و ارزشمند ترین مکان دیدنی این منطقه 52 پل در قسمت غربی آن است که دارای معماریهای مختلفی از جمله سبک گوتیک,باروک,رومی,کلاسیک و دوره رنسانس است.

برچسب:تور چین, :: ::  نويسنده : رامش

تور چین

در روزهای پایانی سال 91 و آستانه ورود به سال جدید 92

دیدنی های چین پکن شانگهای گوانجو

خرید از بهترین مراکز خرید چین

سال نو مبارک

Museum of Contemporary Art Shanghai

 

موزه هنر های تجسمی شانگهای - Museum of Contemporary Art Shanghai - این موزه در سال 2005 میلادی در میدان مردم شانگهای با مساحت 4000 متر مربع به بهره برداری رسیده است. و یکی از جدیدترین موزه های شهر با معماری مدرن می باشد که برای ساخت آن از شیشه بیشتر استفاده شده است و اطراف آن مراکز فرهنگی متعددی وجود دارد. این موزه با هدف ترویج هنر تجسمی چین و نمایش هنر تجسمی دیگر کشورها فعالیت می نماید.و به یکی از مکانهای دیدنی و فرهنگی شانگهای تبدیل شده است.
 
آدرس مکان  :
231 West Nanjing Rd, Peoples Park, Gate 7, 200003
 

سایت :
info@mocashanghai.org

ساعت بازدید: 10 ال 6 بعدازظهر

ورودیه: 20 یوان

Shanghai Art Museum

 

موزه هنر شانگهای - Shanghai Art Museum در سال 1956 میلادی موزه هنر شانگهای افتتاح شده است. این موزه در یک ساختمان چهار طبقه می باشد و طراحی آن در سال 1930 میلادی به سبک معماری انگلستان می باشد. این موزه میزبان و مجری رویدادهای هنری می باشد . که ارتباطات و تعاملات خوبی با دیگر کشورها دارند. این موزه فعالیت های تحقیقاتی نیز انجام می دهد. بیش از 4000 اثر هنری در این موزه نگهداری می گردد.که به یکی از جاذبه ها و دیدنیهای شانگهای تبدیل شده است.

آدرس :          325 West Nanjing Road

ساعت بازدید:  9 صبح تا 5 بعدازظهر

ورودیه:    20 یوان

مسیرهای اتوبوس و مترو:

Take bus 17, 23, 37, 46, 49, 108, 109, 112, 123, Tunnel Line 3, Tunnel Line 4, Tunnel Line 5 or Tunnel Line 6 and get off at Peoples Square or West Nanjing Road Station

Take Subway Line 1, Line 2 or Line 8 and get off at Peoples Square Station. The nearest subway exit to the art museum is Exit 11.

تمام ما ایرانی های کشور چین را بعنوان کشوری که در آن تولیدات بسیار انجام می گیرد . و از طریق تولیدات متنوع در سطوح کیفیتی و قیمتی متفاوت توانسته بسیاری از کشور ها را دچار مشکل کند.می شناسیم و در تایید این نکته بد نیست بدانیم که مقامات سازمان تجارت و صنعت شهرداری گوانجو در 4 مارس سال 2013 میلادی اعلام کرده اند که تا پایان ماه فوریه، بیش از 1 میلیون نهاد تجاری در شهر گوانجو  وجود داشته است .که شامل شرکتهای داخلی، شرکتهای خصوصی، تشکیلات خوداشتغالی، تعاونیهای روستایی، شرکتهای خارجی و شعبه های آنها میشوند. بنابر آخرین آمار این سازمان، تعداد دقیق نهادهای تجاری گوانجو 1005403 است که 982528 واحد از آنها را نهادهای تجاری داخلی و شعباتشان شکل می دهند .حالا مشخص می شود که بی دلیل نیست بسیاری از هموطنان ما در تور های چین از این جاذبه خرید چین نهایت استفاده را می برند.

 

موزه شانگهای چین - Shanghai Museum - در مرکز شانگهای و در معروفترین میدان آن یعنی میدان مردم شانگهای می باشد.ویکی از دیدنیهای چین و بالاخص شانگهای میباشد . که در سال  1952 م برای اولین بار در محل قدیمی خود در باشگاه اسپریس به روی عموم گشوده شد . در این موزه اشیا هنری و باستانی چین نگهداری می شود . که نمای بصری زیبایی برای آن در نظر گرفته شده است.  ساخت و ساز ساختمان کنونی این موزه در ماه اوت سال 1993 م آغاز و  در 12 اکتبر سال 1996 م افتتاح شد موزه شانگهای فعلی 29.5 متر ارتفاع در پنج طبقه  و مساحت آن 39،200 متر مربع می باشد که  توسط معمار چینی طراحی شده است.

موزه به شکل ساختمان های  باستانی طراحی شده که  به" دنگ" معروف می باشد . این ساختمان دارای یک صفحه گرد و پایه مربعی شکل می باشد که  نماد ادراک چین باستان از جهان به عنوان "آسمان دوار ، زمین مربع" است .  موزه دارای مجموعه ای بیش از 120.000 قطعه  شامل  برنز ، سرامیک ، خوشنویسی ، مبلمان ، گلدان های باستانی  ، سکه های باستان ، نقاشی ، مهر و موم ، مجسمه ، هنرهای اقلیت و هنر های خارجی است. این موزه دارای 11 گالری و 3 سالن مخصوص برگزاری نمایشگاه های موقت است.

موزه شانگهای هر روز 5000  بلیط مجانی در اختیار بازدید کنندگان خود قرار می دهد که افراد مسن بالاتر از 70 سال و اعضای موزه در اولویت قرار دارند . گروههای بالاتر از 20 نفر می بایست حداقل دو هفته قبل برنامه خود را برای بازدید به مسئولین موزه اعلام نمایند.که مسولین برگزاری تورهای چین از این نکته آگاه هستند. و از قبل در این باب برنامه ریزی می کنند.

ساعت کار موزه شانگهای :  9 صبح تا 5 بعدازظهر

امکانات اتوبوس و مترو:

Bus Route:

Take bus 46, 71, 112, 123, 145, 916, 925 or Tunnel Line 6 and get off at Peoples Square Station

 Take City Sightseeing Bus and get off at Shanghai Museum.

Subway Route:

Take Subway Line 1, Line 2, Line 8 and get off at Peoples Square Station. Get out of the station from Exit 1and walk south. You can see the museum.

 

 لیست تمام نمایشگاه های معتبر چین در سال 2013
 

دوستانی که تمایل دارند تا لیست نمایشگاه های معتبر چین در سال 2013 را در اختیار داشته باشند. تا بتوانند تور چین را با زمان بندی مناسب انتخاب کنند.

برخی از این نمایشگاه های معتبر به شرح زیر هستند که در این لیست اطلاعات کاملی از جمله مشخصات تماس و غیره موجود است.

1- نمایشگاه بین المللی سنگ در شهر شیامن

2- نمایشگاه بین المللی فرش در شهر شانگهای (دموتکس آسیا)

3- نمایشگاه بین المللی مواد غذایی در شهر شانگهای و گوانگجو(گوانجو)

4- نمایشگاه بین المللی جواهرآلات در شهر شانگهای

5- نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های بالا یا های تکنولوژی در شهر پکن

6- نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و صنایع فرهنگی در شهر شنجن(شنزن)

7- نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات در شهر دالیان

8- نمایشگاه بین المللی گیاهان دارویی در شهر شانگهای

9- نمایشگاه بین المللی کفپوش و دکوراسیون داخلی در شهر گوانگجو(گوانجو)

10- نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری و تجارت چین در شهر شیامن

11- نمایشگاه بین المللی تولیدات غذاهای حلال در شهر چینگ های(چین خای)

12- نمایشگاه بین المللی کفش و چرم در شهر پکن

13- نمایشگاه بین المللی گردشگری چین در شهر شانگهای

14- نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در شهر پکن

15- نمایشگاه بین المللی محصولات لوکس وارداتی در شهر شانگهای

16- نمایشگاه بین المللی خشکبار چین در شهر گوانگجو(گوانجو)

برای استفاده از تور های دقیقه نود کافیست که ویزای چین شما آماده باشد . و از لحاظ زمانی مشکلی در زندگی شما پیش نیاید . چرا که تور های اینچنینی زیاد قابل برنامه ریزی نیستند. در صورتی که ویزای چین شما آماده باشد. می توانید از تور های لحظه آخری چین استفاده کنید. و این کشور زیبا و کهن را در طی یک سفر خیال انگیز سیاحت کنید .فقط کافیست که منتظر خبرهای بعدی باشید. تا از مسافرت به کشور چین لذت ببرید.

 hainan-china

 

هاینان چین - hainan china شهر زادگاه امپراطور چین در سال 1980 میلادی یکی از استان های گرمسیری چین است که بیشتر به یک جزیره در اقیانوس آرام مشباهت دارد. تپه های گرمسیری، سواحل شنی، و جنگل های انبوه این جزیره را به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری چین تبدیل می کند.امروزه نقطه اصلی جزیره پر از رستوران ها و مراکزی است که به روس ها تعلق دارند. بازدیدکنندگان می توانند به جزیره میمون ها بروند و آنها را تماشا کنند، غذاهای دریایی بسیار تازه و خوشمزه میل کنند و آفتاب بگیرند.هاینان یکی مقاصد تور های چین می باشد.

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

  تور چین ویژه نوروز 92  به مدت 9شب و 10 روز

هتل تور چين :    

هتل شنزن پکن     و       هتل جی جی اینس بیجینگ

  قیمت تور چين :

  هر نفر در اتاق 1 تخته                                   3500000    تومان

  هر نفر در اتاق 2 تخته                                   3100000    تومان

  هر نفر در اتاق 3 تخته                                   2700000  تومان

  هر نفر در اتاق 4 تخته                                   2500000   تومان

 
  خدمات تور چين :

پرواز ایرانی- اقامت همراه با صبحانه - ترنسفر فرودگاهی - راهنماي فارسی زبان - بيمه مسافرتی

 
  توضيحات تور چين :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

مهلت ثبت نام تور چین از اول اسفند ماه تا تاریخ 28 اسفند ماه 91می باشد.

قیمت تور چین با توجه به قیمت ارز متغییر می باشد.

هدیه ویژه نوروز 92

 

ماوانگدویی (چینی:馬王堆) یک مکان تاریخی است که در شهر چانگشا چین قرار دارد ومیتوان گفت یکی از دیدنی های چین است. این مکان از دو تپه به شکل پالان تشکیل شده‌است.این آرامگاه‌ها متعلق به اولین مارکی (لقب و مقام اشرافی پایین‌تر از دوک) دای (Dai)، همسرش و یک مرد که اعتقاد بر این است که پسر این دو نفر باشد، می‌باشد. این مکان بین سال‌های۱۹۷۲ تا۱۹۷۴مورد حفاری و کاوش قرار گرفت. اشیا به دست آمده از آرامگاه ماواگندویی در موزه استانی هونان نگهداری می‌شود.

كوه مای جی یا کوه مای جی شان که به معني تپۀ غله یا تپه غلات است . از ديدني هاي شگفت انگيز در اطراف شهر تيان شويي است، كه حتما در زمان تور چین از آن دیدن کنید. غارهاي دست ساز و مجسمه هاي بزرگ و كوچك بسیار زیادی که خود گوياي عظمت كار است؛ ولي اين حدس زماني كامل مي شود كه راهنما توضيح مي دهد براي تراشيدن همۀ غارها و مجسمه هاي داخل آن و نيز اجراي تزئينات و نقاشي ها، همۀ درختان جنگل هاي اطراف قطع شده و چوبشان در ساخت داربست در اطراف كوه به كار رفته و 240 هزار نفر در طول 10 سال آن را از بالا تا پايين كوه ساخته و به تدريج داربست هايش را باز كرده اند. کاری بسیار طاقت فرسا که در حال حاضر از جاذبه های چین محسوب می شود.

maijishan-grottoes-tianshui-05_001.jpg

یکی از شهرهای مهم و مشهور چین که در تاریخ این کشور نیز اهمیت فراوان دارد . شهر تيان شويي می باشد. بنا به افسانه‌ها و باورهاي چيني،‌ تيان شويي نخستين پايگاه شكل گيري تمدن چيني با محوريت «نخستين مرد» به نام فو شي است. شخصيتي كه معادل شخصيت كيومرث در افسانه هاي ايران باستان است و مبدِع بسياري قوانين اجتماعي و صنايعي از قبيل به خدمت گرفتن آتش، ساخت آلات فلزي، پارچه بافي و غيره است. معبد فو شي از مكان هاي ديدني شهر تيان شويي می باشد که پانصد سال قدمت دارد و بسیار زیبا می باشد.كتاب مشهور «يي جين» كه در ميان چيني ها براي تخمين آينده و خوش يمني يا بد يمني تصميماتشان كاربرد دارد و بر تركيب شش خط يين و يآن استوار است، بر اساس فلسفۀ فو شي، نخستين مرد چيني، تنظيم شده است.این معبد یکی از دیدنی های چین می باشد.که در تور چین می توان برای دیدن آن برنامه ریزی کرد.


 

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

  تور چین ویژه نوروز 92  به مدت 9شب و 10 روز

هتل تور چين :    

هتل شنزن پکن     و       هتل جی جی اینس بیجینگ

  قیمت تور چين :

  هر نفر در اتاق 1 تخته                                   3500000    تومان

  هر نفر در اتاق 2 تخته                                   3100000    تومان

  هر نفر در اتاق 3 تخته                                   2700000  تومان

  هر نفر در اتاق 4 تخته                                   2500000   تومان

 
  خدمات تور چين :

پرواز ایرانی- اقامت همراه با صبحانه - ترنسفر فرودگاهی - راهنماي فارسی زبان - بيمه مسافرتی

 
  توضيحات تور چين :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

مهلت ثبت نام تور چین از اول اسفند ماه تا تاریخ 28 اسفند ماه 91می باشد.

قیمت تور چین با توجه به قیمت ارز متغییر می باشد.

هدیه ویژه نوروز 92

 

تور چین اسفند 91 و فرودین 92

زمان حرکت سه شنبه 22 اسفند ماه 1391 مصادف با 12 مارس 2013

زمان برگشت جمعه 2 فروردین ماه 1392 مصادف با 22 مارس 2013

با ما در تورچین همراه باشید.

زمان بسرعت سپری می شود . از هم اکنون برنامه ریزی کنید.

تعطیلات اسفند و نوروز با ما باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

 

 maijishan-grottoes-tianshui

تيان شويي،‌ محل پيدا شدن قديمي ترين كاغذ دنیا می باشد. شهر تيان شويي یکی از دیدنی های چین می باشد که در ميان دره اي با وسعت زیاد واقع شده است.موزۀ تيان شويي سرشار از آثار كاغذي و اسناد باستاني از جنس هاي مختلفي چون پارچه و خيزران و خشت و غيره است كه بنا به ويژگي هاي دوران مزين به نوشته هايي با انديشه نگارهاي متفاوت از انديشه نگارهاي چيني امروزي هستند. يكي از مهم ترين اشیاء باستاني این موزه و جهان،‌ تكه كاغذي است كه روي آن نقش كوه و رود و درخت ديده مي شود. امروزه با توجه به نقوش سادۀ كوه و رود و درخت كه روي كاغذ ديده مي شود و شواهد و ديگر قرائن تاريخي، زمان تولید این تکه کاغذ باستانی تقريباً مشخص شده است كه اين تكه كاغذ يك نقشه بوده و كاربرد نظامي داشته است. نکته جالب و دیدنی موزۀ تيان شويي مجسمه اي ازجان چیان سوار بر اسب و حامل يك پرچم در دست وجود دارد كه نخستين فرستادۀ چين به امپراطوري ايران بوده است. جالب توجه آن كه در آن زمان امپراطوري ايران را به زبان چيني «ان شي» مي خواندند كه تغيير شكل يافتۀ نام «اشكانيان» است. نام ديگري كه در زبان چيني به ايران اطلاق شده،‌ «بو سي»،‌ تغيير شكل يافتۀ پارسه يا پــِرسيا است. امروزه در چين، ايران با تلفظ «يي لآن» شناخته مي شود.و نکته جالبتر این جاذبه چین این است که بفهمید در حدود 800 سال پيش از ميلاد در منطقۀ تيان شويي بين چين و ايران جنگي در گرفت كه پس از شكست خوردن چين، صنعت ساخت كاغذ به ايران منتقل شد. این نکات که پیوند تاریخی ایران و چین را بیشتر از پیش روشن می کند. انسان را به مسافرت به چین از طریق تور چین ترغیب می کند.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان