تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تا چند روز دیگر جشنواره فانوس ها در چین برگزار می شود . اگر تا بحال در هیچ تور چین  ثبت نام نکرده اید . می توانید در تور لحظه آخری شرکت کنید . بسیاری از آژانس های مسافرتی که تورچین را برگزار می کنند. بسیار اتفاق می افتد که کسی که از قبل تور رزرو کرده بدلیلی از تور مسافرتی چین سرباز می زند . که این یک موقعیت یا فرصت برای دیگران ایجاد می کند.که از تور لحظه آخری چین استفاده کنند . آنهم با قیمت پایین و ارزانتر از تور مسافرتی در زمانهای دیگر. موفق باشید.

موزه چای در چین در روستای چای Longjing  در منطقه غرب دریاچه هانگزو با منظره ای زیبا واقع شده است موزه چای هانگزو نمایش تاریخچه چای، انواع چای ، موضوعات مربوط به چای، مجموعه چای و آداب و رسوم چای در چین می باشد.موزه چای در چین در اطراف مزارع دیدنی چای قراردارد. در سمت موزه، راهروهای گل، تپه های زیبا وغیره است در این نمایشگاه بیش از صد نوع چای وجود دارد.

 موزه ارتش محافظ دریا واقع در پارک Yuexiu در شهرگوانجو  از دیدنی های گوانجو است که در تور چین میتوان از آن بازدید کرداین موزه یک موزه تاریخی جامع با ویژگی های محلی است. تاسیس  سال 1929، در یک ساختمان پنج طبقه که در جلو این ساختمان، یک جفت شیر ​​سنگی با ارتفاع دو متربا ماسه سنگ قرمز ساخته شده است مربوط به سلسله مینگ (1368-1644) میباشد.

 

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

  تور مسافرتی چین ویژه نوروز 92 

به مدت 9شب و 10 روز

هتل تور چین :         هتل Grand Skylight Hotel

  قیمت تور چين :

  هر نفر در اتاق 1 تخته                                   3650000    تومان

  هر نفر در اتاق 2 تخته                                   3150000    تومان

  هر نفر در اتاق 3 تخته                                   2850000  تومان

  هر نفر در اتاق 4 تخته                                   2650000   تومان

 
  خدمات تور چين:

پرواز ایرانی- اقامت همراه با صبحانه - ترنسفر فرودگاهی - راهنماي فارسی زبان - بيمه مسافرتی- عیدی ویژه نوروز به مسافران

 
  توضيحات تور چين:

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

مهلت ثبت نام تور مسافرتی چین از اول 29بهمن ماه تا تاریخ 15 اسفند ماه 91می باشد.

قیمت تور چین با توجه به قیمت ارز متغییر می باشد.

 

چین یکی از کشورهای بسیار قدیمی با تمدنی که ریشه در زندگی انسانهای اولیه دارد . می باشد. و از دیرباز مملو از مکانها و جاذبه های دیدنی بوده است. چین آنقدر بزرگ است که نتوان با یک مسافرت تمام آنرا دید پس بد نیست گاهی یک تور اختصاصی انتخاب کرد و یک شهر چین را کاملتر دید. مثلا شهر هانگزو می توان با انتخاب  تور هانگزو تمام دیدنی های هانگزو  را دید. و نهایت استفاده را برد .

برچسب:تور چین, چین,, :: ::  نويسنده : رامش

تور چین را با ما تجربه کنید  زیبایی های چین را با ما بشناسید واز طبیعت دلنواز چین همراه ما لذت ببرید.

رودخانه کروزیاCruising  Riverاز دیدنی های شانگهای است که حدود یک سوم تجارت دریایی چین از طریق این رودخانه است بهترین راه برای دیدن مناظر کاملی از شانگهای و مشاهده رودخانه یک سفر با قایق است. کسانی که بار اول این رودخانه را میبینند برایشان بسیار جالب و دیدنی است.در تور شانگهای از این منطقه دیدن کنید.

 روستای چای میجیاوا از جاذبه های توریستی و دیدنی های هانگزو است که در تور چین نباید فراموش شود Meijiawu در Hangzhou  یک  روستا زیبا  و یک مکان ایده آل برای نوشیدن چای سبز و وعده های غذایی روستایی است. روستای چای Meijiawu  در داخل  سرسبزی طبیعت و کوه ها و رودخانه قرار داردویک مکان آرام برای استفاده از طبیعت همراه با عطر مزارع چای است.
 


 
بهشت چیملونگ با تقریبا 60 جاذبه  مختلف، از دیدنی های گوانجو  واقعا شایسته نام خود را  داردو افتخار این را دارد که لوکس ترین پارک سواری تفریحی در چین است. ومانند بسیاری از پارکها از راه اهن مرتفع و پیچ و خم دار تفریحگاه های کودکان وغیره ودارای رتبه دوم در جهان است. موتور سیکلت سواری و جادوگری و شعبده بازی وتماشای فیلم وغیره از برنامه های تفریحی این پارک کلاسیک است.حیف است در تور چین گردشگران به این مکان جالب وهیجان انگیز سری نزنند.

موزه آرامگاه شاه  هان واقع در گوانجو، با اشیاء مراسم تشییع جنازه  به عنوان یکی از 80 موزه معروف در جهان، است
صاحب آرامگاه شاه دوم از سلسله هان است، آرامگاه از 750 سنگ با نقاشی های دیواری رنگارنگ ساخته شده است و از دیدنیهای  گوانجو محسوب میشود.که دیدن آن در تور گوانجو خالی از لطف نیست.

Honey-Lake_001.jpg


 عسل دریاچه ، واقع در مرکز Futian منطقه، شهر شنزن  واز دیدنیهای شنزنمرکز اصلی و  بزرگترین مجموعه توریستی شنزن است،  معماری برجسته سبک چینی با چشم انداز زیباو ترکیب ویژگی های شرقی و غربی شکل منحصر به فردی به آن داده است. پنج مهمانخانه  وباغ زیبا دارد که هرساله گردشگران زیادی از طریق تور چین به این مجموعه زیبا سفر میکنند.
 

در غرب هانگزو در 5 کیلومتری دریاچه آن یک پارک ملی همراه یک تالاب بسیار زیبا وجود دارد که در جهان بسیار نادر است که این پارک ملی شش نهر اصلی داردکه پراکندگی های مختلف استخر ها، دریاچه ها و مرداب ها  تالاب Xixi  زیبایی خاصی دارد تاریخچه این تالاب بیش از 1800 سال قدمت دارد. و میراث فرهنگی  چین آن را جز آثار باستانی ثبت کرده است.در باغ اکولوژیک گشت و گذار برای عموم باز است. Xixi بخش دیگری دارد به نام "بهشت پرندگان". امکانات بسیاری در این پارک برای بازدید کنندگان ارائه شده است . صحنه های زیبای زندگی هزاران پرنده متنوع و قشنگ در این تالاب یکی از دیدنیهای هانگزو محسوب می شود.



نمایشگاه شانگهای از ماه مه تا اکتبر،طول میکشد. موضوع این نمایشگاه "شهر بهتر - زندگی بهتر" است.نمایشگاه  در امتداد هر دو طرف رودخانه Huangpu بین پل Nanpu و Lupu پل واقع شده است. مساحت نمایشگاه 2010 5.28 کیلومتر مربع می باشددر خرید از شانگهای میتوان به این نمایشگاه هم سری زد.

Longtang نام منطقه ایی در شانگهای است درست مثل Hutongs در پکن، خانه ها در یک خط صاف  که در آن مردم شانس بیشتری برای برقراری ارتباط با یکدیگر دارند. در Longtangs، مردم ملاقات بیشتری با هم دارندوامنیت اجتماعی هم بیشتر است ومیتوان آن را از جمله جاذبه هاو دیدنیهای شانگهای محسوب کرد علاقمندان به بناهای قدیمی در تور چین این منطقه را فراموش نکنند..

بازار ابر نهم که به عنوان شهر خرید اجلاس شانگهای شناخته شده است، 58 طبقه 238 متر بلند آسمان خراش است که در سال 2006  تکمیل شده است.
این بازار می تواند همه تقاضا از زندگی مردم در قوانین و مقررات خرید، تفریح ​​و سرگرمی، تفریح ​​و کسب و کار را تامین کند.از مراکز مهم خرید شانگهای میباشد.ودرآن هر نوع نیاز خرید یافت میشود.


در هانگزو قله ایی به نام اوج پروازبا مناظر زیبا و سنگ حجاری شده وجوددارد از جمله دیدنیهای هانگزو میباشد.در غارها و صخره های قله، بیش از 470 سنگ از پنج سلسله پادشاهی در چین وجود دارد.
نام این قله  از یک افسانه قدیمی است که درآن که یک راهب هندی به نام Huili وارد یک دره در 1600 سال پیش شد و به قله بسیار متفاوت از هر گونه دیگر در این دره شگفت زده شد. او فکر کرد که اوج پرواز از هندبوده است...
 حجاری های زیادی در این قله میباشددر میان تمام این حجاری هاخنده آورترین آنهابودا با شکم بزرگ حک شده در دوران سلسله آهنگ است. این اولین مجسمه بودا با شکم بزرگ در چین است.

 بازار Qingping  بازار داروهای گیاهی چینی در گوانجو  واز دیدنیهای گوانجو واز مرکز خرید گوانجو البته دارو گیاهی  محسوب میشودواین بازار در گوانجو، یکی از 17  بازارچینی داروهای گیاهی است که توسط دولت در سال 1996 تایید شد،این بازارهمچنین اولین  بازار  مجازدر اجرای کسب و کار از پنج دسته عمده (گیاهان چینی، طب گیاهی چینی،  داروچینی و غربی تجهیزات پزشکی و محصولات مراقبت های بهداشتی) میباشد.
آدرس: تقاطع Liuersan، جاده Qingping منطقه Liwan میباشد.

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

  تور شنزن ویژه نوروز 92  به مدت 9شب و 10 روز

هتل تور چين- شنزن :         هتل Grand Skylight Hotel

  قیمت تور چين- شنزن :

  هر نفر در اتاق 1 تخته                                   3500000    تومان

  هر نفر در اتاق 2 تخته                                   3100000    تومان

  هر نفر در اتاق 3 تخته                                   2700000  تومان

  هر نفر در اتاق 4 تخته                                   2500000   تومان

 
  خدمات تور چين- شنزن :

پرواز ایرانی- اقامت همراه با صبحانه - ترنسفر فرودگاهی - راهنماي فارسی زبان - بيمه مسافرتی

 
  توضيحات تور چين- شنزن :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

مهلت ثبت نام تور شنزن از اول بهمن ماه تا تاریخ 30بهمن ماه 91می باشد.

قیمت تور شنزن با توجه به قیمت ارز متغییر می باشد.

 

پارک تپه های معطر - Fragrant Hills Park Fragrant-Hills-Park.jpg


Xiangshan یکی از پارک تپه های معطر در حومه شمال غرب پکن، در حدود 557 متر بالاتر از سطح دریا به مساحت حدود 160 هکتار، در فاصله 20 کیلومتری  واقع شده است.که غالبا آسمانی با چند تکه ابر دارد.معبد Xiangshan در سال 1186 میلادمسیح  در این مکان ساخته شده است. پارک تپه های معطر از فصل پاییز تا اوایل نوامبر معروفترین و زیباترین مناظر چین را دارد.از این رو آنهایی که از تور چین استفاده می کنند . از دیدن این مناظر به شگفت می آیند.

 


بازار Hongqiao  در شهر پکن از مراکز خرید پکن واقع در نزدیکی معبد بهشت ​​بر روی  خیابانTiantan  محل عرضه عتیقه جات، پوشاک چینی، تولید پوشاک وغیره است. فروشگاه آن سه طبقه در ساختمان اصلی است ولی خرید عتیقه پنهان  ودر پشت فروشگاه مروارید در طبقه سوم است که میتواند برای خرید سوغات چین مفید باشد


تجربه سفر به چین در زمستان امسال بویژه برای کسانی که مایل به دیدن مناظر چین در زمستان  هستند بسیار مناسب است. کاوش در مناظر معروف این سرزمین شگفت انگیز و نیز بسیاری از گنجینه های پنهان آنرا با ما در تور چین تجربه کنید.  دیدن شهرهای تاریخی، مناظر طبیعی شگفت آور و معروف و پاندای غول پیکر و جاده ابریشم و دیدن مناظر خیره کننده از رودخانه یانگ تسه و بازدید از معروف ترین  شهرهای چین:  شانگهای گوانجو شنزن وپکن شلوغ رابا تور چین ما تجربه کنید.


اقیانوس جهان نام  باغ وحش دریایی واقع در گوانگجو، است  از جمله دیدنیهای گوانجو میباشد که مساحت 13،000 متر مربع (در حدود 139،931 متر مربع)ا قیانوس جهان را پوشش می دهد که  بیش از 200 نوع از ماهی ها و بسیاری دیگر از موجودات اقیانوس نادردر آن وجود دارد.
در این نمایشگاه ، بازدید کنندگان  از طریق یک تونل با آسانسور وارد سالن نمایشگاه میشوندومناظر بینظیری از اقیانوس را مشاهده میکنند  از جمله ماهی های رنگارنگی که در بیشه های مرجانی شنا میکنندو سایر موجودات دریایی وتغذیه انهارا هم از نزدیک مشاهده کنند

مترو شهر شانگهای که واقع شده در جاده Zhaojiabang،  یکی از معروف ترین مراکز خرید برای خرید لوازم الکترونیک در شانگهای است.مترو شهرجای مناسبی برای خرید کامپیوتر، نرم افزار، گوشی های تلفن، و پخش کننده های MP3 است. این ساختمان به نظر می رسد مثل یک توپ گلف  شیشه ای می باشد.رستوران ها بسیاری در  در محل بازار است. علاوه بر تعداد زیادی از فروشگاه های الکترونیکی، هیچ گزینه خرید قابل توجه در شهر مترو وجود ندارد. بنابراین برای خرید وسایل الکترونیکی در تور چین از این مکان دیدن کنید.

از جمله دیدنی های گوانجو مسجد Huaisheng در گوانگجو، در جاده، Guangta است، این مسجد که یکی از قدیمی ترین مساجد در چین است و  تعجب آورهم نیست، با توجه به این  که اسلام در قرن 7 به چین معرفی شده است. و به خاطر حفظ نام پیامبر اسلام، تاسیس شد. این یکی از معروفترین مساجد در چین در 627، در دوران سلسله تانگ (618-907) ساخته شد است و در  آن کتابخانه با موضوعات اسلامی و اطراف آن رستورانهایی باغذاهای حلال یافت میشود. که می تواند برای توریست ها و گردشگرانی که از تور چین استفاده نمی کنند. و غذای حلال می خواهند استفاده کنندمهم باشد.

سفر به چین وشهرهای آن همراه با تور چین و دیدن شهرهای تاریخی و فرهنگی عالی در چین از جمله پکن ، گوانجو ، شنزن، باید نمونه و غیر قابل مقایسه با سایر کشورها باشد، نمایش با شکوه رودخانه در امتداد یانگ تسه و شانگهای مدرن نیز بایددر تور چین از دست نرود.سرزمین مقدس باستانی تبت و آرامش بخش رودخانه یانگ تسه  تعطیلات  خوب و به  یاد ماندنی  برای مسافران به یادگار میگذارد معابد و کاخ های امپراطور های چینی از جمله کاخ تابستانی و کاخ زمستانی نمونه هایی از این شکوه و عظمت چین چه در گذشته وچه در حال است.
 

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

  تور چین ویژه به مدت 14شبانه روز

هتل تور چين :         هتل بیجینگ هوهای

  قیمت تور چين :
 
 هر نفر در اتاق 2 تخته                                   4000000   تومان

 هر نفر در اتاق 3 تخته                                   4900000  تومان

 هر نفر در اتاق 4 تخته                                   4700000   تومان

 
  خدمات تور چين :

پرواز ایرانی - اقامت همراه با صبحانه  - ترنسفر فرودگاهی - راهنماي فارسی زبان - بيمه مسافرتی

 
  توضيحات تور چين :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

اعتبار این تور تااز تاریخ اول بهمن ماه تا تاریخ دهم بهمن ماه 91می باشد.

احتمال تغییر قیمت تور پکن با توجه به قیمت ارز می باشد.

به ازای نفرات کوچکتر از 12 سال مبالغ بالا نصف می شود.

در سفر به شنزن همراه با تور شنزن قبل از هر چیز باید به آب و هوای آن تو جه داشت شنزن شهر دریایی دارای آب و هوای گرمسیری با تابستان گرم، زمستان های معتدل و مقدار زیادی باران می باشد.داغترین ماههای سال ماه ژوئیه و اوت است فصل بارانی از ماه مه تا سپتامبر است.در این شهرستان  گاهی اوقات توفان در طول ماه های ژوئیه و اکتبردیده میشود.


سفر به پکن بدون بازدید از موزه آن کامل نیست. از جمله دیدنیهای پکن موزه آن است هستند تعداد زیادی  موزه  در اطراف شهر پکن اما هرکدام نارسایی خود را دارد ولی موزه پکن از جمله کاملترین موزه ها میباشد . اگر شما زمان زیادی را درتورپکن نداشته باشید، می توانیدبرنامه خود را روی موزه تمرکزکنید موزه پکن واقع در Fuxingmenwai Dajie، بخش های غربی از چانگ ان جی پکن و شامل یک عمارت پنج طبقه میباشد.

ققنوس مسجد یا مسجد Fenghuang، از جاذبه های هانگزو در جاده ZHONGSHAN شهر هانگزو ، استان ژجیانگ واقع شده است. این  مکان مقدس یکی از چهار مسجد بزرگ چین باستان  (سه تای دیگر از مسجد Xianhe در Yangzhou، Qingjing مسجد در QUANZHOU و Huaisheng مسجد در گوانگژو) است. که آن را تبدیل به یکی از دیدنیهای هانگزو،  کرده است و  از شهرت بالایی در میان کشور های عربی بر خوردار  است.
با توجه به ظاهر مشابه آن با ققنوس،  به این نام مشهور شده است. این مسجد دارای سابقه ای طولانی است. و در سلسله تانگ (618-907) ساخته شد و جندبن بار ویران شده ولی دوباره باز سازی شده است.
 


یکی از دیدنیهای گوانجو باغ وحش ان است این باغ وحش یعنی باغ وحش گوانجو یکی از بزرگترین باغ وحشهای چین است که در قسمت شرق جاده  XIAN میانه واقع شده است. با مساحت بیش از 42 هکتار (حدود 100 هکتار) و با داشتن مقدار زیادی از گونه های جانوریوبازدید 4 میلیون نفر در سال،
دراین باغ وحش حدود 400 گونه با جمعیت بیش از 5،000 حیوانان. با توجه به دسته بندی های مختلف، وجود دارد از جمله حشرات، دوزیستان و خزندگان، پرندگان، گونه های در خطر انقراض مانند ببر جنوب چین و حیوانات  خارج از کشور مانند شامپانزه وجود دارد.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان