تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

  تور پکن به مدت 9شب و 10 روز

هتل تور چين- پکن :         هتل جی جی اینس بیجینگ هوهای

  قیمت تور چين- پکن :
 
 هر نفر در اتاق 2 تخته                                   2500000    تومان

 هر نفر در اتاق 3 تخته                                   3500000  تومان

 هر نفر در اتاق 4 تخته                                   2400000   تومان

 
  خدمات تور چين- پکن :

پرواز ایرانی

اقامت همراه با صبحانه

ترنسفر فرودگاهی

راهنماي فارسی زبان

بيمه مسافرتی

 
  توضيحات تور چين- پکن :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

اعتبار این تور تااز تاریخ اول بهمن ماه تا تاریخ دهم بهمن ماه 91می باشد.

احتمال تغییر قیمت تور پکن با توجه به قیمت ارز می باشد.

موزه ملی ابریشم چین - China National Silk Museum
China-National-Silk-Museum.jpg


موزه ملی ابریشم چین واقع در ساحل جنوبی West Lake در شهر هانگزو استان ژجیانگ، موزه ملی ابریشم چین برای اولین بار در بصورت دولتی موزه ابریشم حرفه ای در کشور چین و همچنین به عنوان بزرگترین موزه ابریشم در سراسر جهان است. در سال 1992 افتتاح شد و از سال 2004 مردم می توانند آن را به صورت رایگان مراجعه کنید.
این موزه دارای هشت تالار مختلف می باشد.
موزه ملی ابریشم به معرفی تاریخ 5000 ساله فرهنگ ابریشم چینی است. چین اولین کشوری که توانست  کرم ابریشم پرورش دهد، نخ کشی و ساخت لباس با ابریشم را انجام دهد. این سالن شواهد قوی برای این واقعیت و همچنین تاریخ جاده ابریشم در خارج از کشور که از طریق آن ابریشم به کل دنیا صادر می شد. لازم به ذکر است که گردشگران می توانند یک قطعه پارچه ابریشمی گل برجسته تکه تکه شده که قدمت آن به 5630 سال پیش می رسد. و اولین ابریشمی است که تا به حال کشف شده .محصولات برجسته ،رنگرزی و بافندگی  تولید ابریشم، تحقیقات ابریشم و تجارت ابریشم و ماشین آلات نساجی عتیقه و غیره.از موارد به نمایش گذاشته شده در موزه ملی ابریشم چین است.

شرق شهر چینی آن سوی آب ها - Overseas Chinese Town East - در منطقه Da Meisha در شهر شنزن چین واقع شده است . که مساحتی حدود 9 کیلومتر مربع را به خود اختصاص داده است. این منطقه ی زیبا و دیدنی از دو پارک موضوعی مجزا تشکیل می شود ، این دو بخش عبارتند از دره بومی (Ecoventure Valley ) و دره تفریحی نهر چای-Tea Stream Resort Valley .
دره بومی - Ecoventure Valley :
دره بومی شامل پنج ناحیه اصلی است : تالاب امواج خروشان، دهکده دریایی، تند آب های جنگلی ، تنگه ی ماجراجویی  و کوهستان قله ها .ورزشهای آبی در این منطقه انجام می شود. این رابطه همزیستی بین طبیعت و انسان را به تصویر می کشد. شما می توانید لذت ببرید از موسیقی و رقص آب در این منطقه.با وارد شدن به پناه گاه موجود در دره بومی شما می توانید از آبشار بزرگ و با شکوهی که می بینید لذت ببرید. این آبشار بزرگترین آبشار در کنارسواحل چین به شمار می رود.

دره تفریحی نهر چای-Tea Stream Resort Valley:

چهار بخش در دره تفریحی نهر چای وجود دارد: شهر چای باستان، Interlaken، باغ تالاب و Sanzhou باغ چای.
در دره تفریحی نهر چای Interlaken،  شما می توانید ساختمان های سبک غربی را مشاهده کنید. که شما را مانند یک مسافر کشور اروپایی در خود فرو می برد. و باغ Sanzhou باغ چای است. در این منطقه، دره بامبو، پل ها ، مناظر دلربا از چشم انداز های طبیعی محیط زیست را به تصویر می کشد، آواز خواندن، تپه های چای سبز ، چای چیدن زنان همراه با لباسهای  روشن و جذاب .


 

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

  تور هانگزو به مدت 9شب و 10 روز

هتل تور چين- هانگزو :         هتل نیو سنچری گراند

  قیمت تور چين- هانگزو :
 
 هر نفر در اتاق 2 تخته                                   2250000    تومان

 هر نفر در اتاق 3 تخته                                   3350000  تومان

 هر نفر در اتاق 4 تخته                                   2250000   تومان

 
  خدمات تور چين- هانگزو :

پرواز ایرانی

اقامت همراه با صبحانه

ترنسفر فرودگاهی

راهنماي فارسی زبان

بيمه مسافرتی

 
  توضيحات تور چين- هانگزو :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

اعتبار این تور تااز تاریخ اول بهمن ماه تا تاریخ دهم بهمن ماه 91می باشد.

احتمال تغییر قیمت تور هانگزو با توجه به قیمت ارز می باشد.

كارخانه های ابريشم سازی شانگهای - silk factory shanghai
Silk-factory.jpg


پارچه ابریشم و چین از دیرباز با یکدیگر گره خورده اند.و این محصول چین از قدیم الایام بهترین و گرانبهاترین سوغات این کشور بوده است .از همین رو كارخانه هاي ابريشم سازي شانگهاي یکی از جاذبه های توریستی شانگهای به حساب می آید . و نه تنها دیدن چگونگی تهییه ابریشم جالب و به یادماندنی می باشد . بلکه كارخانه های ابريشم سازی شانگهای بهترين مرکز خرید ابريشم  و محصولات ابریشمی مي باشد.

مرکز تماشای مریدین - Meridian View Centre 

meridian.jpg

 

مرکز تماشای مریدین - Meridian View Centre  که میتوان آنرا پنجره ای از ارتفاع بسیار زیاد به شهر شنزن دانست . که در طبقه 69 ، ساختمان Diwang در میدان Shun Hing   واقع شده است.که این 69 طبقه را با آسانسور فقط در 50 ثانیه می توان طی کرد . این مرکز با ارتفاع 384 متری اش ، برفراز بلندترین ساختمان شهر شنزن واقع شده است. این مرکز را می  توان به سه بخش تقسیم کرد : بخش اداری ، بخش خصوصی خرید و قسمت مربوط به آپارتمان های تجاری .
مرکز تماشای چشم انداز نصف النهار ( Meridian View Centre ) ، دارای 15 بخش سرگرم کننده است . با واقع شدن در طبقه فوقانی عمارت Diwang ، توریست ها می توانند یک نمای پانوراما یعنی 360 درجه کامل و زیبا از شهر شنزن و همچنین شهر هنگ کنگ را از طریق تلسکوپ های مخصوص که در محل تعبیه شده است ، به مشاهده بپردازند.ماشین ها و مردم در خیابان های شهر شنزن به مانند مورچه های کوچک از بلندای این ساختمان دیده می شوند. رودخانه ی شهر شنزن ، همچون ، روبانی سبز رنگ شنزن را به هنگ کنگ وصل می کند. قیمت بلیط 60 یوان می باشد.

چشمه هاپوا - Hupao Spring  

Hupao-Spring.jpg

 

چشمه Hupao Spring  بسیار معروف و در هانگزو می باشد. که طبق تحقیقات انجام شده آب بسیار با کیفیتی دارد. و از این حیث در میان مردم چین مشهور شده است. و هر چینی در هنگام دیدار از این چشمه حتما چایی که با این آب تهیه شده باشد. خواهد نوشید. این چشمه در فصل بهار منظره ای شگرف و بدیع دارد که شاعران و هنرمندان بسیاری از آن ایده گرفته اند. در کنار چشمه مجسمه بودا ساخته شده است . و خود منظره ای جالب پدید آورده است.

 

هانگزو یا هانگژو مرکز ایالتZhejiang چین است.هانگزو مرکز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با جمعیتی بالغ بر ۵/۶ میلیون نفر، بسیار زیبا و از نظر قدرت اقتصادی در چین رتبه دوم را دارد . فاصله ی هانگزو با شانگهای حدود ۲۰۰ کیلومتر است که از طریق بزرگراه های چین  می توان در کمتر از ۲ ساعت این مسافت را طی کرد . سالیانه در حدود ۲۰ میلیون توریست  و گردشگر داخلی و خارجی از مرکز ایالت ZHEJIANG دیدار می کنند.و تور چین در بسیاری از کشورهای جهان جایگاه خاص خودش را دارد. مارکوپولو سیاح ایتالیایی هانگزو را با شکوه ترین و جذاب ترین شهر جهان در دوران سلسلهYuan توصیف نموده است.

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

  تور شنزن به مدت 9شب و 10 روز

هتل تور چين- شنزن :         هتل Grand Skylight Hotel

  قیمت تور چين- شنزن :
 
 هر نفر در اتاق 2 تخته                                   2200000    تومان

 هر نفر در اتاق 3 تخته                                   3300000  تومان

 هر نفر در اتاق 4 تخته                                   2200000   تومان

 
  خدمات تور چين- شنزن :

پرواز ایرانی

اقامت همراه با صبحانه

ترنسفر فرودگاهی

راهنماي فارسی زبان

بيمه مسافرتی

 
  توضيحات تور چين- شنزن :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

اعتبار این تور تااز تاریخ اول بهمن ماه تا تاریخ دهم بهمن ماه 91می باشد.

احتمال تغییر قیمت تور شنزن با توجه به قیمت ارز می باشد.

باغ وحش گوانجو یکی از بزرگترین باغ وحش های چین است که در قسمت شرق جاده دروغ XIAN میانه واقع شده است. با مساحت بیش از 42 هکتار  و تعداد زیادی از گونه های جانوری، باغ وحش گوانجو حدود 4 میلیون بازدید کننده از سراسر جهان در سال دارد. پس از گذشته بیش از 50 سال توسعه، در حال حاضر تبدیل شده است . به یک محل متنوع برای نمایشگاه حیوانات، آموزش علمی و سرگرمی.
باغ وحش  گوانگژو حدود 400 گونه با جمعیت بیش از 5،000 حیوان . در دسته بندی های مختلف، نشان داده شده است: حشرات، دوزیستان و خزندگان، پرندگان، گربه سانان. گونه های در خطر انقراض مانند ببر جنوب چین . علاوه بر این، در حال حاضر با موفقیت در تکثیر، بیشتر از یک صد گونه حیوان مختلف مثل شامپانزه ها، فیل های آسیایی و زرافه دارد .برخی از جاذبه های جدیدی مانند: باغ ماهیهای قرمز، عملکرد حیوانات،بخش دایناسور جهان، مناظر دریاچه، جهان و پروانه وجود دارد وجود دارد. با استفاده از فن آوری های مدرن، زندگی دایناسورها را از نزدیک ببینید.
علاوه بر این، باغ آفتابگردان، Chimelong بهشت، گوانگژو اقیانوس جهان، بهشت ​​مبارک و رودخانه اسب جهان در نزدیکی
باغ وحش  گوانگژو  هستند، که می توان آنها را نیز دید.

دریاچه غربی یک دریاچه آب شیرین در منطقه تاریخی هانگزو، مرکز استان ژجیانگ در شرق چین واقع شده است. این دریاچه دارای معابد متعدد، معابد (پاگودا)، باغ، و جزایر مصنوعی می باشد.در طول دوران مختلف زیبایی های طبیعی و آثار تاریخی دریاچه غربی هانگزو شاعران و نقاشان را تحت تاثیر قرار داده و یکی از مهم ترین منابع الهام بخش برای طراحان باغ چینی بوده است، و تاثیر آن بر روی انواع باغ های چینی کلاسیک مشهود است. و همچنین در طراحی باغ در ژاپن و کره جنوبی نیز تاثیر بسزایی داشته است. دریاچه غربی یک میراث جهانی یونسکو در سال 2011 شناخته شد .

منطقه زیبای کنار دریای Da Meisha و Xiao Meisha

دو ساحل جالب و زیبا در ساحل دریا در خلیج دیپنگ یا  Depeng در منطقه یانتیان یا Yantian  شهر شنزن به نامهای Da Meisha و Xiao Meisha موجود می باشد. که مردم آنها را بسیار دوست دارند . میهمان سراها ، هتل ها ، ویلاها و خانه های مخصوص کمپینگ بسیاری در این منطقه ها  در ساحل دریا  برای توریستها ساخته شده است .
ساحل Xiao Meisha را به عنوان « هاوایی شرق » نیز می شناسند . این منطقه دیدنی ، از سه طرف با کوه های سرسبز خوش منظره احاطه شده است ، و از یک سمت رو به دریای آبی دارد. دریا و ساحل با یک حلال طلایی از شن از همدیگر جداشده اند . یکی از امتیازات مهم این ساحل مشهور وجود آب تمیز و پاکیزه جهت استحمام است.صدای خنده و شادی از همه جای ساحل شنیده می شود و وقتی شب از راه می رسد رایحه خوش انواع غداهای کباب شده روی باربیکیو ها بو مشام می رسد.
اما ساحل Da Meisha ، طویل ترین ساحل شهر شنزن به حساب می آید .ساحل شنی زیبای این منطقه با شن های نرم و روانش از شهرت خاصی برخوردار است ، موج سواری در ساحل Da Meisha جزو یکی از پرطرفدارترین دیدنیهای شهر شنزن می باشد.اما نکته دیگر این است که شما در این ساحل می توانید مجسمه های مختلفی را ببینید. که در نوع خود بسیار زیباست.




 

نمایش اکروباتیک در شانگهای  هر شب برگزار می شود و در حدود 2 ساعت به طول می انجامد . گروه  نمایش شانگهای در سال 1951  تاسیس شد و یکی از بهترین گروه های نمایش در چین است. و یکی از محبوب ترین تفریح های شبانه برای گردشگران و توریستها در شانگهای می باشد.

لوتوس هیل گوانجو یکی از تپه های خوش منظره و معروف دلتای رودخانه مروارید، در حومه شرقی شهر PanYu با 20 کیلومتری گوانگژو و 60 مایل دریایی از هنگ کنگ واقع شده است از 48 تپه های ماسه سنگ قرمز رنگ، بلندترین آن 108m  است.از مناطق خوش منظره و دیدنی گوانجو میباشد.
 

 لوتوس هیل یکی از تپه های معروف واقع در بخش شمالی مرکز شهر شنزن، و از دیدنیهای شنزن است منطقه ایست زیبا  دارای ارتفاع 532 متر از سطح دریا لوتوس هیل در تمام قسمتها شیب دار نیست،مسیری است که با قدم زدن در امتداد مسیر کوه پیچ در پیچ، مسافران می توانند  از معماری مدرن لذت ببرند در حالی که همزمان میتواننداز لذت کوهنوردی بدون احساس خستگی استفاده کنند.
 

 عمارت شاهزاده گونگوانگ از سلسله چینگ و محل اقامتش در منطقه Xicheng پکن محل بازدید علاقه مندان میباشد. عمارت Gongwang محل اقامت این شاهزاده همچنان دست نخورده حفظ شده و از دیدنیهای پکن است .که شامل عمارت و باغ میباشد ومنظره بسیار زیبا ودلنواز دارد.

 Leifeng درساحل جنوب شرقی دریاچه غربی واقع شده است و از دیدنیهای شهر هانگزو محسوب میشود.در سال 997ساخته شده است که بقایای آن باقی مانده است بتکده اصلی ویران شده است با پله برقی، آسانسور، میتوان به مکان بتکده کاملا جدید رفت،یکی از نقاط زیبا در شب است که منظره زیبا در دریاچه غربی دارد.
 

معبدBright Filial Piety  واقع  درگوانجو ، قدیمی ترین و بزرگترین معبد بودایی در منطقه Lingnan است.این معبددر تاریخ بودیسم چینی نقش مهمی دارد. زیرا بسیاری از راهبان بودایی معروف به اینجا آمدند به موعظه آموزه های دینیدر این معبد پرداختندو به این معبد افتخار میکننداین معبد در  شمال گوانجو قرار دارد.واز جاذبه هاودیدنیهای گوانجو محسوب میشود.
 

بازار ابریشم از مراکز خرید پکن در قسمت های شرقی  خیابان Changan Stree MarketLocated، با شش ساختمان  با رستوران در طبقه ششم . بازار ابریشم از ساعت 8:30 صبح تا 11شب  باز است. بهترین زمان برای رفتن به خرید در اینجا تعطیلات آخر هفته است اگر شما به کیفیت محصولات و سپس به پول خود فکر میکنید ما دریافتیم که کیفیت بهتر در مورد هر آیتم وجود دارد. این بخصوص برای خرید خانمها بیشتر صدق میکند.
 


در ساحل خلیج شنزن پارک مینیاتوری ساخته شده است  که نمایش تاریخ، فرهنگ، معماری باستانی و هنر و آداب و رسوم  گروه های قومی در چین را به تصویر می کشدکه در منطقه  خوش منظرزیبایی قرار داردبا مساحت 30 هکتار، کل پارک را می توان به دو بخش تقسیم کرد. در یک بخش آن بیش از 100 جاذبه های توریستی چینی وجود داردند
  گردشگران میتوانند در آنجاقدیمی ترین پل سنگی در جهان.ستاره شناسی باستانی، قدیمی ترین  رصدخانه،  قصر موزه  مجسمه بودا، آرامگاه چنگیز خان، آرامگاه مینگ، معبد بهشت ​​معبد کنفوسیوسی وغیره را ببینند

علاوه بر این، اتومبیل و قطار در پارک می تواند مسافران را به هر بخش منتقل کنند. به طوری که آنها می توانند اجرای فوق العاده مراسم عروسی  امپراتور Guangxu در سلسله چینگ، مراسم  ارائه قربانی در معبد ومراسمات دیگر را راببینند.


بهترین زمان برای سفر به هانگزو مارس تا اکتبر است، به خصوص بهار از ماه مارس تا ماه مه است. دریاچه غربی  که از دیدنیهای هانگزو است در فصل بهار زیبا ترین لحظهها را دارد. بهار در Hangzhou (مارس تا ماه مه) خواهد بود زمان سفر طلایی است. اما آب و هوای متغیر در این فصل  مراقب روزهای بارانی  باشید شکوفه های رنگارنگ کنار دریاچه غربی حال وهوای شما را تغییر میدهدولذت سفر را دو چندان میکندچیدن چای بهاره در باغهای چای سبز با هوای تازه و بوی چای به شما اجازه خواهد داد تا مشکلات  زندگی روزمره را فراموش کنید
در Hangzhou تابستان (ژوئن تا آگوست) یکی دیگر از فصلهای گردشگری داغ است که  صحنه های زیبای  مختلف نسبت به فصل بهار دارد.  این فصل هم بارانی  است.اما زمان آن کوتاه است.،
 


کوه ابرسفید از جاذبه های توریستی گوانجو است با سوار شدن بر تله کابین می توانید از زیبائیهای اطراف کوه ابر سفید از این منطقه سرسبز و خوش آب و هوا  لذت ببرید.
این پارک 46 هکتاری مناسب ترین محل برای استراحت و تفریح مردمگوانجو است این محل در 17 کیلومتری شمال شهر گوانجو قرار دارد. و حدود 28 کیلومتر مربع از مساحت گوانجو را به خود اختصاص داده است که 30 قله را در درون خود جای داده است. قله پاره های ستاره ، که به عنوان اولین قله در آسمانی جنوبی شناخته می شود ، چیزی حدود 382 متر ارتفاع دارد. شما با رفتن به این قله می توانید تمامی شهر گوانجو را زیرپای خود داشته باشید و منظره ای دیدنی از رودخانه مروارید را که مشهروترین رودخانه شهر گوانجو است ، شاهد باشید.
 


کاخ زمستانی یا Beihai Park متعلق به امپراطوران گذشته چین در شمال غرب شهر ممنوعه واقع شده است. در میان چیزهای زیاد برای دیدن،  دو چیز مهم پارک را نمی توان از دست داد: خود پارک و شهر دور.شهر دور ، شیشه ایی است،و اعتقاد بر این است که به تنها چیزی که به جا مانده از خان بزرگ که بر چین در سلسله یوان (1279-1368 م) حاکم بود. شما می توانیدبا استخدام یک قایق پارویی بر روی آب. جاذبه های جالب توجه در کاخ زمستانی  را ببینیدشهر گرد، بتکده سفید، جزیره گل جید، نه اژدها وال، صفحه آهن و غیره دریاچه پکن بزرگترین و زیباترین دریاچه های عمومی است.برای رفتن خیابان ون جین واقع در شمال غرب شهر ممنوعه را میتوانید انتخاب کنید.
 


دروازه بزرگ مجتمع اداری متشکل از دو آسمان خراش در منطقه Xujiahui از شانگهای است. این یکی از مهم ترین مراکز بازدید در شانگهای است، به خصوص در شب زمانی که همه لامپها روشن شده است.بازار پلازا دروازه بزرگ دارای شش فروشگاه از مغازه ها، و یک سطح زیرزمین در منطقه خریداست. ودارای جنسهای ارزان میباشد.


مجموعه داروسازی سنتی Hu Qingyu  در پای تپه Wushan در شهر زیبا  Hangzhou است که تنها مرکز در سطح حرفه ای در چین است.
در این مجموعه یک گروه از ساختمان های قدیمی از هو چینگ یو تانگ و کارخانه سنتی دارویی،ارائه موزه  به بازدید کنندگان با یک سبک معماری قدیمی علاوه بر گنجینه علم سنتی پزشکی در چین میباشد.موزه، باپوشش بیش از 4000 متر مربع از مساحت ساختمان، متشکل از پنج بخش است: سالن نمایشگاه، سالن آماده سازی طب کار کتابچه راهنمای کاربر، درمانگاه سلامت، بخش فروش و یک رستوران از رژیم های غذایی دارویی.در درمانگاه بهداشت و درمان مراقبت  چینی سنتی در موزه، پزشکان معروف با دستاوردهای منحصر به فرد خدمات بهداشتی به بازدید کنندگان ارائه می کنند.


 

 
دو تا از بهترین استراحتگاه ساحلی شنژن که بااستقبال گسترده روبرو است دریای چین جنوبی، Dameisha و XIaomeisha است و به عنوان "هاوایی شرق" تلقی میشود واقع درخلیج Dapeng  نقطه تفریحی مورد علاقه برای مردم محلی که تعطیلات خود را در میان مناظر سرسبز حاره، و هوای تازه میگذرانند
1،000 متری ساحل مناسب است برای از بین بردن کسلی روز در مقابل نور خورشید . بازدید کنندگان می توانند، با این حال، تعداد بیشماری از فعالیت های تفریحی مشترک در اینجا، از جمله شنا، والیبال ساحلی، موج، غواصی و قایقرانی دریارا تجربه کنند.

china-20

china-20-2.jpg

china-20-3.jpg

یکی از وحشت آورترین و در عین حال هیجان انگیزترین جاذبه گردشگری در چین و شاید در دنیا  یک جاده دست ساز در  دیواره سنگی کوهی بلند می باشد که رد شدن از آن دل و جیگر شیر می خواهد اینجا در هنگام رد شدن از این جاده جدال عقل و احساس را در بالاترین درجه خواهید دید.چرا که جنس جاده از شیشه محکم و نشکنی است . و از لحاظ عقلی می توان از آن بدون هیچ مشکلی رد شد. اما احساس شما لرزه بر اندامتان می اندازد.که نه نه خطرناک است...

پارک دنیای مینسک - Minsk Word
پارک دنیای مینسک یک مجموعه بی نظیر توریستی و علمی است که در ساحل Sha Tav Kok ، در شهر شنزن ایجاد شده است.در این پارک شما با تجهیزات واقعی هواپیمایی و نسل دوم از تجهیزات ناوهواپیمابر  اتحاد جماهیر شوروی روبرو می شوید.که در سال های 1978 بخشی از ناوگان دریایی ، اتحاد جماهیر شوروی بوده است.شرکت مینسک برای راه اندازی یک پارک با جذابیت نظامی برای توریست ها اقدام به ایجاد مرکز دنیای مینسک کرد که شامل دو قسمت کاملا جدا گانه : قسمت اول که در دریا واقع شده  شامل تجهیزات ناو هواپیمابر مینسک قسمت دوم که در خشکی می باشد میدان مینسک  است. این دو بخش دریایی و خشکی توسط یک پل نظامی با حدودا 10 متر عرض و 90 متر طول به همدیگر متصل هستند.

 


 


پلازا 66 مجتمع تجاری و اداری در شهر شانگهای است، متشکل از یک مرکز خرید و دو آسمان خراش است. مساحت بیش از 50،000 متر مربع می باشد. با 66 طبقه،در میدان 66، بلندترین ساختمان در منطقه شانگهای Puxi است.در ورودبه پلازا، شما احساس می کنید در حال راه رفتن در خیابان هستید، بسیاری از مارک های مدمعروف جهان، در اینجا وجود دارد این فروشگاه به عنوان  گل سرسبد فروشگاهها در شانگهای انتخاب شده است.


بتکده شش هارمونی PagodaLocated در تپه Yuelun، به سمت جنوب غرب دریاچه در شهر هانگزو قرار دارد. امروز به عنوان یک یادگار مهم ملی و فرهنگی،در چین محسوب میشود. برای اولین بار در سال 970 برای سرکوب tidewaters ساخته شد. امروز، آجر و چوب ساختار شش هارمونی  تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده است.در بتکده بیش از دو صد از حجاری آجر، که از ویژگی های طیف گسترده ای از نقوش، از جمله نیلوفر آبی، ققنوس، طاووس، طوطی، شیر  و غیره وجود دارد. این حجاری آجر اثبات مواد نادر از معماری چین باستان است.

 

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان